1. Wyciągamy luźne kratki nawiewu (żeby ich do końca nie połamać należy je wyciągać od strony gdzie nie ma tych sprężystych drucików; W przypadku środkowych kratek nawiewu zaczynamy od strony prawej tak jak na zdjęciach, prawy nawiew pasażera (od okna) tak samo, natomiast lewy nawiew kierowcy (od okna) zaczynamy wyciągać z drugiej strony)


Oto przyczyna luźnej kratki nawiewy (połamane zatrzaski)

2. Przyklejamy cienką gąbkę na stronie z połamanymi zatrzaskami stosunkowo daleko od krawędzi, żeby jej nie było widać podczas ruszania nawiewami. Nie musi koniecznie ona nachodzić na ten otwór, w którym się trzymają kratki (najlepiej, żeby gąbka była jak najciemniejsza, optymalnie czarna. Nie będzie wtedy widoczna w tej szczelinie)


3. Wkładamy z powrotem kratki nawiewu zaczynając od strony z świeżo przyklejoną gąbką i cieszymy się ciasno poruszającymi się kratkami nawiewu. Gąbki nie widać, a kratki nie opadają, gdy najedziemy na jakąś nierówność.
Pozdrawiam