Strona 62 z 207

: pt kwie 17, 2009 19:08
autor: #Mateusz#
marceliii pisze:nie jestem w stanie stwierdzić czy te kropki to właśnie jakieś wżery czy po prostu jakiś uciążliwy bród którego ciężko doczyścić
Co by to nie było - potraktuj to papierem ściernym.

: sob kwie 18, 2009 09:59
autor: dzejms_11
Zrobiłem już jedną felę ale... ehh no właśnie zawsze musi coś być!

Rancik ładny wyszedł ale cały środek posiada takie jakby plamki, taka mgiełka w niektórych miejscach.. Jak to usunąć? Jeszcze raz spolerować?

I jeszcze pytanko.. Jak najlepiej spolerować same ranty?
Bo jak będę usuwał lakier to na pewno najdzie jakaś część na pozostałą część feli i też się usunie. Czy można zrobić polerkę bez usuwania lakieru? Czyli od razu jedziemy papierkami i później polerka?

: sob kwie 18, 2009 16:26
autor: #Mateusz#
dzejms_11 pisze:Czy można zrobić polerkę bez usuwania lakieru? Czyli od razu jedziemy papierkami i później polerka?
No możesz zrobić polerkę bez traktowania felgi jakimś preparatem zdzierającym lakier, tylko od razu papier i jechana tyle że strasznie długo Ci zajmie zdzieranie lakieru papierem, a musisz go całego zedrzeć, żeby dostać się do aluminium.

hmm

: sob kwie 18, 2009 23:58
autor: femsiak09
mam niewielkie wżery na swoich felgach... i tak zastanawiam sie jakim papierem najlepiej jest zaczać? felgi były polerowane w tamte wakacje tylko ze ja tego nie robiłem? jak radziecie od jakiego zaczać i jakie po kolei stosować? :blush:


tyle ze zdjecie nie jest aktualne;p

: ndz kwie 19, 2009 13:29
autor: dzejms_11
femsiak09, ja bym zaczął od 800, pozniej 1500 i kończył na 2000

: ndz kwie 19, 2009 13:49
autor: Dawca_Nerek
Dawca_Nerek, a lakier usuwałeś scansolem czy odrazu papierek i polerka?
akurat w Castoramie nie było scansolu więc wziąłem ich preparat firmowy i idealnie schodziło :)
dzejms_11 pisze:Bo jak będę usuwał lakier to na pewno najdzie jakaś część na pozostałą część feli i też się usunie
to jest bardzo gęste i nie płynie i przy odrobinie wprawy spokojnie powinno się udać :)

: ndz kwie 19, 2009 14:47
autor: dzejms_11
Zobaczcie jaki mi szajs wyszedł :/
Papierami jechałem od 220 do 1500 stopniowo coraz cieńszym
Dlaczego jest taka mgiełka? Rant jest dość spoko ale reszta ehhh :/ Obrazek

: ndz kwie 19, 2009 23:26
autor: femsiak09
tylko trzema rodzajami papieru? nie za ubogo?

: pn kwie 20, 2009 00:01
autor: bandyta mk1love
dzejms_11, os Ty Panie kolego tu namechaciłeś... od 220 do 1500..ile tych papierów przejechałeś (o jakiej gradjacji?) bo to ewidentnie nie jest dobrze wyszlifowane.

[ Dodano: 20 Kwi 2009 00:04 ]
no albo pasta jakas smieszna..

: pn kwie 20, 2009 00:30
autor: dzejms_11
220, 500, 800, 1000, 1500 jechałem ale tylko dlatego że felga nie była zajechana..

: pn kwie 20, 2009 08:40
autor: barteKKK03
dzejms_11 pisze:220, 500, 800, 1000, 1500 jechałem ale tylko dlatego że felga nie była zajechana..
Osobiście uważam że jeszcze +320

: pn kwie 20, 2009 10:23
autor: dzejms_11
TO jak to teraz można poprawić?? Jeszcze raz jechać papierami od 220 ten sam schemat?

: pn kwie 20, 2009 14:34
autor: wojteo CK
witam!!!
Posiadam takie alufelgi ze zdjęć.I mam pytanie czy będzie możliwe spolerowanie tych alufelg w sposób opisany na forum??Na zdjęciu pokazana jest alufelga w najgorszym stanie( reszta ma trochę zdarte ranty od krawężników).

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Pozdrawiam!!!

: pn kwie 20, 2009 14:54
autor: Dawca_Nerek
dzejms_11, no ale teraz pastą już też jechałeś ??
Rozumiem że papier 1000 i 1500 to już na wodę jechałeś ??

[ Dodano: Pon Kwi 20, 2009 15:09 ]
wojteo CK, na fotkach nie widać jak głęboki są niektóre uszkodzenia ale spokojnie da się to zrobić :) kwestia ile trzeba będzie zebrać aluminium przy pierwszym podejściu. Bierzesz szlifiereczke ooscylacyjną okrągło, papierek 200 i równasz teren :)