SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera by KamilW

Gotowe opisy różnych podzespołów aut, także nasze porady.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

Awatar użytkownika
mcgajwer
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 54
Rejestracja: czw paź 22, 2009 22:14
Lokalizacja: SRC
Kontakt:

Re: SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera by KamilW

Post autor: mcgajwer » czw lut 03, 2011 22:53

nygdar pisze:mcgajwer/////////po co otwory to cholera wie ,ale pomysł przedni, koniec kombinacji ,trzeba szukać takiego dolotu. Miałem wiercić pokrywę gażnika,ale dam se siana,robię tak jak ty ,spoko zamysł,a ja kombinacja-kombinacja-kombinacja,a rozwiązanie takie proste,EEEECCCHHH :hmm:
Więc tak, dolot dorwałem przypadkowo, leżał na szrocie obok golfa ale ten kształt mnie zainteresował więc wziołem za 5 zł :okej:
A druga sprawa kumpel nie na darmo mnie ochszcił MCGAJWER :grin: :grin: :okej: :grin: :grin:
mr_jaru pisze:witam.pytanko,czy ten gaznik z fiata 125p da sie załozyc do golfa 1.6rf ?
http://allegro.pl/fiat-125p-gaznik-anty ... 39901.html" onclick="window.open(this.href);return false;
dałem ci znać na PW, podejdzie, a jak nie to zmiana dysz z rurkami i napewno podejdzie POWODZENIA :food:



adhd1150
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: śr lut 02, 2011 20:15

SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera by KamilW

Post autor: adhd1150 » czw lut 03, 2011 23:07

DZIĘKI mcgajwer. tak myślałem chciałem się upewnić czekam teraz na drugi gaźnik mam już fosa 34 S2C16 iczekam na webera 34 DCHD 16. Głowię się co z tym gazem będę próbował pod tego podciśnieniowego webera DCHD 16 wyjąć podciśnienie i w slot podciśnienia założyć gaz, ale średnica jest dosyć mała i nie wiem co z tego wyjdzie. próbował ktoś już coś takiego?? czy jedyne wyjście to miner? bo przecież silnik ma swoje podciśnienie więc teoretycznie jeśli rozkręcimy odpowienio gaz silnik da rade zassać odpowiednią ilość ?? czy źle myślę kombinował ktoś w ten sposób ??



adhd1150
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: śr lut 02, 2011 20:15

SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera by KamilW

Post autor: adhd1150 » czw lut 03, 2011 23:14

Witam ponownie na 1 stronie jest poruszany temat zamontowania gazu w slot podciśnienia. Czy ktoś to testował?? czekam na ten gaźnik i chce poznać wasze opinie.



Awatar użytkownika
mcgajwer
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 54
Rejestracja: czw paź 22, 2009 22:14
Lokalizacja: SRC
Kontakt:

SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera by KamilW

Post autor: mcgajwer » pt lut 04, 2011 19:15

po mojemu to tak: gaz jest podawany z góry, zasysany razem z powietrzem, czyli??? PRZED PRZEPUSTNICAMI. a jak zamontujesz go w slot podciścnienia czyli: ZA PRZEPUSTNICAMI to po mojemu bedzie lipa. Bo normalnie dawkujesz mu gaz razem z powietrzem przez przepustnice, a jak zamkniesz przepustnice to powietrza będzie mało a silnik będzie zasysał gaz przez ten slot bo podciśnienie sie zwiększy w kolektorze. a jak dodasz mu gazu to on ssie przez przepustnice a nie przez podciśnienie więc bedzie praktycznie brał sam luft, a gazu przez podciśnienie nie dostanie. TO TYLKO MOJA TEORIA :bigok: czy bedzie działało nie wiem :kac: .



slawekwas
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 122
Rejestracja: wt cze 20, 2006 14:41
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera by KamilW

Post autor: slawekwas » sob lut 05, 2011 14:02

Panowie widze troche sztuki i duszy artysty w was siedzi. :grin:
Najwazniejsze !!!
Odpuscie sobie gazniki typu s2c i podobne polonezowskie
Kupujcie albo DCHD albo DCMP parzyste oznaczenia dla silnikow 1.5 nieparzyste 1.3
Dolot nie wiem jak u was u mnie w golfie mk1 mam silnik PN kryza ma grubosc ok 7 mm na to gaznik i dolot z golfa mk1 1.5 czy 1.6 obojetne on jest ciut nizszy niz ten z mk2, wiem bo probowalem.
Pamietajcie o tym ze jak idziecie na zlom to nie bierzecie 1 lepszego tylko patrzycie UWAGA na stan oski przepustnicy 1 przelotu ruszacie nia na wszystkie strony i patrzycie czy nei ma luzów, czesto te auto na zlomie maja takie luzy ze obroty potrafia falowac od 950 do 1300. No chyba ze kupujecie za 10zl macie oska nadwymiarowe i chce wam sie to przekrecac.
Im starszy gaznik tym lepsza jakos wykonania jak i jakosc materialu z jakiego zostal wykonany.

