Strona 7 z 58

: sob mar 14, 2009 12:34
autor: S1BART1
Witam,
mnie interesuje funkcja "ile przejadę na baku" no chyba że da się coś jeszcze z takiego licznika wydłubać
Licznik:
1JO 920 826 C

Moduł komfortu:
1CO 959 799 B

Czy jest to realne ???

: wt mar 17, 2009 15:54
autor: jonatan82
czy programem "VAG EEprom programmer v1_18p" nie zczyta przypadkiem eeprom'a przy pomocy gabla VAG na usb (ten za 50zl z allegro ktorego urzywa sie do programu VAG-COM)? Wiem ze kabel jest widziany przez program.

: pt mar 27, 2009 09:45
autor: Han3s
To ja zapytam tak :D Golf MK4 1.9 TDI 110km 99r a wiec 1/2 FIS tak wnioskuje bez ringów. Ale problem jest taki, że nic nie wyswietla po przekreceniu kluczyka jest po prostu czarno na tym wyswietlaczu tak jakby go wogole tam nie było... O co kaman :P?

: pt mar 27, 2009 12:13
autor: greg
albo płyta zegarów - nie daje sygnału na podświetlenie od dołu fisa albo taśma fisa

: pn kwie 06, 2009 10:10
autor: Dodi79
witam koledzy:) poszukuje kogos kto aktywowałby mi ta funkcje "RKM" okolice warszawy , lublina itd... AXR 2002r. zegary 1/2 fis bez ringów, :pub: moj nr zegarów 1J0 920 826C

: śr kwie 22, 2009 20:10
autor: Oli
S1BART1 pisze:Czy jest to realne
jest realne u Dodi79, już działa :bigok:

: śr kwie 22, 2009 20:14
autor: krzysiogreg
Panowie,
W golfie 2002 ASZ w licznikach
Controller: 1J0 920 826 C
Component: KOMBI+WEGFAHRS. RB8 V21

jest możliwe uaktywnienie RKM. Udało mi się to zrobić kablem VAGTacho USB 2.5.
:bigok:

Sposób postępowania:
Po uruchomieniu aplikacji wybieramy ECU Bosch/MM RB8/BPV
Następnie program łączy się z licznikiem (zczytuje pierwszy kod)
Dalej, następuje wyszukiwanie drugiego hasła (zajmie to parenaście minut - lepiej zadbać o dobrze naładowaną baterię, w razie czego wyszukiwanie 2go hasła można przerwać i później kontynuować od miejsca gdzie się przerwało)
Jak juz znajdziemy 2-gie hasło zczytujemy Eeprom
W dowolnym hex-edytorze zmieniamy wartość 0x0381 z "00" na "02"
Zapisujemy plik i wgrywamy do licznika.

Pozostaje zresetowanie licznika (wyjąć bezpiecznik lub odłączyć akku) i możemy się cieszyć nową funkcją :bigok:

: czw kwie 23, 2009 17:40
autor: paczu
nosz kurde patrzcie co za złośliwość.
-mój golfik też jest ASZ,
-zegary też 1J0 920 826 C
-tak samo KOMBI+WEGFAHRS. RB8
tyle że V27 i cholera eprom kończy się na 380 :crazy: i pupa!
a gdyby tak zapakować ten dłuższy eprom? uwalą się przez to zegary?

: czw kwie 23, 2009 19:41
autor: Oli
paczu pisze:a gdyby tak zapakować ten dłuższy eprom? uwalą się przez to zegary?
moim zdaniem nie, jeżeli masz backup'a można potestować :chytry:

: czw kwie 23, 2009 19:56
autor: paczu
backupa epromu mam tylko pytanie czy jak się coś popier... niczy po wrzuceniu tego dłuższego to czy w ogóle będzie kontakt z zegarami żeby można było stary załadować

: czw kwie 30, 2009 08:24
autor: Dodi79
Oli pisze:jest realne u Dodi79, już działa
niestety nie działa...
paczu pisze:nosz kurde patrzcie co za złośliwość.
-mój golfik też jest ASZ,
-zegary też 1J0 920 826 C
-tak samo KOMBI+WEGFAHRS. RB8
tyle że V27 i cholera eprom kończy się na 380 i pupa!
a gdyby tak zapakować ten dłuższy eprom? uwalą się przez to zegary?
mam ten sam problem... mozna cos z tym zrobic?

: ndz maja 03, 2009 19:29
autor: Oli
dzisiaj walczyłem z zegarami 1J0 920 825B BOO 3 godziny szukał mi second pass, mam pin do immo ale tylko tyle, eeprom zczytało do 0F0 i zajmuje 256B :grrr:

: wt maja 05, 2009 21:43
autor: Prezes000
Mam Borę silnik AJM czy da się do mojej obory wgrać zasięg? w załączniku link do printscreena z prog. Polski vag 2.5 licznik. Jest to immo 2 czy 3?
http://s2.zapodaj.net/images/30083413.bmp
Dlaczego programem VAG Eepromer v1_18p niemogę połączyć się z ECU?

: śr maja 06, 2009 23:10
autor: MARTINEZ1027
greg pisze:gagu, wg mnie ten licznik to immo 3 - tym programem co napisałeś + kablem zdziałasz wszystko co trza - w razie wykonywania takich robót wskazane zrobienie kopii zapasowej eprom
witam!!! GREG

moje zegary to 1J0 920 826c V15 1/2 fis ,golf z 2002rAXR
czy moze da sie odblokowac ?? chodzi mi o dystans na baku....mam kabel VAG pozdrawiam dzieki