Strona 6 z 44

: czw sie 13, 2009 17:34
autor: stanislawski
W dalszym ciągu sprawa zamków:
- niestety muszę donieść, że nie jestem zadowolony z wymienionego zamiennika zamka!
Coś jest z konstrukcją tego zamiennika, że z pilota raz się otwiera, raz nie. Pan w firmie sprzedającej tłumaczy, że oryginały też są awaryjne. ja muszę czasem pomóc zamkowi w otwarciu kluczykiem od drzwi! Bo sam nie ma siły się podnieść! Piszę o tym cycku, co w drzwiach wyskakuje, jak się otwiera!
W sumie to mam propozycję dla zdolnych operatorów - odpłatnie zlecę naprawę mikrowyłącznika krańcowego zewnętrznego - tego co najczęściej pada! Ja nie mam zdolności manualnych do przeróbki tego, a reszta zamka jest naprawdę w idealnym stanie, zaglądałem do środka osobiście, a ponieważ sprawa zamków do Golf'a "wałkuje się" na Forum od dłuższego czasu, to wiem co mówię.
Może ktoś z Koleżeństwa podejmie się - oczywiście w godziwych pieniądzach - skutecznej przeróbki tych felernych detali, tak, aby przywrócić właściwe działanie krańcówek (najczęstsza wada to wytarta i z wżerami krzywka rygla zamka i delikatność krańcówki!)
mam już dwa zamki w zapasie - lewy i prawy (auto 2 drzwi + 1 klapa tylnia). W razie czego proszę kontakt na priv.

: pn sie 24, 2009 22:51
autor: Toledziak
Zabrałem się w końcu za zamek, a raczej za ten mikro. Wszystko byłoby ok gdyby nie fakt że język zamka, który porusza się po przycisku mikro, jest tak wyrobiony iż powoduje samoistne włączanie się światła w środku lub brak jego wyłączenia, czyli wszystko po staremu. W związku z tym musze kupic cały zamek. Nowy odpada, bo pewnie z 600 zł mi powiedzą w ASO (dziś sie dowiedziałem że zestaw naprawczy do szybki, włącznie z linkami, kosztuje 209 w VW a w skodzie 329, dlatego kupiłem na allegro hans preis i też będzie śmigać, za 110 zł). Wracając do zamka myślę nad zamkiem Vika, bo w sumie chyba oni mają korzystną cenę, niestety nie wiem jak sie sprawdza ten zamek na dłuższą metę. stanislawski, napisał że niezbyt jest dobry, ale kurka kupując używkę może być sytuacja "zamienił stryjek..."

: pt wrz 04, 2009 14:28
autor: wojtas_GT
Wrzucę jeszcze coś od siebie:
rozbierałem to, samo wyjęcie trwa parę minut, rozebranie kolejnych parę. W jednych drzwiach stwierdziłem wprawdzie, że mikrostyk mógłby być w lepszym stanie (uszczelnienia), ale prawdziwym powodem nie działania co któryś raz był fakt, że krzywka atakująca go się wytarła, bo jest z plastiku (!!!). Sam mikrowyłacznik działa, podobnie jak w drugich, gdzie problem siedział w stykach. Zimne luty wyglądały jak nowe.

: pt wrz 04, 2009 14:56
autor: Sztomel
wojtas_GT pisze:prawdziwym powodem nie działania co któryś raz był fakt, że krzywka atakująca go się wytarła, bo jest z plastiku (!!!). Sam mikrowyłacznik działa
popieram w całej rozciągłości tę wypowiedź z tym, że bieżnia jest zrobiona z jakiejś gumy

Obrazek

: pt wrz 04, 2009 18:47
autor: Jerrys77
No raczej powleczona jakimś plastikiem, ja tu zastosowałem kawałek sprężystej blaszki o szerokości tej bieżni, ale coś namotałem z ustawieniem tego brązowego kółka zębatego, (chyba chciałem być za dokładny, a nigdzie nie mogłem znaleźć jak to kółko ustawić) więc kupiłem używkę i przybieram się do wymiany :crazy:
A sam mikrostyk najprościej sprawdzić wciskając go małym wkrętakiem, zresztą słychać też klikanie tego styku...

