Czyszczenie przepustnicy - instrukcja

Gotowe opisy różnych podzespołów aut, także nasze porady.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

Awatar użytkownika
GMS
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 702
Rejestracja: pn sie 11, 2008 00:51
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: GMS » ndz lip 12, 2009 14:53

trzeba wykasować wielkości adaptacyjne , zrobić adaptacje przepustnicy i będzie po kłopocie nie wiem dlaczego mechanik tego nie zrobił.



radmar1702
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: ndz lip 12, 2009 13:19
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
Kontakt:

Post autor: radmar1702 » ndz lip 12, 2009 23:37

powiedział że wszystko było zrobione bo VAG podłanczał i robił tylko po jego ingerencji na wyłączonym zapłonie i wyłożonym kluczyku jak włącze nawiew działa i to dziwne ;/ a co do przepustnicy powiedział żę po tygodniu powinno się unormować tak gadał;/



Awatar użytkownika
GMS
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 702
Rejestracja: pn sie 11, 2008 00:51
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: GMS » pn lip 13, 2009 01:49

no to się myli może nie nie miał do czynienia z takim silnikiem ja ze swojego doświadczenia wiem że bez czynności które napisałem obroty nie wrócą w krótkim czasie do odpowiedniego poziomu kiedyś walczyłem właśnie z takim tematem po umyciu przepustnicy wypaliłem pół zbiornika paliwa i zero efektu działo się to co opisujesz "falowanie obrotów " po zrobieniu procedury tak jak napisałem od pierwszego odpalenia obroty były na odpowiednim poziomie zero problemu musisz przeszkolić mechanika...
Ostatnio zmieniony pn lip 13, 2009 01:51 przez GMS, łącznie zmieniany 1 raz.



Storky
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: ndz lip 12, 2009 14:12
Lokalizacja: Z domu

Post autor: Storky » pn lip 13, 2009 03:13

Witam! U mnie po wyczyszczeniu przepustnicy-tudzież kilku innych zabiegów-obroty wręcz zwariowały!Po odpaleniu sięgają około 2000!Potem spadają ale nie do stanu 800-900 tylko do około 1200!Znajomy mechanik jest wręcz zdumiony.Po podłączeniu kompa nic się nie zmieniło.Nie wiem co robic.Dodatkowo auto szarpie mi przy większych prędkościach (ok.50mph) i wyłącza się wspomaganie a w efekcie całe auto.Wymieniłem czujnik,kable,świece,kopułkę,palec.Uszczelniłem wlot powietrza i dalej nic.Wcześniej miałem zbyt niskie obroty teraz szaleją.Nie znam się zbytnio i nie wiem co robic.Jak tak dalej pójdzie to chyba kredyt jakiś będę musiał wziąc na nowe auto :kac: POMOCY!



radmar1702
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: ndz lip 12, 2009 13:19
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
Kontakt:

Post autor: radmar1702 » pn lip 13, 2009 09:25

Skoro tak mówisz to musze podłączyć sam pod vag i zadoptować bez łaski widze że chyba zaczne sam działaś=ć nad moim autkiem ;)

[ Dodano: 13 Lip 2009 11:50 ]
Panowie mam jeszcze jedno pytańko co może być powodem tego że jak mam nawiew włączony a wyłączę kluczyk ze stacyjki to nawiew nadal działa ??? zapewne jakaś elektronika nie odcina go ale jaka ??? jak ktoś może pomóc to bede wdzięczny z góry dziękuję ;) :goof:

[ Dodano: 16 Lip 2009 11:06 ]
Witam koledzy szukam po necie i nic konkretnego nie potrafię znaleźć. A mianowice mam Golfa IV 1.6SR z 99r Samochód w jednej z bogatszych wersji i ma Alarm fabryczny po podłaczeniu VAG POLSKI 2.5 i 4.9 wystąpiły problemy z zamykaniem auta z pilota który mam wbudowany w kluczyku jak przekrence w zamku zamyka migaja światła alerm się załącza ale nie moge za nic go zakodować być może źle to robie aha baterie sa sprawne być może w vagu coś zrobiłem nie tak i rozkodowałem proszę o pomoc panowie. jak co proszę o info na forum badz gg 2699925 e mail to radmar1702@wp.pl POMOCY ! ! ! :crazy: :crazy: :crazy:

[ Dodano: 17 Lip 2009 11:45 ]
PO CZYSZCZENIU PRZEPUSTNICY USNEŁEM WSZYSTKIE BŁENDY I ZROBIŁEM ADAPTACJE PRZEPUSTNICY I SAMOCHÓD CHODZI ELEGANCKO SPRAWDZONE POLECAM



michasbroda
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 60
Rejestracja: ndz sie 31, 2008 15:11
Lokalizacja: błonie

Post autor: michasbroda » pn lip 20, 2009 21:25

kedzior303, witam mozesz mi powiedziec jak sprawuje sie ta przepustnica? mam podobny problem co ty a w serwisie krzykneli mi 1930 zł za orginał



radmar1702
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: ndz lip 12, 2009 13:19
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
Kontakt:

