Czyszczenie przepustnicy - instrukcja
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 48
- Rejestracja: ndz lip 12, 2009 13:19
- Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
- Kontakt:
no to się myli może nie nie miał do czynienia z takim silnikiem ja ze swojego doświadczenia wiem że bez czynności które napisałem obroty nie wrócą w krótkim czasie do odpowiedniego poziomu kiedyś walczyłem właśnie z takim tematem po umyciu przepustnicy wypaliłem pół zbiornika paliwa i zero efektu działo się to co opisujesz "falowanie obrotów " po zrobieniu procedury tak jak napisałem od pierwszego odpalenia obroty były na odpowiednim poziomie zero problemu musisz przeszkolić mechanika...
Ostatnio zmieniony pn lip 13, 2009 01:51 przez GMS, łącznie zmieniany 1 raz.
Witam! U mnie po wyczyszczeniu przepustnicy-tudzież kilku innych zabiegów-obroty wręcz zwariowały!Po odpaleniu sięgają około 2000!Potem spadają ale nie do stanu 800-900 tylko do około 1200!Znajomy mechanik jest wręcz zdumiony.Po podłączeniu kompa nic się nie zmieniło.Nie wiem co robic.Dodatkowo auto szarpie mi przy większych prędkościach (ok.50mph) i wyłącza się wspomaganie a w efekcie całe auto.Wymieniłem czujnik,kable,świece,kopułkę,palec.Uszczelniłem wlot powietrza i dalej nic.Wcześniej miałem zbyt niskie obroty teraz szaleją.Nie znam się zbytnio i nie wiem co robic.Jak tak dalej pójdzie to chyba kredyt jakiś będę musiał wziąc na nowe auto POMOCY!
-
- Nowicjusz
- Posty: 48
- Rejestracja: ndz lip 12, 2009 13:19
- Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
- Kontakt:
Skoro tak mówisz to musze podłączyć sam pod vag i zadoptować bez łaski widze że chyba zaczne sam działaś=ć nad moim autkiem
[ Dodano: 13 Lip 2009 11:50 ]
Panowie mam jeszcze jedno pytańko co może być powodem tego że jak mam nawiew włączony a wyłączę kluczyk ze stacyjki to nawiew nadal działa ??? zapewne jakaś elektronika nie odcina go ale jaka ??? jak ktoś może pomóc to bede wdzięczny z góry dziękuję
[ Dodano: 16 Lip 2009 11:06 ]
Witam koledzy szukam po necie i nic konkretnego nie potrafię znaleźć. A mianowice mam Golfa IV 1.6SR z 99r Samochód w jednej z bogatszych wersji i ma Alarm fabryczny po podłaczeniu VAG POLSKI 2.5 i 4.9 wystąpiły problemy z zamykaniem auta z pilota który mam wbudowany w kluczyku jak przekrence w zamku zamyka migaja światła alerm się załącza ale nie moge za nic go zakodować być może źle to robie aha baterie sa sprawne być może w vagu coś zrobiłem nie tak i rozkodowałem proszę o pomoc panowie. jak co proszę o info na forum badz gg 2699925 e mail to radmar1702@wp.pl POMOCY ! ! !
[ Dodano: 17 Lip 2009 11:45 ]
PO CZYSZCZENIU PRZEPUSTNICY USNEŁEM WSZYSTKIE BŁENDY I ZROBIŁEM ADAPTACJE PRZEPUSTNICY I SAMOCHÓD CHODZI ELEGANCKO SPRAWDZONE POLECAM
[ Dodano: 13 Lip 2009 11:50 ]
Panowie mam jeszcze jedno pytańko co może być powodem tego że jak mam nawiew włączony a wyłączę kluczyk ze stacyjki to nawiew nadal działa ??? zapewne jakaś elektronika nie odcina go ale jaka ??? jak ktoś może pomóc to bede wdzięczny z góry dziękuję
[ Dodano: 16 Lip 2009 11:06 ]
Witam koledzy szukam po necie i nic konkretnego nie potrafię znaleźć. A mianowice mam Golfa IV 1.6SR z 99r Samochód w jednej z bogatszych wersji i ma Alarm fabryczny po podłaczeniu VAG POLSKI 2.5 i 4.9 wystąpiły problemy z zamykaniem auta z pilota który mam wbudowany w kluczyku jak przekrence w zamku zamyka migaja światła alerm się załącza ale nie moge za nic go zakodować być może źle to robie aha baterie sa sprawne być może w vagu coś zrobiłem nie tak i rozkodowałem proszę o pomoc panowie. jak co proszę o info na forum badz gg 2699925 e mail to radmar1702@wp.pl POMOCY ! ! !
