Strona 1 z 23

FAQ: Regulacja pompy wtryskowej 1.6 1.9 TD zwiekszanie dawki

: pn kwie 30, 2007 23:56
autor: zaprzal
czerwona strzalka - dawka paliwa, klucz 13 kontra i wkrecajac srubokretem zwieksza sie dawke. Uwaga: niewielkie obroty sruba powoduja dosyc duze zmiany dawki paliwa - nie powinno sie przesadzac, lepiej zeby auto przestawalo dymic po pojawieniu sie pelnego doladowania. Zwiekszajac dawke paliwa zwiekszamy obroty na biegu jalowym

zielona strzalka - sruba dokladne ustawienie obrotow, zmniejsza sie obroty wykrecajac, jezeli juz nie ma regulacji to wtedy sruba z niebieska strzalka

niebieska strzalka - obroty na biegu jalowym z wcisnietym przyspieszaczem, wykrecajac zmniejsza sie obroty

zolta strzalka - obroty na biegu jalowym z wyciagnietym przyspieszaczem

pomarańczowa strzałka-śruba regulacyjna wydatku resztkowego

Obrazek

Obrazek kolegi zaprzal umarł,więc zmontowałem nowy i dodatkowo dołożyłem pomarańczową strzałkę. Michał_1977

: wt maja 01, 2007 00:02
autor: To_mas
no to jutro sie pobawimy z tym :D:))

[ Dodano: Wto Maj 01, 2007 00:04 ]
zaprzal, chłopie jesteś wielki :)) ja nie wiem co bym bvez Ciebie zrobił i nie hcodzi mi tu tylko o ten temat :D :pub:

: wt maja 01, 2007 00:25
autor: zaprzal
tomcio666 pisze:ale nie chcą powiedzieć co kręcili wrrrrrrrr
zapewne sruba ktora ustawia minimalne polozenie dzwigni gazu... niektorzy "specjalisci" mysla, ze tym sie ustawia obroty

: wt maja 01, 2007 00:41
autor: piow11
Ja mam inną pompę niż ta na zdjęciu, nie mam takiej regulacji więc musiałem regulować obroty położeniem dżwigni gazu.W przypadku tej pompy na zdjęciu nie powinno się ruszać śruby od położenia dżwigni.

: wt maja 01, 2007 08:50
autor: dawid018
ja przestawiłem o jeden ząbek dźwignię od gazu tą duzą na pompie i też mam obroty poniżej 950. wcześniej nie dało sie za bardzo zejść.jedyne co się zmieniło to ustawienie pedału gazu

: wt maja 01, 2007 09:01
autor: zaprzal
dawid018 pisze:jedyne co się zmieniło to ustawienie pedału gazu
jak sie za bardzo pokreci ta sruba to beda sie dzialy rozne zabawne rzeczy typu rozne obroty na zimnym/goracym silniku itp

: wt maja 01, 2007 09:54
autor: dawid018
zaprzal, u mnie się nic nie dzieje.obroty sa ok tylko pedał trochę wyżej stoi przez to że wykręciłem ten bolec na płaski srubokręt skontrowany nakrętką.

: wt maja 01, 2007 12:27
autor: To_mas
Wszystko pięknie łądnie Panowie tylko ze mam drobny problem :PPP
Mam ten starszy model pompy chyba :PP

i nie mam tej regulacji oznaczonej zieloną strzałką :///
No to jak sie teraz mam za to zabrać ??????
tu są foty mojej pompy :)

Obrazek Obrazek

Jak to zwięszkyć TROSZECZKE dawke ???

: wt maja 01, 2007 12:36
autor: dawid018
To_mas pisze:Jak to zwięszkyć TROSZECZKE dawke ?
luzujesz kontrę na 13 klucz i śrubokrętem wkręcasz o ok 1/6 obrotu śrubkę od dawki.porem przytrzymując w stałym położeniu śrubkę dokręcasz kontre
co do pompy to pojecia nie mam.

: wt maja 01, 2007 13:18
autor: piow11
To_mas, Mam tą samą pompę co ty, wiec wkręć trochę dawkę paliwa śrubą ogólnie już znaną, jeśli zwiekszą sie obroty to reguluj to śrubą położenia dzwigni przyśpieszenia(za pompą)odręcasz kontrę i wykręcaj minimalnie długą śrubę aż do uzyskania odpowiednich obrotów, nastepnie zakręć kontrę tak aby nie przekręciła ci się śruba wraz z kontrą.Tuż pod grzybkiem masz tą długą śrubę.

: wt maja 01, 2007 14:58
autor: Dj Darecki
To_mas pisze:Wszystko pięknie łądnie Panowie tylko ze mam drobny problem :PPP
Mam ten starszy model pompy chyba :P P

i nie mam tej regulacji oznaczonej zieloną strzałką :///
No ja tez nie mam tego pokrętła a pompa pochodzi od AAZ z 96 r :)

PozdrO

: wt maja 01, 2007 17:13
autor: To_mas
Czyli co moja pompa pochodzi z AAZ ??? :)