Strona 7 z 8

Mod ŁUKIEGO.

: śr sie 06, 2014 13:20
autor: arwam
hades500, daj logi grupy 004 w MS i BS, oraz logi grupy 00 w BS.

Mod ŁUKIEGO.

: pn wrz 01, 2014 19:45
autor: dani270
witam jak kontrolowac kat wtrysku na vagu podczas zwiekszania cisnienia na pompi?

Mod ŁUKIEGO.

: wt wrz 02, 2014 09:31
autor: arwam
zwracaj uwagę na to czy wartości w trzecim okienku ( wartość aktualna) pokrywa się z wartością z drugiego okienka ( wartość zadana) i na wysterowanie zaworka N108 w czwartym okienku, jesli spadnie za bardzo silnik będzie zbyt mocno wyprzedzał kąt wtrysku, jaki jest powód że chcesz podnosić ciśnienie?
zapomniałem dodać że powyższe odnosi sie tylko do silników TDI/SDI

jeśli chcesz zwiększyć ciśnienie bo spodziewasz się większej mocy to się rozczaruję, to nie nastąpi, jest sposobem doraźnej pomocy na to że pompa nie nadąża za zadanym kątem wtrysku.

Re: Mod ŁUKIEGO.

: wt wrz 02, 2014 22:15
autor: krzysiek1606
dani270 pisze:witam jak kontrolowac kat wtrysku na vagu podczas zwiekszania cisnienia na pompi?
podnosisz na tyle by pompa nadazyla wyprzedzic za ecu
ale czasami wystarczy wymienic zawor przelewowy i sterowanie katem wraca do normy :hmm:

Mod ŁUKIEGO.

: śr maja 04, 2016 20:29
autor: marcodado
Witam, nie chcę zakładać nowego tematu, skoro podobny już jest. Mam pytanie odnośnie pompy z vw lt 2.4 d 6 cylindrowy. Jakie tam powinno być ciśnienie wewnętrzne w pompie? Ktoś się orientuje? Z góry dzięki za odpowiedź :)

Re: Mod ŁUKIEGO.

: pn gru 17, 2018 21:51
autor: Robekrobek
Dolaczesie do tematu i zapytam czy w pompie 10 tce cisnienie wzroslo do 7 bar na jalowych a na 12.3 przy 4 tys. Czy to ok ?

Re: Mod ŁUKIEGO.

: wt gru 18, 2018 08:12
autor: Michał_1977
Robekrobek pisze:
pn gru 17, 2018 21:51
Dolaczesie do tematu i zapytam czy w pompie 10 tce cisnienie wzroslo do 7 bar na jalowych a na 12.3 przy 4 tys. Czy to ok ?
Nie rozsadziło Ci jeszcze tej pompy?
Ja na 11-ce miałem mniejsze :bajer:

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Re: Mod ŁUKIEGO.

: śr gru 19, 2018 13:59
autor: Robekrobek
To ile ustawić na 4000 tys obrotow?

Re: Mod ŁUKIEGO.

: śr gru 19, 2018 14:34
autor: Michał_1977
Nie ma recepty na to. Tym bardziej, że nawet nie wiem co ty tam ulepiłeś za pompę.
Wszystko opiera się na metodzie prób i błędów. Niestety...

Re: Mod ŁUKIEGO.

: śr gru 19, 2018 19:26
autor: Robekrobek
Pompa standard 10 tka 1Z. Miala cisnienie przy 4 tys 7.5 bara. Podnioslem do 12.5. Ale wydaje mi sie ze przy duzo. Wczoraj mierzylem Pompe psg16 to miala 7.5 na jalowych. Sam juz nie wiem

Re: Mod ŁUKIEGO.

: czw gru 20, 2018 19:42
autor: Robekrobek
Obnizylem dzis cisnienie. Glupial mi kat wtrysku i jakos paliwo sie spieniało w pompie bo na powrocie jakas piana szla. Zawor wbity 1 mm cisnienie przy 850 obr okolo 6 bar i przy 4 tys 10 bar. Zobaczymy jak bedzie smigal

Re: Mod ŁUKIEGO.

: pt gru 21, 2018 16:06
autor: Michał_1977
Robekrobek pisze:
śr gru 19, 2018 19:26
Pompa standard 10 tka 1Z
Jaki standard? Składak z głowicą 1Z :bajer:
Robekrobek pisze:
czw gru 20, 2018 19:42
Zawor wbity 1 mm cisnienie przy 850 obr okolo 6 bar i przy 4 tys 10 bar. Zobaczymy jak bedzie smigal
Nie będzie dobrze. Na takim ciśnieniu, tłok od timingu jest cały czas na max i w trakcie jazdy zwiększając rpm, nie będzie zwiększał się proporcjonalnie do wzrostu rpm.
Innymi słowy, będzie słabo z dołu lub z góry.
O klepaniu jak w sieczkarni nie wspomnę :grin:

Re: Mod ŁUKIEGO.

: ndz gru 23, 2018 09:30
autor: Robekrobek
Byl wbity na 2mm ale zrobilem na jeden mm. Teraz chodzi przyzwoicie. A silnik oryginalny 1Z.

Re: Mod ŁUKIEGO.

: pn sie 10, 2020 21:44
autor: paweu_s
Panowie, odgrzeje kotleta.
Wytłumaczcie krok po kroku jak cofnąć zaworek.
Wyjmuje zaworek, wbijam tłoczek aż wyjdzie tulejka zabezpieczającą, tulejka cała ma wyskoczyć?
Jak tulejka wyjdzie cofam trzpień i wbijam tulejkę?