A ja mam takie do was pytanie bo samemu jestem zainteresowany wymianą światełek na xenoniki w moim Variacie mk3, trochę tutaj poczytałem na ten temat( sam jestem zielony w tej tematyce ) i myślałem nad takim zestawikiem:
LAMPY SOCZEWKOWE:
http://allegro.pl/lampy-przednie-vw-ven ... 79196.html" onclick="window.open(this.href);return false;
XENONY PHILIPS
http://allegro.pl/volkswagen-golf-cyfro ... 31465.html" onclick="window.open(this.href);return false;
LUB
http://allegro.pl/xenon-h7-spryskiwacze ... 84898.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Tutaj się nasuwa moje pytanie nr 2 czy lepiej kupić ten drugi zestaw xenonów wraz ze spryskiwaczami i samopoziomowaniem czy też wydać te pieniądze na xenony philipsa a spryskiwacze i samopoziomowanie kombinować od modeli Audi lub golfa mk4? Z góry dziękuję za pomoc.
P.S
Lampy są od Vento ponieważ chce zrobić Vento front a nie chce dwa razy kasy wydawać niepotrzebnie
[mk3] Xenon - jaki zestaw polecacie
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
[mk3] Xenon - jaki zestaw polecacie
Samochód idealny to nie taki, do którego nic nie można dodać; ale taki, z którego nic nie można ująć…
[mk3] Xenon - jaki zestaw polecacie
Hehe, ludzie, ale wy jesteście łatwo wierni
Pierwszy zestaw to nie żaden Philips, to nawet koło tej marki nie leżało... Na przetwornicy nawet nie ma napisu, na karcie czcionka napisu PHILIPS jest za "chuda". Ten zestaw to totalna ściema, podróba, wałek, nieoryginalny produkt, tandeta, sposób na wyciągnięcie kasy. Jak chcesz, kupuj, będziesz miał świadomość wydania kupy kasy a w ręce produkt który na innych aukcjach jest tańszy o 60% i ma inną nalepkę.
Drugi zestaw to to samo, kupa kasy za produkt warty 10 % ceny zamawiany w chinach.
1 - Zaczynając od nowa bo ludzie nie szukają i nie czytają - Philips, Osram, Bosch, Valeo, Tungsram, Hella nie robią żarówek xenonowych pod H7, H1, H4 itp bo to wymysł chińczyków. Philips i inni nigdy nie mieli i nie mają w swojej ofercie kitów pod wymianę halogenów na xenon. Spójrzcie leniuszki na ich stronę www - tam niczego takiego nie znajdziecie Są jedynie żarówki typowo xenonowe - D2S, D2R itp. Nie istnieją też palniki H7S, H7R itp - kolejny wymysł żółtych braci.
Dwa - lampy twój wybór, co ci się bardziej podoba.
Trzy - palniki H7, H1 itp nigdy nie miały i nie będą mieć homologacji do użytku - dlaczego - patrz podpunkt 1 - to wymysł chińczyków.
Cztery - wymianę robisz na własną odpowiedzialność, możesz za nią dostać mandat, mogą zabrać ci dowód rejestracyjny i dostaniesz mandat, jak również w razie wypadku możesz mieć poważne kłopoty, jak oskarżenie że to ty spowodowałeś wypadek oślepiając nielegalnym ksenonem - reflektor jak pisze sprzedawca, jest przystosowany do żarówek halogenowych, a więc posiada homologację do żarówek H7. Montując xenon, tracisz homologację, a więc nie możesz go używać legalnie. Wszystko robisz jak uważasz, tylko potem bez biadolenia.
Jeśli miał bym kupować xenony, to bez poziomowania z aukcji, bo w praktyce ono niewiele daje - regulować wysokość możesz z auta. Spryskiwacze kupisz po parę zł i zaadoptujesz sam, zestaw xenonów takich w miarę to ok 200 zł, żadne 699 zł, tym różnią się od tych po 200 zł - nalepka i opakowanie.
No i na koniec:
http://bastylia.com/voyager/%8cwiat%b3a ... .01.08.PDF" onclick="window.open(this.href);return false;
Do poczytania.
Pierwszy zestaw to nie żaden Philips, to nawet koło tej marki nie leżało... Na przetwornicy nawet nie ma napisu, na karcie czcionka napisu PHILIPS jest za "chuda". Ten zestaw to totalna ściema, podróba, wałek, nieoryginalny produkt, tandeta, sposób na wyciągnięcie kasy. Jak chcesz, kupuj, będziesz miał świadomość wydania kupy kasy a w ręce produkt który na innych aukcjach jest tańszy o 60% i ma inną nalepkę.
