Strona 36 z 45

: pt sie 14, 2009 06:51
autor: fink
A jeżeli obrotomierz nie działa bo nie ma przewodu od alternatora co wtedy ?

: pt sie 14, 2009 16:05
autor: Lukaszr0
Wtedy można pociągnąć przewód z dowolnej fazy stojana, albo wymienić alternator ;]

: pt sie 14, 2009 22:43
autor: fink
ale alternator jest dobry :) tylko brakuje przewodu z alternatora ( W ) do ? ( kompa , sterownika , licznika ) nie wiem gdzie go dociągnąć :(

: pt sie 21, 2009 23:56
autor: marek_mk2
witam, ja mam taki problemik...
zamontowałem sobie zegary z obrotkiem, dociągnąłem przewód do alternatora i mam zagwostkę...gdzie to podłączyć? czy ktoś mógłby jakoś precyzyjnie wyjaśnić...może jakieś zdjęcia? :>
na obudowie alternatora jest napisane w jednym miejscu "W" ale nie mam tam zadnego wyprowadzenia :/
pomóżcie ;)

: sob sie 22, 2009 06:40
autor: fink
A skoro doprowadziłeś przewód do alternatora to pochwal się skąd go doprowadziłeś :) bo ja z alternatora z ( W ) mam do pierwszej wtyczki a potem się ślad urywa :(

: sob sie 22, 2009 14:38
autor: marek_mk2
zamocowałem go w białej wtyczce (mam zegary na dwa wtyki) dokładnie w miejscu gdzie jest ten wystający zatrzask...tam bodajże powinna być podpięta klema 1, która idzie do obrotomierza (poprawcie mnie proszę jeśli się mylę :P )
możesz zrobić fote alternatora od strony styków? prośba nadal akutalna...
pozdr.

: ndz sie 23, 2009 13:51
autor: fink
Tylko ze ja mam MK3 i na liczniku mam 1 wtyczke .

: śr sie 26, 2009 19:32
autor: Itor
Mam pytanie o indeks predkosci, mam golfa II 1.6D ale byl w nim wymieniany licznik (poprzedni wlasciciel), mam licznik z zegarem i indeks 950, teraz pytanie czy taki byc powinien? nie wiem gdzie to sprawdzic

: śr sie 26, 2009 23:11
autor: marek_mk2
tak, mam taki sam model i jest indeks 950

: ndz paź 18, 2009 13:47
autor: Baryla
czy przy liczniku na 2 wtyki diesel i benzyna mają taką samą instalacje od skrzynki bezpieczników do licznika?

Czy wiązka od licznika z ekonomizerem bez obrotomierza jest inna niż wiązka od licznika bez ekonomizera?

: ndz paź 18, 2009 15:40
autor: marcinek84
Czy wiązka od licznika z ekonomizerem bez obrotomierza jest inna niż wiązka od licznika bez ekonomizera?
wiązka powinna być taka sama wedlug mnie bo ekonomizer ma podłączony wężyk od podciśnienia, czy to będzie licznik z MFA czy licznik z ekonomizerem ze wskazówką

: ndz paź 18, 2009 17:16
autor: Baryla
marcinek84 pisze: wiązka powinna być taka sama wedlug mnie bo ekonomizer ma podłączony wężyk od podciśnienia, czy to będzie licznik z MFA czy licznik z ekonomizerem ze wskazówką
to cie zaskoczę, nie ma podciśnienia, a ekonomizer działa tak jak powinien.

: czw paź 22, 2009 13:11
autor: Bzyq86
Witam :okej: , mam mały problem bo mam golfa rocznik 86' w benzynie i zwyklłe zegary z zaślepką, podpinanie na dwie kostki i index-em 935, czy wogóle istnieje możliwość aby wstawić w nim licznik z obrotomierzem gdyż nie moge znaleść obrotomierza z takim indexem, co mam zrobić ?? :kac:

: ndz paź 25, 2009 22:30
autor: marek_mk2
Bzyq86 pisze:Witam :okej: , mam mały problem bo mam golfa rocznik 86' w benzynie i zwyklłe zegary z zaślepką, podpinanie na dwie kostki i index-em 935, czy wogóle istnieje możliwość aby wstawić w nim licznik z obrotomierzem gdyż nie moge znaleść obrotomierza z takim indexem, co mam zrobić ?? :kac:
wszystko juz było...pewnie masz silnik 1,3?
obrotomierz nie ma indeksu, a predkosciomierz owszem.
cieżko dostać pełny zestaw zegarów z obrotomierzem z tej wersji ale zawsze mozesz kupić z innym indeksem i przełożyć swoj stary predkościomierz do nowych zegarów.
aby obrotomierz zadziałał bedzie Ci potrzebny sygnał z cewki (znajedziesz wszystko w poprzednich postach) - o ile nie jest doprowadzony do kostki.


A ja tak z innej beczki jeszcze:
dostałem w rozliczeniu zegary z obrotomierzem na 1wtyk do diesla. niestety nie mam jak ich sprawdzić bo mam instalacje na 2wtyki. czy znajdzie się ktoś w pobliżu gdańska kto by mi pomógł w sprawdzeniu czy są sprawne? stawiam piwo ;)