Strona 53 z 207

: śr lut 11, 2009 14:09
autor: pepu12
1500 zacznij a skoncz na 2000 lub 2500 :bigok:

: śr lut 11, 2009 20:54
autor: duzy_przemo
pepu12 pisze:1500 zacznij a skoncz na 2000 lub 2500 :bigok:
P1500 na mokro to bym kończył zabawę. Jest za drobny do przygotowania aluminium, jest za twarde i zamiast matowić u usuwać zarysowania będziesz polerował materiał.

Jeśli masz już gołe aluminium lub odświeżasz polerkę.
Zaczynasz P600 na mokro później P1200 i jeśli Ci się chce to P1500.
Lub P600 na mokro następnie włóknina N800 (zielona, bądź szara zależy od producenta).
Dlaczego włóknina:
zostawia równą rysę, którą łatwo wypolerować. Wycina głębokie rysy i je maskuje.

Dla końcowego efektu filc + wiertarka i pasta do alu lub Autosol i jazda.

: czw lut 12, 2009 20:34
autor: zorro89
czy jak mam drobne ryski po papierze 2000 to czy juz moge zacząc polerować pasta?

[ Dodano: 12 Lut 2009 19:36 ]
i czy zamast polerowac wiertarka mozna felge zalozyc na auto podniesc zapalic auto bieg 2np i tak polerowac bedzie ten sam efekt?

: czw lut 12, 2009 21:25
autor: barteKKK03
zorro89 pisze:czy jak mam drobne ryski po papierze 2000 to czy juz moge zacząc polerować pasta?
Oczywiście, jakim papierem byś nie jechał to będą ryski. Ja np jak jest płaska powierzchnia tzn wszystkie miejsca są łatwo dostępne dla tarczy to kończę na wodnym 1000... od usuwania tych drobnych rysek jest właśnie pasta.
i czy zamast polerowac wiertarka mozna felge zalozyc na auto podniesc zapalic auto bieg 2np i tak polerowac bedzie ten sam efekt?
A najlepiej i to i to... bieg może nawet wyższy, większa prędkość może się okazać przydatna. A wiertarkę ustawić w przeciwnym kierunku od obrotów felgi i będzie lustro :grin:

[ Dodano: Czw Lut 12, 2009 20:27 ]
duzy_przemo pisze:Lub P600 na mokro następnie włóknina N800 (zielona, bądź szara zależy od producenta).
Dlaczego włóknina:
zostawia równą rysę, którą łatwo wypolerować. Wycina głębokie rysy i je maskuje.
Masz może linka do czegoś takiego?

Kiedyś też słyszałem o włóknienie, rozglądałem się za tym, ale nie konkretnego nie było...

: czw lut 12, 2009 21:29
autor: D1_PITER
barteKKK03 pisze:większa prędkość może się okazać przydatna
Pomysł wygląda pozornie fajnie, ale moim zdaniem to dyferencjał ostro dostanie po dupie, bo przy normalnej jeździe się niewiele w nim kręci. Sprawę rozwiązuje podniesienie obydwu przednich kół tak, żeby nie kręcił się w środku (równe obroty obu przednich kół). Warto się nad tym zastanowić :pub:

: czw lut 12, 2009 21:29
autor: zorro89
barteKKK03, i jeszcze odwieczne pytanie autosol czy automax ? :) bo jedni mowia autosol inni max.. to i to jest dobre i obojetne?

: czw lut 12, 2009 21:34
autor: barteKKK03
zorro89 pisze:barteKKK03, i jeszcze odwieczne pytanie autosol czy automax ? :) bo jedni mowia autosol inni max.. to i to jest dobre i obojetne?
Ja osobiście wybrałbym Autosol.