Drugi zestaw to to samo, kupa kasy za produkt warty 10 % ceny zamawiany w chinach.
1 - Zaczynając od nowa bo ludzie nie szukają i nie czytają - Philips, Osram, Bosch, Valeo, Tungsram, Hella nie robią żarówek xenonowych pod H7, H1, H4 itp bo to wymysł chińczyków. Philips i inni nigdy nie mieli i nie mają w swojej ofercie kitów pod wymianę halogenów na xenon. Spójrzcie leniuszki na ich stronę www - tam niczego takiego nie znajdziecie Są jedynie żarówki typowo xenonowe - D2S, D2R itp. Nie istnieją też palniki H7S, H7R itp - kolejny wymysł żółtych braci.
Dwa - lampy twój wybór, co ci się bardziej podoba.
Trzy - palniki H7, H1 itp nigdy nie miały i nie będą mieć homologacji do użytku - dlaczego - patrz podpunkt 1 - to wymysł chińczyków.
Cztery - wymianę robisz na własną odpowiedzialność, możesz za nią dostać mandat, mogą zabrać ci dowód rejestracyjny i dostaniesz mandat, jak również w razie wypadku możesz mieć poważne kłopoty, jak oskarżenie że to ty spowodowałeś wypadek oślepiając nielegalnym ksenonem - reflektor jak pisze sprzedawca, jest przystosowany do żarówek halogenowych, a więc posiada homologację do żarówek H7. Montując xenon, tracisz homologację, a więc nie możesz go używać legalnie. Wszystko robisz jak uważasz, tylko potem bez biadolenia.
Jeśli miał bym kupować xenony, to bez poziomowania z aukcji, bo w praktyce ono niewiele daje - regulować wysokość możesz z auta. Spryskiwacze kupisz po parę zł i zaadoptujesz sam, zestaw xenonów takich w miarę to ok 200 zł, żadne 699 zł, tym różnią się od tych po 200 zł - nalepka i opakowanie.
No i na koniec:
http://bastylia.com/voyager/%8cwiat%b3a ... .01.08.PDF" onclick="window.open(this.href);return false;
Do poczytania.
[mk3] Xenon - jaki zestaw polecacie
Nie musisz mi tłumaczyć wszystkiego od początku bo osłem nie jestem i jak czymś jestem zainteresowany to czytam cały wątek, a to że nie widziałem przetwornic i nie wiem jakie są różnice to już nie moja wina bo na stronie Philipsa nie ma zdjęć zestawów .
Po drugie nie chodzi mi oto czy lampy są ładne tylko czy się nadają-soczewkowe(podobno) są ale wolę mieć pewność bo koleś który je sprzedaję ma takie w kolorze czarnym, chromy i cleary. Myślałem także nad rozwiązaniem tego typu żeby kupić orginalne klosze od mk4 i jakoś je zaadaptować do auta. Tylko nie wiem czy wtedy to mi się nie opłaca całego zestawu lamp z zestawem ksenonów przeszczepiać.
Po trzecie- o palnikach JUŻ wiem widać czegoś nie doczytałem, bo w zasadzie Ty(,ale nie tylko) o tym pisałeś w tym wątku. Z góry przepraszam za moją niedokładność w czytaniu
Po czwarte-liczę się z tym że mogę stracić dowód rejestracyjny i słono zapłacić za mandat oraz holowanie auta do domu na lawecie, ale właśnie dlatego pytam. A z tego co wiem od znajomych pracujących w Policji to samopoziomowanie lamp też jest obowiązkowe i oto Policja też może się przyczepić i wysłać mnie na badanie diagnostyczne. Chodzi mi oto tylko żeby właśnie tego typu scen uniknąć i żeby niepotrzebnie nie stwarzać zagrożenia na drodze a jedynie zwiększyć swoje bezpieczeństwo.
Co w takim bądź razie polecasz skaktus, bo teraz to już sam nie wiem czy jest sens odkładać pieniądze na robienie LEGALNEGO xenonowego auta.
Z góry dzięki
Po drugie nie chodzi mi oto czy lampy są ładne tylko czy się nadają-soczewkowe(podobno) są ale wolę mieć pewność bo koleś który je sprzedaję ma takie w kolorze czarnym, chromy i cleary. Myślałem także nad rozwiązaniem tego typu żeby kupić orginalne klosze od mk4 i jakoś je zaadaptować do auta. Tylko nie wiem czy wtedy to mi się nie opłaca całego zestawu lamp z zestawem ksenonów przeszczepiać.
