Qto, podpinałem tak jak to wyzej opisałeś i tak:
Odp 1. W przypadku podłączenia zarówki do PINu7 wtyczki zamka i stałego plusa z kopertówki zarówka świeci pełnym światłem
Odp 2. W przypadku drugiego podłączenia czyli jeden kabel leciał z plusa (kopertówki) do zarówki (czyli bez zmian), na PIN7 zamka podałem masę z PINu7 wtyczki zamka (o ile o tą masę chodziło), a PIN8 połączyłem z minusem zarówki i w pierwszej próbie zero reakcji zarówka się w ogóle nie świeciła, dla sprawdzenia podłączyłem zamiast zarówki miernik i wartości się wahały, na otwartym aucie raz wskazywało 2.5, 5.6 kolejno 8.16 az do wartości 12V na zamkniętym wartości były sporo nizszę, co zauwazyłem ze jak poruszam zamkiem to wartości były stabilne i tak:
Przy otwartym aucie i przepływie na mikrostyku wartość zmierzona: 11.86
Przy zamkniętym aucie i przepływie mikrostyka wartość: 8.1 i stopniowo malała
Jeśli auto było otwarte a zamek ręcznie zamknięty (czyli mikrostyk teoretycznie sygnał przerywał) była wartość: 2.65
Jeśli auto było zamkniete i mikorstyk tak jak wyzej to wartość pokazywała 1.85
Kolejno dla wszystkich przypadków sprawdzałem z zarówką z mikrostykiem i pominięciem mikrostyka:
Jeśli auto otwarte, zamek otwarty, mikrostyk wciśniety a więc aktywny przepływ, zarówka świeciła pełnym stabilnym światłem tak jak w Odp.1
W przypadku zamknięcia samego zamka, więc mikrostyk "wyciśnięty" czyli obieg otwarty, zarówka nie świeciła
W przypadku gdy w mikrostyku obieg otwarty to bez względu na to czy auto otwarte czy zamknięte zarówka nie świeciła.
Teraz jestem na etapie sprawdzania reszty wiązki i tu wielkie zdziwienie, sprawdzam przepływ póki co samym miernikiem między PINem8 wtyczki zamka, PINem 2 kopertówki i PINem... no właśnie...
U mnie PIN18 wtyczki silniczka szyb jest pusty
![kac :kac:](./images/smilies/kac.gif)
a wspomniany kabel brązowo biały jest pod PINem5.
Nie wiem czy nie walnąłeś się przypadkiem w opisie.
Sprawdziłem przepływ między PIN8 wtyczki a PINem 2 wtyczki kopertówki i było zero reakcji na czujniku, targam wiązkę az do trójnika i okazało się ze na odcinku wtyczka kopertówki a trójnik, kabelek nie był w ogóle połączony, wszystko elegancko zaślepione, nie było to przerwanie nadłamanie tylko ucięte zaizolowane i reszta wiązki owinięta tak jak seryjnie hahaha... Albo był tam jakiś Janusz, albo juz sam nie wiem co jest grane
W kazdym bądź razie zrobiłem tak jak być powinno, wiązki połączyłem całość zrobiłem tak jak było fabrycznie owiniete, skręciłem i śmiga elegancko więc mimo wszystko dziki za rady
PS: Zdjęcie wtyczki silniczka szyb:
Pod PINem5 znajduje się wspomniany kabel:
Efekt końcowy NARESZCIE!
![Obrazek](http://img24.otofotki.pl/obrazki/py768_DSC_0007.JPG)