Strona 6 z 7

: wt maja 08, 2007 22:09
autor: bigozz
te podejdą ale nie za takie pieniądze i mają pękniętą szybkę i zielone podświetlenie :P a co do pinów to nie wiem jakie tam sa wyprowadzenia.

[ Dodano: Wto Maj 08, 2007 22:11 ]
Ja mam takie zegary od MKIV motometer benzyna ale nie mam do niego wskazówek możemy się dogadać jak chcesz to ci nawet je dotnę odpowienio :) daj info na priv :)

: pt lut 08, 2008 12:45
autor: darex100
bigozz pisze:Kwiatoshi, W temacie w którym się udzielam a który przytoczyłeś są to zegary od octavi nie od fabii. od fabii ni w ząb nie podejdą bo tam po canie idzie obrotek podświetlenie i inne takie :( temat już przerabiałem.

Bigozz ale jesli sa od Fabii a maja nr 6Y1 919 860C to chyba nie sa po szynie can a zwykle i jeszcze pytanie odnosnie tego czy maja MFA ?

: pt lut 08, 2008 21:03
autor: bigozz
nawet te 919 od fabii mają obrotek i podświetlenie po CAN. nie kombinuj bo nie podejdą.

: czw lis 06, 2008 16:25
autor: janusz66
witan,paanowie czy licznik od polo( podobny do golfa IV)tylko ze jest na jedna kostke i ma zielone podswietlenie i dlatego mam pytanie co trzeba przerobic zeby dzialalo w golfie III - prosze o podpowiedzi i jak mozna fotoporady gdyz jestem zielony w tych sprawach - Z góry serdeczne dzieki!!

: śr lis 19, 2008 17:26
autor: DANIEL LHR
witam

jakis czas temu zamontowalem zegary z octavi , a ostatnio sprawdzilem ze immobilizer co jest w zegarch da sie zaadoptowac do sterownika silnka. U mnie nie bylo orginalnie immo ale po montazu nowego ecu silnika dalo sie je zastapic nowymi zegarami. musialem tylko wysiagnac pin

: czw lis 27, 2008 17:17
autor: extreme8818
a czy licznik z MK4 podejdzie do zwykłego 1.9D?? nie mam w swoim obrotomierza a licznik z MK3 mi sie nie podoba i chce wymienić na z MK4. ale nie wiem czy bedzie działac... swoj licznik mam wyskalowany od 20 do 220 i mam zegarek. obroty kreca chyba do 4500 czyli obrotek skalowany do 5000... da rade takie cos zrobic??

: czw lis 27, 2008 19:06
autor: Gobo90
extreme8818, da sie jednak musisz ztobic specjalny układ sterujący pracą obrotomierz wyskalowanie licznik jest nie istotne... musisz szukać licznik ze środkowymi liczbami numeru seryjnego 919 nie 920

: czw lis 27, 2008 19:41
autor: extreme8818
a gdzie szukać tych numerów seryjnych?? i jak zrobić tą jednostke sterująca?? bo ze mnie lipny ilektryk...

: czw lis 27, 2008 22:11
autor: mlody87
Gobo90 pisze:musisz ztobic specjalny układ sterujący pracą obrotomierz
Gobo a przypadkiem w dieslu nie jest tak samo jak w bezynie ze wszystko jest doprowadzone do licznika juz wiazka tylko inny licznik i Obrotomierz chula?? trzeba by to sprawdzic na jakims liczniku bo w benzynie tak jest ze jak sie ma z zegarkiem a włozy sie z obrotomierzem to nic innego nie trzeba dokładac??

: czw lis 27, 2008 23:34
autor: Gobo90
mlody87, jest tak ale w TDI sygnał obrotów był brany z ECU a w TD z alternatora w mk4 nie bylo TD były tylko TDI a kolega wyzej ma TD wiec inny sygnał obrotów z tąd te problemy w TDI nie ma lipy wszystko p&p kwestia kostek

: pt lis 28, 2008 01:01
autor: extreme8818
ja nie mam TDI... zwykły pusty diesel...

: ndz lis 30, 2008 17:58
autor: DANIEL LHR
a gdzie szukać tych numerów seryjnych?? i jak zrobić tą jednostke sterująca?? bo ze mnie lipny ilektryk
w poprzednich postach jeden kolega podal schemat tego ukladu , ktory jest potrzebny zeby chodzil obrotek w zwyklym dieslu.
pogadaj z nim

: ndz mar 29, 2009 19:29
autor: imp
Panowie mam w POLO 1,3 ADX zaimportowane zegary z mk4 ,paliwo pokazuje odwrotnie jak pełny pokazuje że pusty. Jak wymienic pływak ? i miga mi kontrolka oleju i przeraźliwie piszczy .Pomoże ktoś?

Re: Instalacja zegarów z MK4 w golfie MK3...

: śr sty 26, 2011 15:15
autor: Pablo Corrado
http://www.vwgolf.pl/2008/10/14/zegary- ... -golfie-3/" onclick="window.open(this.href);return false;