Po trzecie- o palnikach JUŻ wiem widać czegoś nie doczytałem, bo w zasadzie Ty(,ale nie tylko) o tym pisałeś w tym wątku. Z góry przepraszam za moją niedokładność w czytaniu
Po czwarte-liczę się z tym że mogę stracić dowód rejestracyjny i słono zapłacić za mandat oraz holowanie auta do domu na lawecie, ale właśnie dlatego pytam. A z tego co wiem od znajomych pracujących w Policji to samopoziomowanie lamp też jest obowiązkowe i oto Policja też może się przyczepić i wysłać mnie na badanie diagnostyczne. Chodzi mi oto tylko żeby właśnie tego typu scen uniknąć i żeby niepotrzebnie nie stwarzać zagrożenia na drodze a jedynie zwiększyć swoje bezpieczeństwo.
Co w takim bądź razie polecasz skaktus, bo teraz to już sam nie wiem czy jest sens odkładać pieniądze na robienie LEGALNEGO xenonowego auta.
Z góry dzięki
Samochód idealny to nie taki, do którego nic nie można dodać; ale taki, z którego nic nie można ująć…
[mk3] Xenon - jaki zestaw polecacie
Kolego, w MK3 nie ma czegoś takiego jak legalne ksenony i nigdy tego nie będzie, bo :
1- poziomowanie o którym piszesz to wymysł chińczyka, czujnik dajesz w tył auta do bagażnika i gdzie przykleisz tam jest, a w autach gdzie masz xenon fabrycznie jest do tego odpowiednie miejsce, dające rzeczywiste korzyści z poziomowania. Po 2 zestaw o którym piszesz nie ma homologacji, więc co z tego że masz poziomowanie, skoro bez homo...
2- spryskiwacze z allegro które pokazujesz to zwykłe spryskiwacze z pompką do spryskiwania szyb, a powinna być wysoko-ciśnieniowa, tak aby strumień zmył paprochy, bo sam wiesz że oblanie szyby w aucie woda niczego nie załatwia, to samo z szybą reflektora.
3 - na reflektor masz wydaną homologację na żarówki halogenowe, więc jeśli założysz xenon, tracisz homologację, a co za tym idzie, jeździsz nielegalnie autem
Możesz montować spryskiwacze, możesz kupić drogi zestaw xenonów pseudo Philipsów, możesz pokusić się i zakupić oryginalne przetwornice, wykorzystać tylko palniki pod H1 czy to H7 ale i tak będzie dalej to nielegal bo reflektor i tak ma homo na halogen i nic tego nie zmieni i to samo palniki - nie mają homologacji.Są bajery któych nie przeskoczysz aby mieć legalnego ksenona, niestety.
Co do reflektorów - soczewki tańszych firm świecą podobnie i pod xenon w sumie każda się nadaje, więc dlatego bardziej kieruj się wyglądem i własnym gustem. Ważne abyś to ustawił tak jak trzeba i czuwał nad tym aby nie oślepiać ludzi, bo niestety 90% ludzi których mijam na xenonie wali bardzo mocno po oczach.
Całość wykonujesz na własną odpowiedzialność, jak już pewnie sam wiesz, można beknąć finansowo - wspominałęm już o tym - kolega w Hondzie Civiku zabulił za xenona 500 zł + badanie techniczne 100 zł + utrata dowodu. Posiadał palniki na H1 typowo białe, żadne niebieskie, ale to i tak nie pomogło - glina pokazał homologację na halogen i koniec gadania. Palniki miał coś koło 4300 lub 5000.
1- poziomowanie o którym piszesz to wymysł chińczyka, czujnik dajesz w tył auta do bagażnika i gdzie przykleisz tam jest, a w autach gdzie masz xenon fabrycznie jest do tego odpowiednie miejsce, dające rzeczywiste korzyści z poziomowania. Po 2 zestaw o którym piszesz nie ma homologacji, więc co z tego że masz poziomowanie, skoro bez homo...
2- spryskiwacze z allegro które pokazujesz to zwykłe spryskiwacze z pompką do spryskiwania szyb, a powinna być wysoko-ciśnieniowa, tak aby strumień zmył paprochy, bo sam wiesz że oblanie szyby w aucie woda niczego nie załatwia, to samo z szybą reflektora.
3 - na reflektor masz wydaną homologację na żarówki halogenowe, więc jeśli założysz xenon, tracisz homologację, a co za tym idzie, jeździsz nielegalnie autem
Możesz montować spryskiwacze, możesz kupić drogi zestaw xenonów pseudo Philipsów, możesz pokusić się i zakupić oryginalne przetwornice, wykorzystać tylko palniki pod H1 czy to H7 ale i tak będzie dalej to nielegal bo reflektor i tak ma homo na halogen i nic tego nie zmieni i to samo palniki - nie mają homologacji.Są bajery któych nie przeskoczysz aby mieć legalnego ksenona, niestety.
