Strona 5 z 31

: pn mar 19, 2007 19:51
autor: bigozz
greg, Nie dasz rady w oryginalne mocowania. Trochę intencji własnej :) trzeba kombinować a ogólnej recepty na to nie ma :(
Pozdrawiam.

: pn mar 19, 2007 19:59
autor: greg
bigozz, ja wiem ze nie dam rady bo mk4 ma mocowania u dołu a mk3 z boku, ale widziałem fotkę takiej podstawki - przejsciówki mocowań ze sklejki czy cuś - myżlałem że jak ktoś robił to ma wzorzec gotowy

: pn mar 19, 2007 20:12
autor: bigozz
Muszę cię zmartwić ale nikt tutaj czegoś takiego nie kombinował. Proponuję popatrzeć i pokombinować samemu. Ja całkowicie pociąłem przód obudowy i zrobiłem po swojemu. Czeka cię jeszcze rozciągnięcie na ciepło osłony gdyż oyginalna zasłania dużo zegarów z mkIV. Pozdrawiam.

: pn mar 19, 2007 20:18
autor: greg
o osłonie wiem
najpierw dopasuję zegary do zamontowania w desce a potem będę pasował osłonę

[ Dodano: Pon Mar 19, 2007 7:22 pm ]
najważniejsze to to że udało się zrobić adapter obrotomierza do diesla - bo każdy mówił ze się nie da

[ Dodano: Wto Mar 20, 2007 8:16 am ]
dla tych co montować będą zegary z mk4 TDI lub SDI w mk3 D lub TD musicie zmontować takie "urządzonko"
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

: czw mar 22, 2007 21:16
autor: Gobo90
Witajcie na reszcie mam wszystkie częsci do założenia zegarów z mk4 :D

Obrazek

Mam już licznik z mk4... trochę rozwalona obudowa ale to nic i tak idzie do pocięcia :p rozebrałem je i w środku sa ok ;)
Obrazek
Obrazek
Obrazek
mam już licznik dawce z mk3..
Obrazek
Obrazek
mam wiazke z mk4...
Obrazek
mam pływak z mk4 :D
Obrazek
wiec nie dlugo zabieram sie do roboty ;)
Teraz jedyny problem to muszę poskładać tą przejściówkę... z tej porady na forum niewiele rozumiem jak to połączyć co z czym może mi ktoś to wytłumaczyć ocb w tej tabelce ?

: czw mar 22, 2007 21:46
autor: pawulon
miałem takie same zajawki jak Ty ale jak sie zabrałem za podłączenie to już łatwiej poszło a więc tak na kostkach z mk3 masz numerki na kostkach z mk4 też są i to są właśnie te numerki które w tabelkach sie pojawiają musisz tylko je ze sobą połączyć i po sprawie z golfa 3 wychodzi jedna wtyczka opisana w tabeli T28 obok masz cyfry oznaczające gniazda tej wtyczki na przeciwko masz opisy wtyczek golfa4 ponieważ sa dwa jeden jest zielony drugi niebieski i np: z T28 pin 2 łaczysz z wtyczką niebieską pinem 22 i tak dalej :--)

: czw mar 22, 2007 21:52
autor: Gobo90
pawulon, wielkieee dzięki :pub: po prostu nie wiedziałem o co chodzi z tym T28.. ale to po prostu oznaczenie wtyczki lol ale baran jestem.. hehe A teraz pytanie czy tyle kabli co mam (wiązka z mk4) mi wystarczy i przylutować po prostu do tego gniazdo z mk3 czy przedłużać kable ??

: czw mar 22, 2007 21:57
autor: pawulon
starczyć Ci powinno bez problemu a i jeszcze coś bo ja to przegapiłem a może źle przeczytałem i mi kolega z forum podpowiadał tam w tabeli pod numerkiem T28/3 piny 7,9,24 podpinasz razem :) jakby coś pytaj po to nas masz hehe :pub:

: pt mar 23, 2007 00:38
autor: bigozz
długość ci na pewno wystarczy ale czy masz wszystkie to przekonasz się w trakcie. wszystko zależy od jakiej wersji masz te wtyczki :)

: pt mar 23, 2007 14:44
autor: Gobo90
bigozz pisze:ługość ci na pewno wystarczy ale czy masz wszystkie to przekonasz się w trakcie. wszystko zależy od jakiej wersji masz te wtyczki :)
właśnie nie których kabli niema tj jak patrze w tej tabeli i we wtyczce to np dane miejsce jest puste ale to sie przełoży kable :P macie jeszcze jakieś porady bo sie zabieram właśnie do roboty ;)

: pt mar 23, 2007 14:52
autor: greg
Gobo90 pisze:macie jeszcze jakieś porady bo sie zabieram właśnie do roboty ;)
jedynie jeśłi nie czytałeś tu http://theresias.com/tutorials/1h_g4t.htm porady toprzed pętaniem kabli poczytaj

: pt mar 23, 2007 17:32
autor: Gobo90
greg, poczytaj jak to po niemiecku!! :( mam problem otóż polutowałem wszystko do momentu "T28 / 17 Wtyczka zielona / 18" w mojej zielonej wtyczce niema kabla w tym pinie... Czy mam go dołożyć? Proszę o pilną odpowiedz!

: pt mar 23, 2007 17:58
autor: bigozz
Jeżeli są to oryginalne kostki od tego licznika to nie muszisz tego podpinać gdyż temp. oleju jest tylko dla tacho z MFA. Jeżeli twoje nie mają MFA to nie musisz podpinać. A jeśli bardzo chcesz to poprostu wyjmij pin którego nie wykorzystujesz z wtyczki niebieskiej i będzie ok :)
Miłej pracy.

: pt mar 23, 2007 18:20
autor: Gobo90
No to pany kopiłem zegary z mfa za 30 zł :D