Sprawdzamy jaki mamy czujnik przy pedale hamulca- wszystkie MK IV maja 4 pinowe ale są jego dwa rodzaje, dwa piny sa w czujniku przy pedale sprzęgła


Trzeba pamiętać że czujniki same dopasowuja się do luzu pedału i problem tkwi w ich montażu- jak zamontujesz źle a każdy rodzaj montuje się inaczej to zepsujesz czujnik.
Jeżeli mamy czujnik nr 1 na zdjęciu to regulacja jego nastepuje po przekręceniu czujnika w otworze montażowym w wyniku czego blokada zablokowuje czpień przy długości jaka jest w czasie montażu- dlatego ważne ze ten czujnik montujemy jak pedał hamulca jest nienaciśniety wtedy trzpień sie chowa i przekrecajac go w otworze ustalamy na stałe luz między pedałem a czujnikiem- dlatego ważne nie naciskac pedału tylko wkładać i przekręcać.
Czujnik nr 2 nie ma blokady przekręceniowej, ma mechanizm zapadkowy na trzpieniu. W tym przypadku naciskamy pedał hamulca zakłądamy czujnik i puszczamy pedał pod naporem pedału trzpień na zapadkach w czujniku sie zablokuje i sam ustali luz dla czujnika na stałe i skróci odległośc trzpienia do wymaganej długości. Dlatego jak kupicie nowe czujniki mają one dłuższe trzpienie niż te założone na aucie i tak ma byc- NIE PRÓBUJCIE ICH NACISKAĆ, ONE SAME DOSTOSUJA SIE DO LUZU PEDAŁU HAMULCA ALE TRZEBA PAMIĘTAC JAK POSTĘPOWAĆ PRZY MONTAŻU KAŻDEGO CZUJNIKA. P.S. CZUJNIKI OBU TYPÓW SA ZAMIENNE












 . Wpinka VAG'a i wywaliło czujnik E7 E47. W 006 jak wciskam hamulec raz 010, raz 011, czasem nic. Przy mojej dynamice na mieście dość niebezpieczna sprawa z brakiem stopu. Jutro pobawie się w lutowanie (może tym razem reanimacja da rade, przepływomierz wytrzymał tylko 1k km
. Wpinka VAG'a i wywaliło czujnik E7 E47. W 006 jak wciskam hamulec raz 010, raz 011, czasem nic. Przy mojej dynamice na mieście dość niebezpieczna sprawa z brakiem stopu. Jutro pobawie się w lutowanie (może tym razem reanimacja da rade, przepływomierz wytrzymał tylko 1k km  ). Papier 2000 2500 może być?
). Papier 2000 2500 może być?


 
  
  mojego mk4
 mojego mk4  