Co do reflektorów - soczewki tańszych firm świecą podobnie i pod xenon w sumie każda się nadaje, więc dlatego bardziej kieruj się wyglądem i własnym gustem. Ważne abyś to ustawił tak jak trzeba i czuwał nad tym aby nie oślepiać ludzi, bo niestety 90% ludzi których mijam na xenonie wali bardzo mocno po oczach.
Całość wykonujesz na własną odpowiedzialność, jak już pewnie sam wiesz, można beknąć finansowo - wspominałęm już o tym - kolega w Hondzie Civiku zabulił za xenona 500 zł + badanie techniczne 100 zł + utrata dowodu. Posiadał palniki na H1 typowo białe, żadne niebieskie, ale to i tak nie pomogło - glina pokazał homologację na halogen i koniec gadania. Palniki miał coś koło 4300 lub 5000.
[mk3] Xenon - jaki zestaw polecacie
skaktus, dzięki w takim razie za porady chyba jednak pozostane przy lampach halogenowych założe nowe żarówki osrama night breaker albo Tungsram + 90%. No chyba żeby przeszczepić cały cały zestaw od golfa mk4? tylko że to wiąże się z dużymi kosztami a nie jestem już teraz tak przekonany do tego czy ten końcowy efekt będzie naprawdę zadowalający.
Samochód idealny to nie taki, do którego nic nie można dodać; ale taki, z którego nic nie można ująć…
[mk3] Xenon - jaki zestaw polecacie
Załóż sobie nowe reflektory, jeśli jednak masz stare oryginalne w dobrym stanie, tj z nie zmatowionym odbłyśnikiem, to nie musisz. Do tego zaaplikuj żarówki Tungsram +90% (to samo co NightBreaker bo Tungsram od kilku lat należy do Osrama). Sprawdź następnie napięcie na żarówkach przy zapalonym silniku, napięcie nominalne to ok 13,2 V, jeśli masz mniej, żarówki świecą tylko częścią mocy. Wówczas stwórz instalację z przekaźnikami tak aby napięcie szło odrazu z akumulatora na żarówki. W tym wypadku nie polecem jednak lamp na soczewce - obecnie dostępne lampy soczewkowe po czasie mają zatowiony odbłyśnik. Lepiej do tego nadają się typowe reflektory z dużym lustrem bez soczewki.
Dalej - zalety przekaźników to moc światła, wady - żarówki padają szybciej, dużo szybciej. Ja w tym celu zamontowałem światła dzienne, które wmontowałem w kratkę pod kierunkowskazami. Teraz cały dzień śmigam na dziennych, tylko w nocy kiedy tego naprawdę potrzebuję świecą mi reflektory.
Dalej - zalety przekaźników to moc światła, wady - żarówki padają szybciej, dużo szybciej. Ja w tym celu zamontowałem światła dzienne, które wmontowałem w kratkę pod kierunkowskazami. Teraz cały dzień śmigam na dziennych, tylko w nocy kiedy tego naprawdę potrzebuję świecą mi reflektory.
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 611
- Rejestracja: śr lut 27, 2008 22:46
- Lokalizacja: SCZ
- Auto: mk3
- Silnik: 1Z
- Kontakt:
[mk3] Xenon - jaki zestaw polecacie
Chce złozyc zestaw xenonów, markowe przetwornice + żarniki bixenon pod H4, tutaj akurat nie dostanie sie nic firmowego. Tylko, czy da sie to wszystko z soba spasowac, wtyczki sa uniwersalne, znormalizowane? Ewentualnie przejsciówki z przetwornic do żarników?
Tu przykład przetwornic;
http://allegro.pl/xenon-xenony-ksenony- ... 52216.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://allegro.pl/przetwornica-przetwor ... 45254.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://allegro.pl/audi-a4-przetwornica- ... 02439.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Wszystko ma byc zamontowane do mk1 pod h4, tylko prosze bez morałów na temat oślepiania innych kierowców. Zakładam to nie dla szpanu, tylko dla poprawienia oświetlenia drogi.
Tu przykład przetwornic;
http://allegro.pl/xenon-xenony-ksenony- ... 52216.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://allegro.pl/przetwornica-przetwor ... 45254.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://allegro.pl/audi-a4-przetwornica- ... 02439.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Wszystko ma byc zamontowane do mk1 pod h4, tylko prosze bez morałów na temat oślepiania innych kierowców. Zakładam to nie dla szpanu, tylko dla poprawienia oświetlenia drogi.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 38 gości