Strona 6 z 14

Montaż MFA w mk4 krok po kroku

: pt mar 22, 2013 11:47
autor: McBoss
Panowie.
Wlasnie kupilem manetke z MFA. Powiedzcie prosze czy musze dokupic dodatkowa wtyczke do tej manetki czy jak to wyglada?
Trzeba dokupic wtyczke do podlaczenia manetki z licznikiem, czy wtyczka jest ta ktora jest w aucie, ale trzeba piny dorobic?

Re: Montaż MFA w mk4 krok po kroku

: pt mar 22, 2013 12:25
autor: iigAlisArr
Qto pisze:
iigAlisArr pisze:Mam kabel 'Viaken KKL USB' i chcę jeszcze odczytać numery pin z EEPROMU i uaktywnić bajery jak RKM. Czy tym kablem dam radę ?
nie
Dementuję, wczoraj za pomocą KKL i K+CAN Commander odczytałem EEPROM i PIN w immo2.

McBoss Wtyczka jest z wolnymi miejscami na kable, trzeba dorobić i poprowadzić do licznika. Wszytko jest w temacie "Montaż MFA krok po kroku" i pokrewnych.

Montaż MFA w mk4 krok po kroku

: ndz mar 24, 2013 22:59
autor: riccardoa
iigAlisArr pisze:Dementuję, wczoraj za pomocą KKL i K+CAN Commander odczytałem EEPROM i PIN w immo2.
Rozumiem,że zadziałał ci program K+Can Commander ze zwykłym KKL-em? Jaka wersja tego commandera?

Montaż MFA w mk4 krok po kroku

: pn mar 25, 2013 21:50
autor: iigAlisArr
Tak - K+CAN C. 1.4.

Montaż MFA w mk4 krok po kroku

: wt mar 26, 2013 19:20
autor: KubaMek
Czy licznik 1J0919881B z MFA podejdzie do mojego 1.6 sr z 98 roku?

Re: Montaż MFA w mk4 krok po kroku

: wt mar 26, 2013 21:18
autor: psilos1
KubaMek pisze:Czy licznik 1J0919881B z MFA podejdzie do mojego 1.6 sr z 98 roku?
Bez problemu :bigok:

Montaż MFA w mk4 krok po kroku

: pt mar 29, 2013 20:08
autor: Greeqo
Witam Panowie, przyszła pora na mnie kupiłem sobie zegary z fisem 1/2 i chcę je zamontować do 919, mam manetkę, jedyny problem to puszczenie kabli od manetki, powiedzcie mi tylko, czy potrzebny mi będzie pin ze starych zegarów? bo takiego nie mam, a z nowych zegarów mam, podał mi właściciel zegarów?

Montaż MFA w mk4 krok po kroku

: czw kwie 18, 2013 12:27
autor: krtg
Panowie mam fabrycznie zalozony licznik z 1/2 FIS. Silnik ALH rok 2000 model 2001. Na allegro znalazlem sam Full Fis. Idzie to podlaczyc do moich aktualnych zegarow?

http://allegro.pl/licznik-lcd-fis-vdo-a ... 51526.html" onclick="window.open(this.href);return false;

i czy warto w ogole to montowac bo sadze, ze jest to jakis zamiennik a nie ori VW

Re: Montaż MFA w mk4 krok po kroku

: pt kwie 19, 2013 14:10
autor: Behemoth1987
krtg pisze:Panowie mam fabrycznie zalozony licznik z 1/2 FIS. Silnik ALH rok 2000 model 2001. Na allegro znalazlem sam Full Fis. Idzie to podlaczyc do moich aktualnych zegarow?

http://allegro.pl/licznik-lcd-fis-vdo-a ... 51526.html" onclick="window.open(this.href);return false;

i czy warto w ogole to montować bo sadze, ze jest to jakis zamiennik a nie ori VW

Lepiej tego nie kupuj poczytaj wszystko jest na forum

taki wyświetlacz nie pójdzie w 1/2 fis poza tym samo go wlutowanie to spory wydatek sam sobie nie poradzisz

szukaj full fis od b5 fl i tylko obudowę dajesz do niego z GIV i wszystko ładnie działa

Montaż MFA w mk4 krok po kroku

: pn maja 13, 2013 15:16
autor: vwtdi90
a jak otworzyć ta zielona wtyczkę od zegarów ?

