1.Pompka paliwa dlatego jest jak najblizej zbiornika ze jak sie zapowietrzy to w czasie w ktorym procesor wlacza pompke musi napompowas paliwo do pieca.
Jesli nie zdazy napompowac to piec sie wylaczy.Zreszta jak jest pompka przy zbiorniku to jest nisko wiec latwiej jej pompowac,gdy przy webascie to wysoko wiec trudniej
2. Wyczytalem ze jak sie podlaczy trojnikiem do przewodu ktory idzie do pompy wtryskowej to w czasie pracy silnika pompka webasta nie da rady zassac paliwa bo wszystkie cisnienie bedzie brala pompa wtryskowa.
Dlatego robi sie oddzielne wejscie do webasta.
Ja zakupilem podgrzewanie postojowe
W dogrzewaczach jest inna plytka dlatego inaczej sie podlacza (przynajmniej tyle wyczytalem)
Podlaczalem w/g schematy ponizej w zalaczniku
Tylko wtyczki x1 i x2 sa na wierzchu
x1-
1 +12v , tutaj mozna podlaczyc zegar (jak na schemacie)lub zwykly wlacznik (ja tak mam)
2 nic- do testera
3 nic tutaj prawdopodobnie podlaczenie do alternatora jest przy podgrzewaczu
4 do przekaznika ,climatronic lub dmuchawa (zaleznie co w aucie jest)
5 wlacznik przewietrzania ,lub czujnik co wylacza powyzej +5 stopni podgrzewanie (ja nie mam podlaczone to)
6 pompa paliwa +12V
x2-
1 +12V glowne zasilanie (gruby przewod)
2 masa glowna
x3,x4,x5,x6 sa schowane pod klapka i tam sa podlaczone odpowiednio
x3- zarnik
x4- pompa wody
x5- dmuchawa
x6- tam chyba wolne miejsce bylo jak dobrze pamietam
Czujnik temperatury jest w plytce,jedna srubka dociska ten rezystor do obudowy
Uploaded with
ImageShack.us
Weze wodne podlaczamy tak: do wylotu z silnika na nagrzewnice do pompy wody, gorny wylot plynu na nagrzewnice