Strona 5 z 22

SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera by KamilW

: pn sty 24, 2011 21:17
autor: mcgajwer
Zmontowałem to tak:

Obrazek Obrazek

SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera by KamilW

: pn sty 24, 2011 21:34
autor: nygdar
ok dabra ale podciśnienie to chyba nie tak podłączyles, ta rurka nie powinna iść do krućca na prawo od ZHS?,góra ok ale dół na prawo od ZHS ,ten dolny kruciec połączyłem z serwo, linke gazu zamontowalem na oryginalnym ciegle od pierdka 2E3 pasuje bez zadnych przeróbek,

SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera by KamilW

: pn sty 24, 2011 21:37
autor: nygdar
a może się zapowietrzył? ,do montarzu FOSA zlałeś płyn?.

SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera by KamilW

: pn sty 24, 2011 21:53
autor: mcgajwer
gadasz ze na prawo od ZHS??? tak był w DF-ie podłączony. nie zlewałem płynu bo nie ma takiej potrzeby. połączyłem tylko obieg odłączając gaźnik. nie zapowietrzył sie. wentylator chodzi przy 95*C ponoć jest tak że jak jest za uboga mieszanka to ma kure...nie wysoką temperature. i to by najbardziej pasowało, w kol. wydechowy idzie czysty ogień i dlatego taka temp. od niego bije a silnik tylko ciepły jest. pozatym chodzi jak złoto na weberze.

EDIT. No faktycznie mam źle podciśnienie. a reszte itak mam zaślepioną, powrót też mam zaślepiony. ale to raczej nie przez to sie grzeje i śmierdzi :rozpacz:
Obrazek

SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera by KamilW

: pn sty 24, 2011 22:38
autor: nygdar
ej a o co chodzi z nr15 na fotce ,ja połączylem to z aparatem zapłonowym. POWROT ZAŚLEPIONY????????? czego paliwa?, ja nie mam u siebie powrotu paliwa 34s2c12

SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera by KamilW

: pn sty 24, 2011 22:52
autor: nygdar
POWRÓT ZAŚLEPIONY???????????????????????? czego paliwa? ja nie mam powrotu paliwa 34s2c12?

SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera by KamilW

: pn sty 24, 2011 23:03
autor: nygdar
teraz to ja popie......łem nr 14z15 muszę to pozmieniać. No a co z15 zaślepie?

Re: SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera by KamilW

: pn sty 24, 2011 23:24
autor: mcgajwer
nygdar pisze:ej a o co chodzi z nr15 na fotce ,ja połączylem to z aparatem zapłonowym. POWROT ZAŚLEPIONY????????? czego paliwa?, ja nie mam u siebie powrotu paliwa 34s2c12
nie wiem dokładnie co z tym obrotowym chodzi ale ma ten węzyk byc podłączony do obudowy filtra powietrza. koniec kropka.
Dokładnie, powrót paliwa zaślepiony, bo też sie zdziwiłem ale u mnie w gaźniku jest powrót :goof: ale że golf ma za pompką taką beczułkę i z niej jest powrót ori zrobiony to ten w gaźniku zaslepiłem.

nygdar pisze:teraz to ja popie......łem nr 14z15 muszę to pozmieniać. No a co z15 zaślepie?
14 masz do aparatu zapłonowego, a 15 jak wyżej napisałem do obudowy filtra powietrza ma iść.

SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera by KamilW

: wt sty 25, 2011 18:58
autor: nygdar
no właśnie z tym powrotem cos mi nie pasowało,i powiem ci że oprucz tego krótkiego podciśnienia resztę podciśnień miałem do kitu ,czyli 14 połączylem z serwo a 15 do aparatu ,dzis zmieniłem 14 do aparatu, a15 zaślepiłem,ale trzeba będzie to podłaczyc do filtra, dzięki za opis bo jestem samoukiem i nie zawsze działa to co wymysle :pub: :okej: :bigok: :cool: A tak poza tym to czemu pozbywasz sie golfera to taka fajna zabawka .

Re: SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera by KamilW

: wt sty 25, 2011 22:38
autor: mcgajwer
nygdar pisze:dzięki za opis bo jestem samoukiem i nie zawsze działa to co wymysle :pub: :okej: :bigok: :cool:
każdy jest kowalem swojego golfa :okej:
nygdar pisze:A tak poza tym to czemu pozbywasz sie golfera to taka fajna zabawka .
Hmm, ciężko tak wprost powiedzieć. ALE:
- Głównie dlatego że nastepcą będzie Golf MK3 albo Polo MK3 ale raczej to pierwsze.
- po trochu dlatego że mam dość PIERBURGA i chcę wtrysk :food:
- dość kasy juz w niego wpakowałem i teraz następna furka idzie pod nóż :satan:
Ale szczerze to troche mi go szkoda, wiadomo jak to swojego ukochanego autka. :rozpacz:
Jeszcze muszę troche pare pierdół dłubnąć przy nim żeby nowy właściciel mam nadzieję z dobrymi rekami do VW nie narzekał na niego. :cool:

Dobra ale nie róbmy :spam: będzie o tym nowy temat.

Dziś wrócił pod maskę znienawidzony PIERDEK. :banghead: I wszystko wróciło do normy, czyli:
- nagrzewa się stopniowo, powoli tak jak sprawne auto
- kol. ssący można dotknąć, bo na WEBERZE parzył
- to "COŚ" przestało śmierdzieć
- I uwaga: jak się zagrzeje przerywa i nie ma wolnych obrotów na benzynie :okej:
ale mniejsza o to bo zimny na benzynce jest OK, a później jade na LPG a na tym to chodzi jak złoto. :bigok:

SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera by KamilW

: śr sty 26, 2011 00:54
autor: DJTim
mcgajwer pisze:po trochu dlatego że mam dość PIERBURGA i chcę wtrysk
tez mam dość pierburga dlatego montuje monowtrysk z RP. szkoda pozbywac sie auta ze względu na pierburga ;p

SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera by KamilW

: śr sty 26, 2011 11:36
autor: mcgajwer
no ale nie tylko dlatego, a wtrysk to nie mały wydatek. :kac:

SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera by KamilW

: śr sty 26, 2011 18:20
autor: nygdar
podcisnienia pozamieniane tak jak powinno być ,dzięki mcgajwer .pierdek nie równa sie do WEBER-FOS golfer nie ta sama fura pali mi ok7 ltr benzyny moc powróciła predkość 160kmh ,jeszcze została kwestia gazowni,ale i z tym se poradzę ,przecierz POLAK POTRAFI nie będzie żadnych mikserów ,nawiercone otwory z boków [w tej szerokiej części nad gardzielami] pokrywy gażnika i wstawione kolanka[śred12-16mm] do mikserów lpg ,i musi dzialać, :okej: a jeśli nie to zamontuje palnik od pierdka

Re: SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera by KamilW

: śr sty 26, 2011 18:28
autor: Piter navi
mcgajwer pisze:no ale nie tylko dlatego, a wtrysk to nie mały wydatek. :kac:
Dokładnie :hmm: chyba, że ktoś ma dojście do jakiegoś "rozbitka" itp. tanio :bajer: też chciałem założyć monowtrysk, ale po podliczeniu części wyszło trochę pln i wrzuciłem weberka (śmigam 2lata na nim ~ nie żałuje jak narazie) :okej: :smoke: