Strona 52 z 207

: śr sty 28, 2009 02:06
autor: barteKKK03
PITERsca pisze:Dlaczego nie do końca ładnie? Nie widzę argumentów czemu miałoby być brzydko.
Odnośnie polerki... jak widzisz usunięcie zadziorów czy wżerów z rantów? I późniejsze ich dokładne wypolerowanie?

Odnoście malowanie... no to już mnie powaliłeś... opony taśmą okleisz? :helm:

: śr sty 28, 2009 02:14
autor: D1_PITER
barteKKK03 pisze:
PITERsca pisze:Odnośnie polerki... jak widzisz usunięcie zadziorów czy wżerów z rantów? I późniejsze ich dokładne wypolerowanie?
Tak samo tylko więcej gimnastyki.
barteKKK03 pisze:
PITERsca pisze:opony taśmą okleisz? :helm:
Lakier bezbarwny nic oponom nie zrobi :chytry:



Kurde, ja nie chce super efektu, nie będę siedział i się patrzył na felgi, ponieważ to samochód użytkowy. Chcę tylko żeby się ładnie prezentował.

: śr sty 28, 2009 02:24
autor: barteKKK03
PITERsca pisze:
barteKKK03 pisze:
PITERsca pisze:Odnośnie polerki... jak widzisz usunięcie zadziorów czy wżerów z rantów? I późniejsze ich dokładne wypolerowanie?
Tak samo tylko więcej gimnastyki.
barteKKK03 pisze: Lakier bezbarwny nic oponom nie zrobi :chytry:



Kurde, ja nie chce super efektu, nie będę siedział i się patrzył na felgi, ponieważ to samochód użytkowy. Chcę tylko żeby się ładnie prezentował.
No jak uważasz... jak dla mnie mija się to z celem i nie do końca się z tym zgadzam, ale co kto lubi. :)

: śr sty 28, 2009 02:31
autor: D1_PITER
barteKKK03 pisze:No jak uważasz... jak dla mnie mija się to z celem i nie do końca się z tym zgadzam, ale co kto lubi. :)
No ale można zastosować taki algorytm:

1. Zmywam lakier z jednej felgi z założoną oponą
2. Jadę papierem ściernym felgę z założoną oponą
3. Poleruje felgę z założoną oponą

Jeśli efekt jest dobry a pracy jest proporcjonalnie do efektu to jadę z resztą kół, jeśli nie ma efektu lub/i zbyt dużo pracy to ściągam opony i robię tak jak to się robić powinno. Przecież spróbować nie zaszkodzi :chytry:

: śr sty 28, 2009 11:16
autor: pepu12
Nie muszisz zciagac opon wystarczy ze sposcisz powietrze wcisniesz opone podlozysz np. papier, tekture czy co tam chcesz i mozesz polerowac malowac co tylko sobie wymarzysz a pona wtedy jest nie tknieta pozdro :hmm: :pub:

: pt sty 30, 2009 20:23
autor: b_przemo
Witam,
Mam jedno małe pytanie, ile tubek pasty autosol potrzebuje do wypolerowania 4 sztuk OZ.
tak wygladaj felgi 14"

Obrazek

: pt sty 30, 2009 20:32
autor: lipass
b_przemo pisze:ile tubek pasty autosol potrzebuje do wypolerowania 4 sztuk OZ
kup ze 2 tubki na mój gust :-k lepiej żeby zostało niż zabrakło

: pt sty 30, 2009 23:15
autor: reloop
ja robiłem 17" - jedna tubka wystarczyła z czego 1/3 jeszcze została

: pt sty 30, 2009 23:16
autor: barteKKK03
Dokładnie, na polerkę jedna tubka wystarczy.

: pt sty 30, 2009 23:38
autor: b_przemo
dzieki za błyskaiczna pomoc, jak zrobie nie omieszkam pokazać jak wyszło..pozdro dal wszyskich

: śr lut 04, 2009 22:35
autor: Danek__105
Mi poszła prawie tubka na koło, na dniach biorę się za dorabianie aluminiowych płaskich dekielków, a to efekt moich prac, do poprawienia mam jeszcze tylko ranty

Obrazek
Obrazek

: śr lut 11, 2009 13:02
autor: dogu18
witam
dzis chcialem odnowic polerke na rantach bo po zimowaniu w garazu troche zmatowiły:/


jechałem krazkiem ze starego prześcieradła na wiertarce i automaxem i efekt 0:(

co robie nie tak ze ppolysk niewraca??

podpowiedzccie co zrobic i czym??


pozdrawiam

: śr lut 11, 2009 13:10
autor: barteKKK03
dogu18 pisze:witam
dzis chcialem odnowic polerke na rantach bo po zimowaniu w garazu troche zmatowiły:/


jechałem krazkiem ze starego prześcieradła na wiertarce i automaxem i efekt 0:(

co robie nie tak ze ppolysk niewraca??

podpowiedzccie co zrobic i czym??


pozdrawiam
Drobnym papierem wodnym dotrzeć ranty, automax zastąpić autosolem i ogień na najwyższe obroty w wiertarce, musi być błysk. :)

: śr lut 11, 2009 13:14
autor: dogu18
barteKKK03 pisze:Drobnym papierem wodnym dotrzeć ranty
a jakim papierem?? zaczynac znowu od grubego i na drobnych konczyc czy starczy jakies 1500 na przykład przeleciec???