Strona 43 z 53

16V PL , KR , 9A z digifantem

: pt maja 13, 2016 18:58
autor: marek.mik14@wp.pl
Witam Panowie. Mam takie pytanie ktos sie moze orientuje jaki sterownik bedzie pasował do golfa 2 gti zamiast sterownika 037 906 022 AG bo moj niestety chyba padł. wszystko sprawdzone- instalacja itp, iskra jest a nie otwieraja sie wtryskiwacze-brak napiecia.

Pozdawiam.

16V PL , KR , 9A z digifantem

: pn maja 16, 2016 07:57
autor: homer21
Brak + ?? Jak tak to daj go bezpośrednio do aku i zobacz czy zapali wtryski są sterowane masą a + jest po zapłonie

16V PL , KR , 9A z digifantem

: wt maja 17, 2016 15:06
autor: KoguT
Sprawdź przekaźnik w 3 polu skrzynki.

16V PL , KR , 9A z digifantem

: śr maja 18, 2016 10:05
autor: marek.mik14@wp.pl
+ staly po zapłonie jest(pojawia sie gdyb pompa paliwa pracuje), brak sterowania masa ze sterownika.

Re: 16V PL , KR , 9A z digifantem

: pt maja 20, 2016 11:47
autor: marek.mik14@wp.pl
homer21 pisze:Brak + ?? Jak tak to daj go bezpośrednio do aku i zobacz czy zapali wtryski są sterowane masą a + jest po zapłonie
plus po zapłonie jest, brak sterowania masa ze sterownika.

16V PL , KR , 9A z digifantem

: wt maja 24, 2016 13:04
autor: mleko1984

16V PL , KR , 9A z digifantem

: śr maja 25, 2016 12:03
autor: radekb
Witam. Mam taki problem moje auto to corrado 2.0 9a na Digi 1 wszystko śmiga fajnie tylko ostatnio odkryłem że na wypiętej wtyczce sondy lambda nie ma napięcia na grzałkę .Po zmierzeniu miernikiem wyszło że na obydwu pinach jest masa czyli coś jest źle podłączone. Czy ktoś mógłby mi opisać jak powinny być podłączone przewody grzałki? Skąd wziąć + na grzałkę i na którym przewodzie ma być ten plus?

16V PL , KR , 9A z digifantem

: pt maja 27, 2016 14:41
autor: mleko1984
Jak zmierzyłeś że jest masa ? Musisz wiedzieć jak działa taki multimetr. Jeżeli robisz test ciągłości obwodu to ten multimetr jednym kablem puszcza napięcie i na drugim mierzy czy jest to napięcie i wtedy pokazuje że jest ciągły obwód. Także zawsze będzie sygnalizować że obwód jest ciągły na obydwu pinach bo w obu przypadkach zmierzy napięcie nawet jak wyłączysz zasilanie. Zrób prosty eksperyment: zmierz ciągłość obwodu akumulatora albo baterii i wyjdzie że plus jest zwarty z masą, a to nieprawda bo aku wyleciałby w powietrze :).To nie jest dobre podejście. Lepiej po prostu zmierz napięcie na wtyczce kiedy silnik się rozgrzewa (bo w sumie nie wiem czy nie wyłączy się ziasilanie grzałki jak się silnik rozgrzeje).

16V PL , KR , 9A z digifantem

: śr cze 01, 2016 18:30
autor: radekb
Z tego co mi wiadomo napięcie na grzałke jest stałe po załączeniu zapłonu (jesli sie mylę to mnie poprawcie), pojęcie jakieś o elektryce mam także nie robiłem tego w sposób który kolega mleko1984 opisał wyżej :jezor: jak wyżej napisałem napiecia pomiędzy dwoma pinami idącymi na grzałkę nie ma multimetr wskazuje 0. Wypiąłem wiązkę z kompa i sprawdziłem połaczenia i jeden pin był połaczony z masami ze sterownika a na drugim jest masa która PRAWDOPODOBNIE idzie ze skrzynki bezpieczników .

16V PL , KR , 9A z digifantem

: czw cze 02, 2016 08:58
autor: KoguT
Jeśli się nie mylę (a mogę się mylić) to do sondy jest przekaźnik na osobnej podstawce w kablach. Sprawdź go. Jeśli się mylę to poprawcie mnie.

16V PL , KR , 9A z digifantem

: pn cze 06, 2016 10:52
autor: krzychu66
Witam. Mam u siebie Digi 1. Czy czujniki oleju też muszę brać pod g60? Czy patrzeć pod 9a? Bo u mnie sie kontrolka odzywa ;)

16V PL , KR , 9A z digifantem

: wt cze 07, 2016 10:57
autor: radekb
Czujniki ciśnienia oleju masz podłączone pod zegary, ECU nie jest połączone z tymi czujnikami wiec nie musisz ich zmieniać na te z g60. Jeżeli ci się odzywa kontrolka należy wymienić czujnik, ewentualnie sprawdź czy masz dobrze podłączone te czujniki, bo są dwa wysokiego i nieskiego ciśnienia jak pozamieniasz odwrotnie na nich kable to tez bedzie ci pokazywac głupoty.

16V PL , KR , 9A z digifantem

: pt cze 10, 2016 15:57
autor: ccmaniak
Witam.
Jest mały problem: po swapie na 9A z Digi II jest brak iskry na cewce. U mnie ktoś podziabał wiązkę, wiec lutowanie mnie czekało... Znalazłem jeden czarny który jest + na cewkę, jeden czerwony do cewki i jeden czerwony z czarnym paskiem... Do tego w miejscu gdzie wychodzi jeden z czerwonych przewodów do cewki jest ucięty czarny... Do tego gdzie w cewce dane przewody powinienem podpiąć? Bo niby na chłopski rozum + cewki dałem z czarnym, ale czy dobrze?

16V PL , KR , 9A z digifantem

: sob cze 11, 2016 12:26
autor: KoguT
Panowie jakiej średnicy kolanko silikonowe muszę kupić żeby naszło na owalną przepustnicę od 9A?