u mnie prawie zawsze kiedy otworze klape silnika to bagnet jest wysuniety tak ok 1cm do gory,nie wiem czy to nie jest objaw zatkanej odmy.pomozcie zanim bedzie za pozno.
[ Dodano: 14 Paź 2007 21:38 ]
dawno tu nikogo nie bylo,pewnie zajrzycie jak mrozy przyjdą,idzie zima wiec czas zobaczyc jak u mnie z tymi majonezami.mam tez zamiar zrobic z blachy oslone silnika od spodu.
[ Dodano: 14 Paź 2007 21:41 ]
oraz folia babelkowa powedruje na odme a wlasciwie na te przewody gumowe.tak jak to piszecie tak zrobie.przezorny zawsze ubezpieczony.pozdrawiam
[ Dodano: 15 Paź 2007 11:11 ]
PIERWSZE WRAZENIA PO SPRAWDZENIU/ODKRECENIU ODMY:
BRAK "MAJONEZU" W ELEMENCIE NR 9.
BARDZO POPEKANY ALE JESZCZE W CALOSCI ELEMENT NR 8
DUZE PEKNIECIE NA ELEMENCIE NR 7 OD STRONY OPASKI OD SILNIKA.
ODROBINA MAZI NA SCIANKACH WEWNETRZNYCH ELEMENTU NR 7
[ Dodano: 15 Paź 2007 11:36 ]
POSTANOWIENIA:
-POSZUKAC OSLONY,MOZE BYC OD DIESLA NAJWYZEJ ZROBIE DEKIEL POD MISA OLEJOWA
-KUPIC TROJNIK 18-10-18 W SKLEPIE HYDRAULICZNYM ORAZ WAZ OLEJOODPORNY 18MM TAK Z 30CM,ORAZ WAZ 10MM OKOLO 50CM
-OWINAC ELEMENTY 8,9,10,JAKAS IZOLACJA
-W PRZYPADKU PROBLEMOW ZE ZNALEZIENIEM OSLONY POD SILNIK WYKONANIE JEJ SAMEMU Z BLACHY,NAJLEPIEJ OCYNKOWANEJ.
-ZASLONIC CZESCIOWO CHLODNICE ORAZ ATRAPE OD STRONY AKUMULATORA I FILTRA POWIETRZA GDYZ TAMTEDY LECI ZIMNE POWIETRZE W STRONE ODMY(PODCZAS JAZDY)
DZIEKUJE WSZYSTKIM KTORZY MI POMOGLI!!!
[ Dodano: 15 Paź 2007 11:38 ]
NIE WIDZE PRZYCISKOW POMOGL BO NA PEWNO DALBYM CO NIEKTORYM PO PUNKCIKU
[ Dodano: 16 Paź 2007 19:15 ]
odma przerobiona/naprawiona!
-zalozony trojnik 20-15-20
-wąż 20 mm
-wąż 12mm
-nowe opaski metalowe
po przejechaniu ok 5km wszystko ok.
no i przy pracujacym silniku po odkreceniu korka wlewu oleju otwor zasysa powietrze:)czyli odma jest szczelna!.
pozostalo oizolowanie wszystkiego i wykonanie oslony pod silnik.