: pt lut 13, 2009 14:40
autor: duzy_przemo
barteKKK03, W każdym dobrym sklepie z materiałami lakierniczymi powinien mieć włókninę ścierną.
Tu masz np. z APP całkiem dobra wydajność.
http://allegro.pl/item536936295_app_wlo ... nista.html

: pt lut 13, 2009 18:05
autor: dan_25
Witam !!! chcę troszkę odświeżyć polerkę rancików w swoich felgach i będę to malował lakierem bezbarwnym żeby było trwałe :grin: więc mam takie pytanie czy muszę polerować pastą i filcem czy wystarczy tylko np 2000 i na to clar bo jak wiadomo po malowaniu clarem i tak lustra nie będzie ?????????? :bajer:

pozdro :smoke:

: pt lut 13, 2009 20:52
autor: Kych
dan_25 pisze:Witam !!! chcę troszkę odświeżyć polerkę rancików w swoich felgach i będę to malował lakierem bezbarwnym żeby było trwałe :grin: więc mam takie pytanie czy muszę polerować pastą i filcem czy wystarczy tylko np 2000 i na to clar bo jak wiadomo po malowaniu clarem i tak lustra nie będzie ?????????? :bajer:

pozdro :smoke:
Kolega widze zielony o polerce... Jak masz mocne rysy po sezonie to jedziesz od nowa papierami (zalezy jakie rysy taki papier) i znowu pasta szmatkami albo filcem na wiertarce...
A calr odpadnie i z zolknie ci po sezonie wiec szkoda tylko kasy... Jak juz bardzo dobry bezbarwny najlepiej specjalny do polerowanych powieszchni (nowośc dopiero wchodzi, albo bujda) i to piecowo malowac. No i lustra nie bedzie. Jak by tak było to wiesz - normallnie raj :grin:

Co do papierów to ja zawsze ciągne do końca czyli 2000 i 2500 a potem autosol.

Nowy shit 18"
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Pozdro

: sob lut 14, 2009 02:44
autor: RoBaL84
A wiecie moze czym najlepiej konserwowac polerowana powierzchnie zeby utrzymac efekt? Chcialbym wypolerowac pokrywe zaworow ale boje sie ze sie namecze a efekt zniknie po tygodniu. Z gory dzieki

: sob lut 14, 2009 09:22
autor: dan_25
tyle to wiem że trzeba jechać wszystkimi papierami i im większe rysy tym od grubszych ziaren trza zacząć :grin: moje ranty były w polerce więc nie muszę usuwać lakieru :grin: tylko jest inny problem na jednej z felg są mega obtarcia czyli ubytki aluminium i stąd moje następne pytanie czy da się to jakoś na spawać [bo myśle że się da] ???? i ile by taka impra kosztowała ?????? mo i może ktoś wie gdzie by to można zrobić w okolicy częstochowy??? bo przednie fele to tragedia :grrr:
Obrazek

przynajmniej ta po prawej :crazy:

[ Dodano: 14 Lut 2009 08:37 ]
RoBaL84 pisze:A wiecie moze czym najlepiej konserwowac polerowana powierzchnie zeby utrzymac efekt? Chcialbym wypolerowac pokrywe zaworow ale boje sie ze sie namecze a efekt zniknie po tygodniu. Z gory dzieki
oooooo i to mnie też ciekawi bo z claru raczej zrezygnuje :grin:

: ndz lut 15, 2009 13:49
autor: duzy_przemo
RoBaL84 pisze:A wiecie moze czym najlepiej konserwowac polerowana powierzchnie zeby utrzymac efekt? Chcialbym wypolerowac pokrywe zaworow ale boje sie ze sie namecze a efekt zniknie po tygodniu. Z gory dzieki
Mam sprawdzony ( przez siebie ) sposób, zaraz po polerce i po każdym myciu nakładam na wypolerowane alu tłusty wosk. Używam wosku z stałego z shella.
U mnie polerka rantów wytrzymuje dzięki temu cały sezon od kwietnia do października.

W przypadku pokrywy zaworów nie wiem czy się to sprawdzi na pewno nie zaszkodzi.

: ndz lut 15, 2009 15:49
autor: RoBaL84
duzy_przemo ja sie wlasnie zastanawiam jak zabezpeczyc wypolerowane elementy pod maska bo chyba jeszcze sprobuje wypolerowac kolektor (o ile sie uda) a nie chcialbym sie nameczyc i po tygodniu nie zobaczyc efektu