Strona 8 z 58

: czw maja 07, 2009 06:25
autor: paczu
Prezes000 pisze:Jak rozpoznajecie czy zegary to immo 2 czy 3?
z tego co zdążyłem się doczytać to jeśli ostatnia cyfra numeru zegarów jest 6 to immo3, jeśli 5 to immo 2.

: czw maja 07, 2009 13:54
autor: Prezes000
Ale niekoniecznie tak chyba jest ponieważ są różne cyfry na końcu ja mam akurat 2. Ponawiam pytanie czy moje zegary to immo 2 czy 3?
http://s2.zapodaj.net/images/30083413.bmp

: czw maja 07, 2009 17:04
autor: paczu
wiem że są różne cyfry ale nie wiedziałem co pozostałe oznaczają, wczeniej słyszałem o tym że 5 oznacza immo2 a 6 immo3. wystarczyło poszperać w necie żeby doczytać że cyfra 0, 2 i 5 oznaczają immo2 a 6 i 7 immo3. nie wiem co z cyfrą 1 bo taka też występuje ale znalazłem ciekawy sposób na sprawdzenie czy zegary są immo2 czy immo3. sposób tyczy się zegarów z 1/2 fis, mianowicie nad wyświetlaczem mfa znajdują się różne kontrolki. w zegarach z immo3 są dwa rzędy po 4 kontrolki a w zegarach z immo2 są dwa rzęty po 3 kontrolki. informacja pochodzi stąd (są tam przykładowe zdjęcia) i fajnie by było gdyby ktoś potwierdził kto ma immo2. ja mam immo3 i mam dwa rzędy po 4.

: pt maja 08, 2009 11:26
autor: Prezes000
:grrr: Niestety mam na końcu 2 i się wszystko zgadza dwa rzędy po 3 kontrolki (immo 2). Ale lipton a już się zastanawiałem jaki kabel kupić. Ale jeśli w immo 3 jest coś takiego to może w immo 2 też da się uaktywnić jakieś dodatkowe opcje? Niech się wypowie jakiś znawca super majster. Niewierze żeby panowie z VW nic przed nami nie schowali :grin:

: sob maja 09, 2009 09:12
autor: bartek1351
WItam ja mam takie zegary czy na te chwile moge cos pozmieniac ?? najbardziej zalezy mi na zasiegu baku :)

1J0920826C KOMBI+WEGFAHRS. RB8 V24

: ndz cze 07, 2009 13:42
autor: Yuri
Mam pytanko. Czy jak mam immo2 1/2 FIS to zegary immo2 Full FIS podejdą mi P&P czy raczej rzeźbić coś trzeba? I to samo pytanie czy immo3 podejdą bez problemu?

: ndz cze 07, 2009 16:26
autor: greg
I to samo pytanie czy immo3 podejdą bez problemu?
_________________
immo 3 do immo 3 tak, immo 3 do immo 2 tak (może być tylko problem z kontrolką airbag, immo 2 do immo 3 nie

: ndz cze 07, 2009 16:41
autor: Yuri
Czyli generalnie wyjmuję swój, podpinam to:

http://www.allegro.pl/item648889781_vw_ ... f_vat.html

i wszytko powinno banglać? rkmy i inne bajery, które są w full FIS?

: ndz cze 07, 2009 21:37
autor: greg
Yuri pisze:rkmy i inne bajery, które są w full FIS?
nie - najpierw zgrać zegary z kompem potem dograć klucyzki potem pogrzebać w eprom żeby były te rkmy i inne bajery :bigok:

EDIT:
zegary immo 3 trzeba spasować z komputerem silnika - inaczej nie dopasujesz kluczyka czyli nie odpalisz auta. Ale dla średnio rozgarniętego z dobrym kablem i laptopem jest to do wykonania

: ndz cze 07, 2009 22:32
autor: norek111
greg pisze:zegary immo 3 trzeba spasować z komputerem silnika - inaczej nie dopasujesz kluczyka czyli nie odpalisz auta. Ale dla średnio rozgarniętego z dobrym kablem i laptopem jest to do wykonania
i to jest wyczerpująca odpowiedz za free

: ndz cze 07, 2009 23:19
autor: MARTINEZ1027
greg pisze:norek111, wiesz ja mogę krok po kroku opisać jak to zrobić - co z tego jak bez kabla on tego nie zrobi? Ludzie myślą ze wyjmie jedne, wsadzi drugie i jeszcze rkm będzie od razy działał - trzeba trochę poczytać pokombinować kupić lub pożyczyć kabel.
witam! greg robisz takie rzeczy jak rkm?? moje zegary to 1J0 920 826c V15 1/2 fis ,golf z 2002rAXR

wiadomo ze nie za free ;-)

: ndz cze 07, 2009 23:50
autor: Yuri
greg pisze:norek111, wiesz ja mogę krok po kroku opisać jak to zrobić - co z tego jak bez kabla on tego nie zrobi? Ludzie myślą ze wyjmie jedne, wsadzi drugie i jeszcze rkm będzie od razy działał - trzeba trochę poczytać pokombinować kupić lub pożyczyć kabel.
greg dzięki za info.

Jeszcze taka sprawa. Gdzieś wcześniej było napisane, że jak ktoś ma szafę VDO to przez OBDII idzie się połączyć? Czyli VAG eeprom+kabel OBDII i można rzeźbić? Dobrze rozumuję?

: pn cze 08, 2009 07:03
autor: greg
Yuri pisze:że jak ktoś ma szafę VDO to przez OBDII idzie się połączyć? Czyli VAG eeprom+kabel OBDII i można rzeźbić?
bardzo dobrze tylko kabel po rs232 (COM)

: pn cze 08, 2009 16:59
autor: Yuri
greg pisze:
Yuri pisze:To jak mam pod USB i przekierowanie w Win, że jest to jeden z portów COM to powinno działać?
nie
Czyli standardowy "allegrowy" kabel OBDII <-> USB na nic się tu nie zda?

I od razu pytanie, które wszelkie moje wątpliwości rozwieje:

Nawet gdybym miał rs232 to z tą "szafą" i tak nic nie zdziałam mimo, że to VDO?

Obrazek

P.s.
Taka ciekawostka. Wszedłem w bloki pomiarowe licznika i w jednym z kanałów widnieje liczba litrów pozostałych w baku:

Obrazek