Strona 70 z 207
: czw lip 02, 2009 10:34
autor: Stalu
barteKKK03 pisze:Dannon pisze:ale tą kostką do polerowania srebra,
Zamiast cudować z pastami do srebra weź sobie sprawdzony Autosol... a najlepiej użyj pasty dedykowanej do aluminium.
Masz namyśli taką pastę???
http://www.allegro.pl/item668820138_aut ... _75ml.html
http://www.allegro.pl/item670883891_aut ... um_fv.html
: czw lip 02, 2009 11:15
autor: dymekvr6
ja używałem tej na pierwszą polerkę:
http://www.allegro.pl/item670882492_aut ... li_fv.html
: czw lip 02, 2009 18:26
autor: barteKKK03
Dokładnie to taką:
http://www.allegro.pl/item666334104_pas ... rzane.html
Tych cudów nie używałem... miałem jedynie styczność z tym uniwersalnym Autosolem.
: czw lip 02, 2009 19:38
autor: psp
mogę polerować wiertarką jak gdzieś dostanę taką nakładkę ?
: czw lip 02, 2009 20:40
autor: barteKKK03
: czw lip 02, 2009 21:53
autor: psp
najpierw poleruje się tym do początkowego a kończy się tym do końcowego ?
a jak to zamontować na wiertarce ?? jakieś wiertełko jest ??
aaa i pytanie lakieru nie można polerować zbyd dużymi obrotami bo się przypali a felgi alu mogę wiertarką ?
: czw lip 02, 2009 23:22
autor: barteKKK03
psp pisze:najpierw poleruje się tym do początkowego a kończy się tym do końcowego ?
A jak myślisz?
psp pisze:a jak to zamontować na wiertarce ?? jakieś wiertełko jest ??
Ja osobiście używam zwykłej śruby i kontruję to nakrętką.
psp pisze:aaa i pytanie lakieru nie można polerować zbyd dużymi obrotami bo się przypali a felgi alu mogę wiertarką ?
Polerowanie aluminium wymaga dużo wyższych obrotów.
: pt lip 03, 2009 13:49
autor: duzy_przemo
barteKKK03 pisze:[quote="psp"
psp pisze:aaa i pytanie lakieru nie można polerować zbyd dużymi obrotami bo się przypali a felgi alu mogę wiertarką ?
Polerowanie aluminium wymaga dużo wyższych obrotów.
Tak ale jeśli przedobrzysz z obrotami to alu może ulec przegrzaniu w rezultacie zacznie ciemnieć. Myślę że maks przy polerce alu to 10000 obr/min.
: pt lip 03, 2009 18:45
autor: dawid018
duzy_przemo pisze:Tak ale jeśli przedobrzysz z obrotami to alu może ulec przegrzaniu w rezultacie zacznie ciemnieć.
lub robią się maleńkie ubytki w alu.tak jak by je szpilką nakłuwał.u mnie tak wyszło na 3 kpl felg
: pt lip 03, 2009 20:04
autor: barteKKK03
duzy_przemo pisze:Myślę że maks przy polerce alu to 10000 obr/min.
16-22 m/s - zakres zalecany
: śr lip 08, 2009 09:43
autor: duzy_przemo
barteKKK03, przy czym musisz wziąć pod uwagę średnicę materiału polerskiego, jeśli już jesteśmy techniczni do końca
Im większy tym prędkość obrotowa powinna być mniejsza.
: śr lip 08, 2009 09:45
autor: barteKKK03
Zakres który podałem jest zalecaną prędkością tarczy na jej obwodzie, do tego dopiero ustawiamy odpowiednie obroty... wzór chyba każdy zna.
: czw lip 09, 2009 10:58
autor: Reck
Chłopaki szukam, porządnego środka do zdejmowania lakieru z felg. Używałem Scansol i nie poradzil sobie, tylko trochę zmiękczył powłokę. Lakier na felgach jest najprawdopodobniej fabryczny, więc byle co go nie ruszy. Dajcie namiary na cos naprawde konkretnego.
: czw lip 09, 2009 11:05
autor: barteKKK03
Reck pisze:Chłopaki szukam, porządnego środka do zdejmowania lakieru z felg. Używałem Scansol i nie poradzil sobie, tylko trochę zmiękczył powłokę. Lakier na felgach jest najprawdopodobniej fabryczny, więc byle co go nie ruszy. Dajcie namiary na cos naprawde konkretnego.
Jak zmiękczył to dobre i to. A czym skrobałeś lakier?