Strona 6 z 23

: pt paź 09, 2009 11:19
autor: Nowicjusz2009
Tak to wyglada.
Bylo to tak ze jak sie trzymalo na obrotach. I poscilo z gazu obroty jeszcze dlugo byly. Gdzies z 4 - 6 sek. Wiec pomyslelismy ze ktos podkresil dawke paliwa i zmniejszylismy. I dalismy wiecej obortowo. Ale samochud stal sie slabszy i zaczelo buda trzesc. Wiec sam nie wiem.

: pt paź 09, 2009 12:32
autor: Dj Darecki
Nowicjusz2009, Na 1 stronie masz foto gdzie się kręci , tej śrubki od gazu lepiej nie ruszaj :)

: pt paź 09, 2009 12:57
autor: Nowicjusz2009
A co robi tamta linka od gazu ?? Ktora ruszylem nie jest od obrotow na biegu jalowym ?? Moi drodzy powiedcie mi jak to powinno byc ustawione tak zeby bylo dobrze.

: pt paź 09, 2009 16:22
autor: arwam
Dj Darecki, ta pompa pokazana na zdjęciu nie posiada osobnej regulacji obrotów biegu jałowego więc się reguluje tym pokrętłem którego użył kolega.


a koledze Nowicjusz2009, polecam powrót do fabrycznych nastaw

: pt paź 09, 2009 22:43
autor: Dj Darecki
arwam pisze:Dj Darecki, ta pompa pokazana na zdjęciu nie posiada osobnej regulacji obrotów biegu jałowego więc się reguluje tym pokrętłem którego użył kolega.
Ups nie wiedziałem że są takie :blush: .

PozdraVWiam

: sob paź 10, 2009 14:01
autor: dominik7
Moze ktos mi wyjaśnić skoro za podawanie większej dawki paliwa odpowiada podkładka na pinie, to po co sie go kreci w kierunku wskazowek zegara? Jezeli jej nie spiluje i tylko przekrece pin to cos da?

: sob paź 10, 2009 14:20
autor: t0mal
tak

: sob paź 10, 2009 14:37
autor: dominik7
A jeżeli zatkam zawór bezpieczeństwa bez ingerowania z ustawienie cięgna doładowania to mi nie wydmucha uszczelki pod głowicą?Cisnienie teoretycznie wtedy będzie na max. wydajności turbo, choć wydaje mi sie że turbo u mnie słabiutkie,znaczy przy jakichś tam obrotach jakby ucieka gdzieś doładowanie.

: sob paź 10, 2009 16:05
autor: t0mal
To zależy, jak mocno przesadzisz z paliwem bez podniesienia doładowania i go przegrzejesz to szmaciana uszczelka może polecieć.

: sob paź 10, 2009 16:24
autor: dominik7
Dawki paliwa nie będę zmienial na pompie wogóle-podobno przestawienie pina juz ją zwiększa.Ja nie chcę sie ścigać autem na 1/4 mili, tylko mieć auto którym się nie będę bał wyprzedzac na V biegu od powiedzmy 90 km/h. Zależy mi głównie na sprawnym "dole" momentu, a podobno boost pin wlasnie cos takiego daje.Mysle o 90-95 KM gdzies.

: sob paź 10, 2009 16:30
autor: t0mal
Cudów raczej nie oczekuj, tymbardziej w paśniku, znaczącą poprawę elastyczności daje duża pompa i zrobiony wydech. Myślę że mógłbyś spróbować podpasować wydech od b4 tdi, prawdopodobnie pasowałby tylko odcinek przy turbo trzeba by mieć od aaz

: sob paź 10, 2009 16:38
autor: dominik7
Duża pompa, znaczy? Mam standardową pompę z grzybkiem, taką jak w Golfach z SB i JR.Innych nie było w SB o ile mi wiadomo.

: sob paź 10, 2009 18:49
autor: t0mal
Głowicę pompy przekłada się od innego auta, np Transita czy TDI, w pompie 1.6 tłoczek ma 9mm średnicy, w Fordzie 11mm w TDI 10, lub 11 w niektórych modelach.

: sob paź 10, 2009 18:53
autor: Nowicjusz2009
A gdzie u kogo mozna wyregulowac pompe i jakie to sa kwoty ??