Re: Montaż MFA w mk4 krok po kroku

: pn maja 13, 2013 19:43
autor: riccardoa
vwtdi90 pisze:a jak otworzyć ta zielona wtyczkę od zegarów ?
Rozcinasz opaskę mocującą przewody,zsuwasz zaślepkę na dole wtyczki i środek się wysuwa.

Montaż MFA w mk4 krok po kroku

: czw maja 30, 2013 16:05
autor: Maciej1w1w
Witam Panów jestem nowy na tym forum wiec od razu przejdę do rzeczy.
Golf IV 1.8 20v/125 kucy/ 4motion/ początek 98 roku bez CAN

Orginalny licznik:
1j0919 861D soft cod. 00142 MotoMeter
Nowy Anglik 1/2fis (z dioda na predkosciomierzu):
1j0920 921A soft cod.05442 MotoMeter
Według kolegi greg'a z innego tematu wyczytane
immo 2 montowane w roczniku 2000 tj pomiędzy majem 1999 a 30.04.2000
Montaż:
Wszystko zrobione według instrukcji nawet kabelek w 2-gim pinie pomarańczowej kostki od spalania byl(sprawdzona kostka przy komputerze pin 18 tam tez był sprawdzone żeby nie było:)
Wszystko podłączone jak należy i tez zgodnie z instrukcją tylko wystąpił mały problem nie pokazuje spalania aktualnego ani średniego, pokazuje czas, dystans, średnią prędkość i temp a spalania nie :-( obrotomierz chodzi normalnie, licznik wyskalowany.
Zmieniliśmy softa z 05442 na orginalny jak jest do mojego auta/licznika 00142 zeby nie wyskakiwaly błędy(no airbag został wiadomo) spalanie cisza
na 00343 coś się stało bo pokazywał cały czas 2l/100km i nic wiecej
na sofcie ogrinalnym licznika coś już pokazywał ale galony nie chciały się zatrzymać dochodziło do maxa i stawały w miejscu
no i każdym innym który wpadł do głowy metodą prób i błędów cisza spalania nie ma :-(

Opisałem co i jak i chciałbym poprosić o pomoc kolegów znających temat dlaczego wszystko cyka tylko spalania nie ma??

Montaż MFA w mk4 krok po kroku

: ndz sie 18, 2013 19:32
autor: Boliwijski_Snajper
Maciej1w1w - nowy licznik zakoduj wedle tej rozpiski:

XX442
00 - No available equipment
+01 - Brakepad wear sensor warning active
+02 - Seatbelt warning active
+04 - Washer fluid level warning active
+08 = Seatbelt Warning active (NAR only)
+10 = Seatbelt Warning Driver & Passenger active (NAR only)
+16 = Secondary Display (Radio/Navigation) active

00X42
Look at the third digit in the coding (Market version):
1 - "EU" 24 hour clock (may result in odometer in km in 2002+ clusters)
2 - "USA" 12 hour clock
3 - "Canada" 12 hour clock (may result in odometer in km in 2002+ clusters)
"The third digit in the code is the country code. The codes are:
4 - "UK" 24 hour clock (should result in odometer in miles)
5 - Japan
6 - Saudi Arabia
7 - Australia

000X2
Look at the fourth digit in the coding (Cylinders):
3 - No Service Interval (2002+ models)
4 - 4-cylinder (1999-2001 models)
6 - 6-cylinder (1999-2001 models)

0000X
Look at the fifth digit in the coding (Distance impulse multiplier):
2 - 3538
4 - 3648 (some 2002+ models)





Teraz jaki masz soft wgrany? Tarczki zmieniles ze soft wgrywales czy dalej masz UK ?

Montaż MFA w mk4 krok po kroku

: ndz gru 22, 2013 17:45
autor: McBoss
Wymienilem licznik, panowie powiedzcie co z czujnikiem temperatury.

Kupilem czujnik i teraz co?
Trzeba go doprowadzic do licznika czy pod maska jest gdzies wpiecie do niego?