Możemy samemu w prosty sposób go dołożyć.
W 99.9% przypadków - sprawa sprowadza się do wymiany samych zegarów (odkręcenia ramki, wyciągnięciu przełączników i odkręceniu zegarów przymocowanych na 2 śrubki i wypięciu ich z kostek).
Pamiętajmy, kupując zegary, jeżeli mamy golfa wyprodukowanego do połowy roku 1989, nasze zegary bedą miały 2 kostki do mocowania, po 89roku, będzie to jedna kostka.
Radzę szukać zegarów z odpowiednią ilością kostek, bo potem jest ciężko zrobić przejściówkę

To samo tyczy się diesla i benzyny, aczkolwiek obrotomierz z diesla, nie będzie działał w benzynie i na odwrót.
Należy także pamiętać o zachowaniu tego samego indeksu prędkości, który jest podawany nad kasownikiem dziennego przebiegu kilometrów (np 950,970,1050).
Kilka poglądowych zdjęć:
(zegary z obrotomierzem do benzyny na jedną wtyczkę - wyskalowanie do 7000, wersja do 8000 była tylko w gti 16v)
(zegary z obrotomierzem z wersji GTI - wraz z komputerem pokładowym MFA, na dwie wtyczki)
(zegary do diesla na dwie wtyczki)

(ciekawa wersja obrotomierza do diesla, w przypadku diesla obrotomierz zawsze wyskalowany do około 5000)
(zegary digifiz, golf GTI)

Analogicznie postępujemy w przypadku golfa MK3, czy passata b2/b3.
wersja porady 1.0