: pt wrz 11, 2009 09:55
autor: stanislawski
daruhe pisze:przy rozbiórce trzeba wyciągać szybe-prawda? nie jest to pokazane na zdjęciach
Nie trzeba wyciągać szyby.
Po poluzowaniu mocowania szyby podnosisz ją do góry do oporu i oklejasz taśmą, przylepcem czy czym tam chcesz - zostawiasz w górnej pozycji, zabezpieczając przed opadaniem... W sumie wielkie ułatwienie i odjęcie zbędnych czynności.

: pt wrz 11, 2009 11:37
autor: Fenomen89
daruhe pisze:PS.przy rozbiórce trzeba wyciągać szybe-prawda? nie jest to pokazane na zdjęciach..

tutaj masz uzupełnioną fotoporade passata o kilka szczegółów:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=255090

: pt paź 30, 2009 23:10
autor: zbyszekm80
u mnie nie dziala teraz wlacznik swiatla wewnetrznego w bagazniku, i nie pojawia sie sygnal na FIS'ie ze mam otwarta klape bagaznika - a zawsze sie pokazywalo....czyli zapewne miktrostyk - czy ktos wymienial kiedys mikrostyk w klapie bagaznika i czy jest z tym tyle zachodu co z mikrostykiem w drzwiach ?? a moze w klapie nie ma mikrostyku tylko jest jakies inne rozwiazanie???
pozdrawiam
z

: pn lis 23, 2009 17:37
autor: żaba 1
Mam pytanie fotoporada bardzo mi pomogła, u mnie padł i mikrowłącznik i dioda stwierdziłam że jest to niepotrzebna komplikacja prostych rzeczy i zdecydowałam się na tradycyjną krańcówkę zamiast switchy. Mam tylko jedno pytanie bo ponieważ walnięta była również dioda poszłam na maxa i wywaliłam i spiełam na krótko wszystko zaczeło działać jak należy brzęczyk, oświetlenie wnętrza, alarm i lampka na drzwiach. Generalnie sukces ale troche mnie to nurtuje jeżeli była tam dioda to po co ona jest jeżeli wszystko bez niej działa trochę się zaczynam bać czy nie puszczę z dymem czegoś

: pn lis 23, 2009 21:16
autor: Shmatan
O ile się nie myle, to ta dioda sprawia że kiedy otwierasz drzwi np. pasażera, to nie świeci Ci się tzw. kopertówka w drzwiach kierowcy.

Droga koleżanko - sama wyknałaś te przeróbke? mogłabyś strzelić jakąś fotke gdzie zamontowałaś krańcówke, i w co dokłądnie się wpinałaś? byłbym Ci bardzo wdzieczny

: śr gru 09, 2009 11:15
autor: Mariusz M
Witajcie,
U mnie było tak: po otwarciu drzwi kierowcy działał brzęczyk przy włączonych światłach, ale nie działało oświetlenie w środku i drzwi. Ponadto alarm po określonym czasie usiłował zamknąć centralny zamek. Wymieniłem diodę na nieco mocniejszą niż była w oryginale. Teraz jest oświetlenie, brzęczyk działa, ale alarm nadal nie widzi, że drzwi zostały otwarte: dioda od alarmu miga i po kilkunastu sekundach próbuje zamknąć centralny.

Jakieś wskazówki? Czy założenie innej diody (mocniejszej) może mieć tu jakieś znaczenie?

M.

: sob gru 12, 2009 13:55
autor: admin911
tak dla poszukujących zamieszam fote, tej diody w drzwiach i jej nr fabryczny

Obrazek

: śr gru 30, 2009 15:19
autor: andrzej4
co do tej diody w czerwonej obudowie. w ktorym miejscu ona dokladnie jest?????jak sie sciagnie tapicerke to ona na wierzchy jest czy trzeba blache sciagnac?????

: śr gru 30, 2009 18:06
autor: Kajor
Dioda jest w obudowie, która to z kolei jest pod tą parcianą izolacją - widoczne zgrubienie.
Izolację trzeba rozciąć (ostrożnie, żeby nie uszkodzić przewodów) i wtedy dostaniemy się do diody.