Post autor: radmar1702 » pn lip 20, 2009 23:35

zrub adaptacje przepustnicy przez vag oboojetnie jaki ale zrub jak nie bedzie chodziła to możesz jeszcze zdiać wąż z powietrzem co dochodzi do przepustnicy i tak ja zobaczyć czy smiga ewentualnie kupić uzywke bo nowa na allegro 700zł a uzywka około 200



Awatar użytkownika
kedzior303
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: wt gru 02, 2008 18:38
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Post autor: kedzior303 » pn sie 03, 2009 09:06

przepustnica śmiga jak należy jak narazie zrobiłem 2000 i nic sie z nią nie dzieje, jedyny mankamencik to taki że gaz ciężko chodzi.....jak w starze może sie wyrobi ale generalnie to nie przeszkadza jakos specjalnie



Awatar użytkownika
tbrally
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 147
Rejestracja: śr lip 08, 2009 00:39
Lokalizacja: Miasto kościołów
Kontakt:

Post autor: tbrally » pn sie 03, 2009 09:55

to ja jeszcze raz zapytam

u mnie nie występuje falowanie obrotów ale
... rano podczas uruchamiania silnik parę razy zgaśnie obroty skaczą od 1200do400
po ok 1-1,5min mogę już jechać ale silnik jeszcze szarpie, niekiedy jakby na trzech garach.
po ok. 4-5min. już jest wszystko ok.
Dodam tylko, że dzieje się tak tylko po ok. min 10godzinnym postoju (przez noc)

Czy to aby jest na pewno przepustnica?
- pytam bo o ile wyczytałem problem z przepustnicą objawia się ciągłymi skokami obrotów a u mnie jest tylko jak w/w

Komp wskazuje tylko 2 błędy:
1013 oraz 1321 (airbag)



Awatar użytkownika
mojama
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 346
Rejestracja: sob cze 23, 2007 17:21
Lokalizacja: wielkopolska

Post autor: mojama » śr sie 05, 2009 22:51

bodix pisze: W SR faktycznie trochę jest inaczej
To brakuje jeszcze 1.8T. Link do fotoporady (po angielsku):
http://uk-mkivs.net/forums/t/127279.aspx
http://briskoda.net/technical-guides/cl ... ne/145866/

Tu jeszcze Jetta GLS VR6
http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=1116399
Ostatnio zmieniony śr sie 05, 2009 23:15 przez mojama, łącznie zmieniany 2 razy.



kiemak
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: pn sie 10, 2009 18:14
Lokalizacja: wawa

Post autor: kiemak » pn sie 10, 2009 18:22

tbrally pisze:to ja jeszcze raz zapytam

u mnie nie występuje falowanie obrotów ale
... rano podczas uruchamiania silnik parę razy zgaśnie obroty skaczą od 1200do400
po ok 1-1,5min mogę już jechać ale silnik jeszcze szarpie, niekiedy jakby na trzech garach.
po ok. 4-5min. już jest wszystko ok.
Dodam tylko, że dzieje się tak tylko po ok. min 10godzinnym postoju (przez noc)

Czy to aby jest na pewno przepustnica?
- pytam bo o ile wyczytałem problem z przepustnicą objawia się ciągłymi skokami obrotów a u mnie jest tylko jak w/w

Komp wskazuje tylko 2 błędy:
1013 oraz 1321 (airbag)
dołanczam sie do pytania bo u mnie to samo



Awatar użytkownika
MeSiN
VWIELKOPOLSKA
VWIELKOPOLSKA
Posty: 3348
Rejestracja: sob paź 04, 2008 22:17
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: MeSiN » ndz sie 16, 2009 17:22

Panowie pytanie byłem ostatnio u mojego elektryka żeby skasował mi błąd od poduszki powietrznej i podczas gdy skasował mi błąd powiedziałem żeby sprawdził silnik i wyszło ze przepustnice trzeba wyczyścić i zaadoptować bo obroty mi falują ,moje pytanie jak już ją oczyszczę przepustnice i podjadę do elektryka mam ok 500m do niego to nic się nie stanie czy lepiej żeby on na miejscu mi wszystko zrobił.Pozdrawiam


Bądź jak Gołąb SRAJ NA WSZYSTKO NocneMarySquad

Awatar użytkownika
mojama
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 346
Rejestracja: sob cze 23, 2007 17:21
Lokalizacja: wielkopolska

Post autor: mojama » ndz sie 16, 2009 22:38

tbrally pisze:to ja jeszcze raz zapytam
Może moduł zapłonu zaczyna szwankować
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=213075



speede
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 345
Rejestracja: wt gru 14, 2004 02:00
Lokalizacja: Podlaskie

Post autor: speede » śr sie 19, 2009 14:50

Witam, mam to samo co Panowie wyzej. Na zimnym po dlugim postoju odpala i nie rowno pracuje , dlawi sie moze zgasnac obroty wzrastaja, czuc paliwem, troche szarpie, moze strzelic, pyrchnac. Po przegazowaniu jest ok. Tylko sie nagrzeje jest super. Trzyma obroty (delikatnie rzuca silnikiem), ale obroty stoja rowno 750-800. I nie wiem co jest grane. Bledow nie ma.A odpalanie jest uciazliwe.Moze ktos wreszcie bedzie wiedzial co nalezy wymienic to prosze dac znac.



ODPOWIEDZ

Wróć do „FAQ”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Majestic-12 [Bot] i 25 gości