[ Dodano: 17 Lip 2009 11:45 ]
PO CZYSZCZENIU PRZEPUSTNICY USNEŁEM WSZYSTKIE BŁENDY I ZROBIŁEM ADAPTACJE PRZEPUSTNICY I SAMOCHÓD CHODZI ELEGANCKO SPRAWDZONE POLECAM
-
- Mały gagatek
- Posty: 60
- Rejestracja: ndz sie 31, 2008 15:11
- Lokalizacja: błonie
-
- Nowicjusz
- Posty: 48
- Rejestracja: ndz lip 12, 2009 13:19
- Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
- Kontakt:
- kedzior303
- Nowicjusz
- Posty: 27
- Rejestracja: wt gru 02, 2008 18:38
- Lokalizacja: Kielce
- Kontakt:
- tbrally
- Mały gagatek
- Posty: 147
- Rejestracja: śr lip 08, 2009 00:39
- Lokalizacja: Miasto kościołów
- Kontakt:
to ja jeszcze raz zapytam
u mnie nie występuje falowanie obrotów ale
... rano podczas uruchamiania silnik parę razy zgaśnie obroty skaczą od 1200do400
po ok 1-1,5min mogę już jechać ale silnik jeszcze szarpie, niekiedy jakby na trzech garach.
po ok. 4-5min. już jest wszystko ok.
Dodam tylko, że dzieje się tak tylko po ok. min 10godzinnym postoju (przez noc)
Czy to aby jest na pewno przepustnica?
- pytam bo o ile wyczytałem problem z przepustnicą objawia się ciągłymi skokami obrotów a u mnie jest tylko jak w/w
Komp wskazuje tylko 2 błędy:
1013 oraz 1321 (airbag)
u mnie nie występuje falowanie obrotów ale
... rano podczas uruchamiania silnik parę razy zgaśnie obroty skaczą od 1200do400
po ok 1-1,5min mogę już jechać ale silnik jeszcze szarpie, niekiedy jakby na trzech garach.
po ok. 4-5min. już jest wszystko ok.
Dodam tylko, że dzieje się tak tylko po ok. min 10godzinnym postoju (przez noc)
Czy to aby jest na pewno przepustnica?
- pytam bo o ile wyczytałem problem z przepustnicą objawia się ciągłymi skokami obrotów a u mnie jest tylko jak w/w
Komp wskazuje tylko 2 błędy:
1013 oraz 1321 (airbag)
To brakuje jeszcze 1.8T. Link do fotoporady (po angielsku):bodix pisze: W SR faktycznie trochę jest inaczej
http://uk-mkivs.net/forums/t/127279.aspx
http://briskoda.net/technical-guides/cl ... ne/145866/
Tu jeszcze Jetta GLS VR6
http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=1116399
Ostatnio zmieniony śr sie 05, 2009 23:15 przez mojama, łącznie zmieniany 2 razy.
dołanczam sie do pytania bo u mnie to samotbrally pisze:to ja jeszcze raz zapytam
u mnie nie występuje falowanie obrotów ale
... rano podczas uruchamiania silnik parę razy zgaśnie obroty skaczą od 1200do400
po ok 1-1,5min mogę już jechać ale silnik jeszcze szarpie, niekiedy jakby na trzech garach.
po ok. 4-5min. już jest wszystko ok.
Dodam tylko, że dzieje się tak tylko po ok. min 10godzinnym postoju (przez noc)
Czy to aby jest na pewno przepustnica?
- pytam bo o ile wyczytałem problem z przepustnicą objawia się ciągłymi skokami obrotów a u mnie jest tylko jak w/w
Komp wskazuje tylko 2 błędy:
1013 oraz 1321 (airbag)
Panowie pytanie byłem ostatnio u mojego elektryka żeby skasował mi błąd od poduszki powietrznej i podczas gdy skasował mi błąd powiedziałem żeby sprawdził silnik i wyszło ze przepustnice trzeba wyczyścić i zaadoptować bo obroty mi falują ,moje pytanie jak już ją oczyszczę przepustnice i podjadę do elektryka mam ok 500m do niego to nic się nie stanie czy lepiej żeby on na miejscu mi wszystko zrobił.Pozdrawiam
Bądź jak Gołąb SRAJ NA WSZYSTKO NocneMarySquad
Może moduł zapłonu zaczyna szwankowaćtbrally pisze:to ja jeszcze raz zapytam
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=213075
Witam, mam to samo co Panowie wyzej. Na zimnym po dlugim postoju odpala i nie rowno pracuje , dlawi sie moze zgasnac obroty wzrastaja, czuc paliwem, troche szarpie, moze strzelic, pyrchnac. Po przegazowaniu jest ok. Tylko sie nagrzeje jest super. Trzyma obroty (delikatnie rzuca silnikiem), ale obroty stoja rowno 750-800. I nie wiem co jest grane. Bledow nie ma.A odpalanie jest uciazliwe.Moze ktos wreszcie bedzie wiedzial co nalezy wymienic to prosze dac znac.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Majestic-12 [Bot] i 25 gości