Strona 32 z 45
: sob wrz 06, 2008 14:40
autor: FisheR
kuszu1987, do cewki to pod minus,na cewce jest znak -...jezeli chodzi o podswietlenie to mozesz dac od podswietlenia przelacznika swiatel lub poprostu inny przelacznik... juz nie pamietam ale chyba spielem czerwony i pomaranczowy razem i dalem za bezpiecznikiem od postojowek czyli jak wlacze postojowki albo mijania to obrotek dziala i sie podswietla ale mozna zrobic to osobno jak uwarzasz ...
: pt wrz 12, 2008 18:49
autor: sopel86
Witam,
Nie chce zakładać nowego tematu więc zapytam tutaj.
Chodzi o kupno nowych zegarow - w swoim aam z 92roku - skalowanie 20-220 miałem licznik z zegarkiem - wymieniłem go na taki z obrotkiem ( oznaczenia 1h6 919 033 E) no i wszystko śmigało wyśmienicie do czasu zanim się nie zacząłem nim bawić
w skrócie mówiąc ogólnie go rozwaliłem
Czas przyszedł żeby kupić następny i tu moje pytanie - chciałbym kupić nowsze zegary (po 94roku) ze skalowaniem 0-220 (te zegarki miały już wskazówki na silniczkach nie na tych prymitywnych blaszkach i reagowały szybciej)
Będą one działać bez problemów? czy jestem skazany na te stare zegary?
Może jakieś oznaczenia tych nowszych które na bank podejdą?
: pt wrz 12, 2008 19:11
autor: Przemek
: wt wrz 23, 2008 16:21
autor: dziabi3
witam czy ktoś probował zmienić licznik w 1,4 abd skalowany 20-200 na taki z obrotną do 7tys i skalowany od 20-220
chodzi mi o to czy nie będzie przekłamywał na km/h
: wt lis 04, 2008 22:30
autor: MANjaK_01
Panowie eksperci mam problem.
Chcę wymienić moje zegary z "big benem" na model z obrotomierzem. Planuje przełożyć swój prędkościomierz do nowych, więc nie będzie problemu z indeksami. Tylko pytanko: czy wtyczka jest taka sama w 935 i 950? I czy to problem, że nowe zegary są na 1 wtykę a stare na 2? Jeśli napisałem coś głupiego, to proszę mnie poprawić. Dopiero zaczynam swoją przygodę z golfami.
: śr lis 05, 2008 00:10
autor: ksiadzt
no jesli znasz sie na tym co robisz to problemu z niczym niema
a skoro zaczynasz przygodę z golfem to radze kup na tyle wtyczek ile masz stary i z tym samym indeksem a jesli wolisz sie bawic to wszystko jest do zrobienia i pare razy bylo omawiane wiem bo sam szukałem
powodzenia
: śr lis 05, 2008 15:41
autor: MANjaK_01
ksiadzt, mógłby mi Pan podesłać opis, z którego korzystał przerabiając zegary z 2 wtyk na 1? Ewentualnie napisać jak Pan tego dokonał.
Będę wdzięczny za każdą pomoc.
: śr lis 05, 2008 19:27
autor: ksiadzt
ja z 1 na 2 nie robiłem tylko coś innego ale znalazłem to jak szukałem linki ci wysłałem a i nie pan bez przesadyzmu
pozdro
: czw lis 06, 2008 22:33
autor: Przemek
za robiłem z 2 na 1 link jest podany
: ndz lis 09, 2008 11:42
autor: MANjaK_01
Czy w golfie z fabrycznym zegarkiem zamiast obrotomierza (2 wtyczki) we wtyczkach już zawarte przewody odpowiedzialne za pracę obrotka?
: ndz lis 09, 2008 12:22
autor: FisheR
MANjaK_01, u mnie tak bylo obrotek chodzi na ori wtyczkach
: śr lis 12, 2008 18:20
autor: MANjaK_01
Czyli oryginalnie przewody od obrotomierza są zawarte we wtyczkach nawet przy zegarach bez obrotka?
: śr lis 12, 2008 18:35
autor: FisheR
MANjaK_01, u mnie tak bylo
: ndz lis 16, 2008 12:07
autor: MANjaK_01
Panowie - jedno pytanie, bo znalazłem wiele sprzecznych informacji w internecie: sygnał obrotomierza w silniku benzynowym pochodzi z alternatora czy cewki zapłonowej?