Planuje rowniez dodac du witaminke dla posiadaczy skrzyn automatycznych jak rozwiazac problem linki gazu.
Gdyby ktos chcial cos sie spytac zapraszam na pw :D


Czysta moc z 2 dziurek :D:D

Awatar użytkownika
mcgajwer
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 54
Rejestracja: czw paź 22, 2009 22:14
Lokalizacja: SRC
Kontakt:

SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera by KamilW

Post autor: mcgajwer » sob lut 05, 2011 19:51

no i wkońcu jakis konkretny post sie pokazał na temat: czy to będzie działać??? :hmm: bo prawde mówiąc sam nie wiedziałem który gaźnik jest lepszy a który gorszy ( w sensie czy bedzie pasowac do 1.6) bo ocenic stan to tez umiem :okej: ale DF miał 1.5 silnik a polonez i DF 1.3 ale polonez miał też 1.6 i jakby znaleźć z takiego 1.6 gaźnik DCHD w dobrym stanie to gofer musi chodzić. :okej:



slawekwas
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 122
Rejestracja: wt cze 20, 2006 14:41
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera by KamilW

Post autor: slawekwas » ndz lut 06, 2011 00:38

Pojemnosciami 1.5 1.6 sie nei sugerowac. Jedynie rozmiarami dysz. Przewaznie byly montowane na 1 przelot paliwa 120 byly rowniez 117. Potem mozna sie bawic w 2 przelot zeby dostawal lepsza mieiszanke ale wazne zeby najpierw sprobowac i zeby wszystko zagralo jak ma byc.
golfy z pojemnosciami 1.3 wybieramy gazniki z koncowka nieparzysta np DCHD 17.


Czysta moc z 2 dziurek :D:D

nygdar
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 124
Rejestracja: pn paź 25, 2010 20:47
Lokalizacja: WARSZAWA
Kontakt:

SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera by KamilW

Post autor: nygdar » ndz lut 06, 2011 16:33

A ja myślę że lepszy jest całkowicie mechaniczny fos34s2c12 ,żadnych podciśnień [przepustnica drugiego przelotu],mniej części podatnych na awarię,jedynie elektrozawór ,który można zlikwidować. U mnie działa ten gazior bez żadnych komplikacji. Dysze 120/140 spalanie ok8-9 litrów pb,dynamika na zadowalającym poziomie. Nie mam jeszcze lpg ,ale to z braku czasu, zamontuje i nie zamierzam się martwić czy zmieniać na DCHD albo DCMP czy nie. GOLFER ma jeżdzić a nie wybierać sobie gażniki. :D



nygdar
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 124
Rejestracja: pn paź 25, 2010 20:47
Lokalizacja: WARSZAWA
Kontakt:

SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera by KamilW

Post autor: nygdar » śr lut 09, 2011 17:49

No jak tam WEBEROWCY ,jak fury bo u mnie gazownia zamontowana w nawiercone otwory w pokrywie gażnika ,wstawione kolanka od mikserów i ////////////GADA NA GAZIE \\\\\\\\\\\\\\\\\\jak złoto.



Awatar użytkownika
mcgajwer
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 54
Rejestracja: czw paź 22, 2009 22:14
Lokalizacja: SRC
Kontakt:

SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera by KamilW

Post autor: mcgajwer » śr lut 09, 2011 20:04

nygdar daj jakieś foto jak żeś to stworzył???



adamnor
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: sob paź 30, 2010 15:15

SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera by KamilW

Post autor: adamnor » pt lut 18, 2011 13:41

ja założylem do swojej maszyny gażnior od 125p i jakoś tam działa ale gąznik do wymiany bo cieknie z osi 1wszej przepustnicy wiec czekam na nowy .Mam pytanko apropo gazu bom mam już zamontowany zbiornik wraz z reduktorem potrzebny mi jeszcze mikser który ma przyjść z nowym gażnikiem. Zastanawia mnie co steruje dawką gazu na reduktorze mam srubę która reguluję ilość gazu która idzie do miksera i czy po dodaniu gazu ta dawka nie powiinna sie zwiekszać? Podnosimy obroty to potrzeba wiecej paliwa logiczne tylko nie wiem czy jeszcze jest coś potrzebne ?
Obrazek taki mam reduktor http://allegro.pl/reduktor-mimgas-120km ... 27261.html" onclick="window.open(this.href);return false; a taki bedzie nowy gaznik Obrazek Obrazek



adhd1150
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: śr lut 02, 2011 20:15

SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera by KamilW

Post autor: adhd1150 » pt lut 18, 2011 21:22

zamontowałem u siebie fosa dchd 16 wszystko zaśpiewało na ustawieniach fiatowskich. ale strasznie falują obroty spróbuję wszystko na silikon skręcić i zobaczymy. zamówiłem obudowę filtra od golfa 2 1.8 skrzynkową a pokrywę gaźnika zrobiłem z obudowy wtrysku z seicento o dziwo pasuje wystarczy dorobić cienką kryzę. zastanawia mnie spalanie na fiatowskich dyszach ktoś już próbował na ekonomię ustawiać jakie wyniki? czy zmieniać dyszę od razu ile może palić na fiatowskich dyszach?



bruczyk
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 98
Rejestracja: ndz gru 23, 2007 01:20
Lokalizacja: Katowice

SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera by KamilW

Post autor: bruczyk » sob lut 19, 2011 13:56

Dzisiaj bede montowac FOS'a do polo 1,3GT i nie wiem czemu nikt do tej pory nie wpadł na pomysł zeby do FOS'a zalożyć oryginalne mocowanie linki gazu z Pierburga.



slawekwas
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 122
Rejestracja: wt cze 20, 2006 14:41
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera by KamilW

Post autor: slawekwas » sob lut 19, 2011 16:32

Dodaje obiecane fotki jak to wyglada u mnie i jak zrobilem linke z automatu
Jest ona nagwintowana M5 a koncowka jest z linki od forda transita bodajze mk2 idealnei pasuje linka idzie o bok plaskownika zeby wykorzytsac jak najwiecej miejsca.
Nizej fotki
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Kryza grubosci 7mm w pelni odlana z aluminium :bajer:
Obrazek


Czysta moc z 2 dziurek :D:D

ODPOWIEDZ

Wróć do „FAQ”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 37 gości