Strona 52 z 53

Re: 16V PL , KR , 9A z digifantem

: sob kwie 14, 2018 17:40
autor: radekb
A i jeszcze jedno... Jak masz podłaczone odpowietrzenie skrzyni korbowej?? Bo tam widze że masz taki jeden cienki wężyk do kolektora dolotowego i jest też grubsza rura gdzie ją masz podłączoną??
Radził bym ten cienki wężyk sciągnąc z kolektora i zaślepić w kolektorze ten otwór pod ten wężyk bo może tamtedy ssac lewe powietrze przez co obroty biegu jałowego bedą niestabilne..... Warto spróbować moze akurat przyniesie efekt

Re: 16V PL , KR , 9A z digifantem

: ndz kwie 15, 2018 21:32
autor: kasetla
Przepływka po regeneracji i ustawione tak, jak radziłeś czyli podpora wykrecona, duża sruba zakręcona i srodkowa też i było wszystko ok, zrobione 10 km dla testu a nastepnie tego samego dnia 200 km do stolicy i wszystko bylo ok, nie falował aż do wczorajszego dnia. Wyjazd na miasto temp. 90 i falowanie na postoju od prawie 0 do 1500 ale nie gaśnie, czasami jest ok a czasami ma te falowanie. Przyczyna? Czyżby czujnik niebieski temp cieczy podawał zły sygnał dla krokowca?
No i brak mocy rozpedza sie normalnie dopiero po przekroczeniu 80km/h :( a tak na starcie to ślimak...
Dodatkowo przy mniejszych prędkościach przyszarpuje ale to idzie wybaczyć.

Digi 2 doradzono mi na grupie fb passat b3/b4. Słabe tam doradztwo.

Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka


Re: 16V PL , KR , 9A z digifantem

: pn kwie 16, 2018 11:33
autor: radekb
Jak czujnik jest nie oryginalny to jest mozliwosc ze to przez niego.... spróbuj jeszcze ten cienki przewod od odmy zaslepic w kolelktorze dolotowym jak pisalem wyżej

Re: 16V PL , KR , 9A z digifantem

: pn kwie 16, 2018 16:18
autor: radekb
brak mocy na gazie czy na benzynie?? Jak tylko na gazie to musisz regulować jeszcze blosa jak na niskich obrotach za mało powera wykręc troche duża srube w blosie i w razie potrzeby małą srubką w blosie ustaw obroty jałowe....

Re: 16V PL , KR , 9A z digifantem

: pn kwie 23, 2018 12:37
autor: kasetla
Brak mocy na jednym i na drugim choć na pb mniej odczuwalne według mnie.
Na pb obroty na rozgrzanym to tylko od 900 do 1000 skacze (gdzie lpg od prawie zera do tys.).
Na pb szarpanie bardziej przy odpuszczaniu gazu (wedlug mnie, według chłopaka tak samo, jak na lpg).

Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka


Re: 16V PL , KR , 9A z digifantem

: wt kwie 24, 2018 08:22
autor: radekb
To cos jest ewidentnie nie tak jak byc powinno.... bez ogledzin pacjenta ciężko bedzie pomóc.
Poszukaj jeszcze na internecie jest taka tabelka jaka powinna być rezystancja na czujniku niebieskim wody przy danej temperaturze w ten sposób mozesz sprawdzić czy czujnik jest dobry bez wymieniania go i ładowania nie potrzebnej kasy. Zrob też eksperyment i zobacz jak silnik bedzie działać jak mu obroty skacza po odpieciu niebieskiego czujnika. I osobno po odpieciu wtyczki z przelacznikow na przepustnicy

Re: 16V PL , KR , 9A z digifantem

: pt maja 18, 2018 21:45
autor: kasetla
No to szukam oryginalnego czujnika cieczy chłodzącej (nieebieski) wtykany...

Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka


Re: 16V PL , KR , 9A z digifantem

: pt maja 18, 2018 22:34
autor: Jablecznik
Digi 2 z 2e masz? Podłącz vaga i będziesz wszystko wiedzieć. Dzieki vagu sam sobie ogarnąłem swoje digi w 16v :D

Re: 16V PL , KR , 9A z digifantem

: sob maja 19, 2018 15:55
autor: kasetla
Z pf więc nie ma takiej opcji, wiązkę tylko mam kabinową pod obd1 brakuje wiązki idącej z kabiny do silnika.

Dla przypomnienia 9a, digi2 z pf, generacja 1 + blos.
Dobra, jednak to nie czujnik. Znalazłam dwa czujniki dwupinowe jeden niebieski vdc germany 025 906 041a i jeden czarny (numerów nie spisałam ) wszystko jest pięknie póki nie bedzie 80 stopni, na benzynie małe falowanie a na lpg prawie od 0 do 2tys. Jedyne co to jeden czujnik na miejscu wlozony a drugi podpięty pod wiązkę i umiejscowiony gdzieś przy wentylatorach i wtedy jest ok, bo jak wsadzę do wrzątku to to samo czyli faluje. Brak już pomysłów jedyne co to może znowu wiązka już na trzecią mnie nie stać wolę zbierać na inny silnik ewentualnie może brak jakies masy?

Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka

Re: 16V PL , KR , 9A z digifantem

: wt maja 22, 2018 22:54
autor: Jablecznik
Dlaczego kupujesz wiązki, zamiast wziąć schemat z autodaty i samemu od nowa zrobić wiązkę i być pewnym tego co się ma?

Re: 16V PL , KR , 9A z digifantem

: pn maja 28, 2018 10:08
autor: kasetla
Nie pomagasz xD obawiam się, że to większy koszt (wtyczki, przewody, piny i sprzęt do zarobienia pinów).

Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka


Re: 16V PL , KR , 9A z digifantem

: ndz cze 03, 2018 19:37
autor: Jablecznik
Wtyczki zostawić stare, tylko nowe kable dać.

Re: 16V PL , KR , 9A z digifantem

: wt cze 12, 2018 13:59
autor: kasetla
Przyspieszyliśmy zapłon (wcześniej był ustawiony z lampą). Teraz nie faluje ale czasami ma problem z odpaleniem ale to bardzo rzadko. Teraz obroty na rozgrzanym to pb -1000(1100 na ssaniu), lpg -900. W obu przypadkach z malymi wahaniami góra dół.

Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka


Re: 16V PL , KR , 9A z digifantem

: śr cze 20, 2018 16:52
autor: kasetla
370 km zrobione po kolejnych ustawieniach i dzisiaj znowu to samo xD falowanie po dluzszym postoju od 100 do 1000 (lpg), pb minimalne falowanie do tego ponowny spadek mocy. Rozkręca się dopiero powyzej 60km/h



Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka