Strona 5 z 31
: pn mar 19, 2007 19:51
autor: bigozz
greg, Nie dasz rady w oryginalne mocowania. Trochę intencji własnej
trzeba kombinować a ogólnej recepty na to nie ma
Pozdrawiam.
: pn mar 19, 2007 19:59
autor: greg
bigozz, ja wiem ze nie dam rady bo mk4 ma mocowania u dołu a mk3 z boku, ale widziałem fotkę takiej podstawki - przejsciówki mocowań ze sklejki czy cuś - myżlałem że jak ktoś robił to ma wzorzec gotowy
: pn mar 19, 2007 20:12
autor: bigozz
Muszę cię zmartwić ale nikt tutaj czegoś takiego nie kombinował. Proponuję popatrzeć i pokombinować samemu. Ja całkowicie pociąłem przód obudowy i zrobiłem po swojemu. Czeka cię jeszcze rozciągnięcie na ciepło osłony gdyż oyginalna zasłania dużo zegarów z mkIV. Pozdrawiam.
: pn mar 19, 2007 20:18
autor: greg
o osłonie wiem
najpierw dopasuję zegary do zamontowania w desce a potem będę pasował osłonę
[ Dodano: Pon Mar 19, 2007 7:22 pm ]
najważniejsze to to że udało się zrobić adapter obrotomierza do diesla - bo każdy mówił ze się nie da
[ Dodano: Wto Mar 20, 2007 8:16 am ]
dla tych co montować będą zegary z mk4 TDI lub SDI w mk3
D lub TD musicie zmontować takie "urządzonko"
: czw mar 22, 2007 21:16
autor: Gobo90
: czw mar 22, 2007 21:46
autor: pawulon
miałem takie same zajawki jak Ty ale jak sie zabrałem za podłączenie to już łatwiej poszło a więc tak na kostkach z mk3 masz numerki na kostkach z mk4 też są i to są właśnie te numerki które w tabelkach sie pojawiają musisz tylko je ze sobą połączyć i po sprawie z golfa 3 wychodzi jedna wtyczka opisana w tabeli T28 obok masz cyfry oznaczające gniazda tej wtyczki na przeciwko masz opisy wtyczek golfa4 ponieważ sa dwa jeden jest zielony drugi niebieski i np: z T28 pin 2 łaczysz z wtyczką niebieską pinem 22 i tak dalej :--)
: czw mar 22, 2007 21:52
autor: Gobo90
pawulon, wielkieee dzięki
po prostu nie wiedziałem o co chodzi z tym T28.. ale to po prostu oznaczenie wtyczki lol ale baran jestem.. hehe A teraz pytanie czy tyle kabli co mam (wiązka z mk4) mi wystarczy i przylutować po prostu do tego gniazdo z mk3 czy przedłużać kable ??
: czw mar 22, 2007 21:57
autor: pawulon
starczyć Ci powinno bez problemu a i jeszcze coś bo ja to przegapiłem a może źle przeczytałem i mi kolega z forum podpowiadał tam w tabeli pod numerkiem T28/3 piny 7,9,24 podpinasz razem
jakby coś pytaj po to nas masz hehe
: pt mar 23, 2007 00:38
autor: bigozz
długość ci na pewno wystarczy ale czy masz wszystkie to przekonasz się w trakcie. wszystko zależy od jakiej wersji masz te wtyczki
: pt mar 23, 2007 14:44
autor: Gobo90
bigozz pisze:ługość ci na pewno wystarczy ale czy masz wszystkie to przekonasz się w trakcie. wszystko zależy od jakiej wersji masz te wtyczki
właśnie nie których kabli niema tj jak patrze w tej tabeli i we wtyczce to np dane miejsce jest puste ale to sie przełoży kable
macie jeszcze jakieś porady bo sie zabieram właśnie do roboty
: pt mar 23, 2007 14:52
autor: greg
Gobo90 pisze:macie jeszcze jakieś porady bo sie zabieram właśnie do roboty
jedynie jeśłi nie czytałeś tu
http://theresias.com/tutorials/1h_g4t.htm porady toprzed pętaniem kabli poczytaj
: pt mar 23, 2007 17:32
autor: Gobo90
greg, poczytaj jak to po niemiecku!!
mam problem otóż polutowałem wszystko do momentu "T28 / 17 Wtyczka zielona / 18" w mojej zielonej wtyczce niema kabla w tym pinie... Czy mam go dołożyć? Proszę o pilną odpowiedz!
: pt mar 23, 2007 17:58
autor: bigozz
Jeżeli są to oryginalne kostki od tego licznika to nie muszisz tego podpinać gdyż temp. oleju jest tylko dla tacho z MFA. Jeżeli twoje nie mają MFA to nie musisz podpinać. A jeśli bardzo chcesz to poprostu wyjmij pin którego nie wykorzystujesz z wtyczki niebieskiej i będzie ok
Miłej pracy.
: pt mar 23, 2007 18:20
autor: Gobo90
No to pany kopiłem zegary z mfa za 30 zł