Strona 32 z 52

[MK4]Montaż od podstaw el. szyb + central + lustra + komfort

: wt mar 22, 2016 15:03
autor: riccardoa
G0 Karcio pisze:jeśli chcę żeby działał mi z powyższym komfortem to na jaki numer wymienić silniczek od szybra?
Wg.Etki 1J6959591 lub 1J6959591C.
G0 Karcio pisze:Rozumiem, że zamków nie wymieniamy
Nie.

[MK4]Montaż od podstaw el. szyb + central + lustra + komfort

: ndz mar 27, 2016 08:00
autor: G0 Karcio
Po przejrzeniu allegro śmiem stwierdzić, że znalezienie silniczków 1C0 959 801B i 1C0 959 802C (składanie lusterek) graniczy z cudem. Tzn, kilka sztuk 1C0 959 802C można znaleźć, ale 1C0 959 801B nie da rady. Tył tak, można dostać bez problemu, ale przód jakaś masakra. Naprawdę taki deficyt jest z tym towarem czy ja szukać nie potrafię? Na szrot u mnie nie ma co jechać bo tam chyba same angliki więc tych silniczków tam nie znajdę, szukałem od Golfa IV, Bory, Leona I i Toledo II. No i kaplica.

Re: [MK4]Montaż od podstaw el. szyb + central + lustra + kom

: ndz mar 27, 2016 10:16
autor: Freddy
Na tył są tylko 1C0 także innych nie znajdziesz a co do przodu faktycznie ciężko dostać ale może po wyższych modelach aut szukaj jak passat czy octavia czy audi a6 bo powinno być to samo a w tych autach prędzej występowały składane lusterka niż w golfach czy leonach...

Wysłane z mojego Tornado 348 przy użyciu Tapatalka

[MK4]Montaż od podstaw el. szyb + central + lustra + komfort

: ndz mar 27, 2016 10:53
autor: Qto
Leon i Toledo - te auta najczęściej miały składane lustra. Mowa o autach z silniczkami pasujacymi do mk4

[MK4]Montaż od podstaw el. szyb + central + lustra + komfort

: ndz mar 27, 2016 11:08
autor: G0 Karcio
Qto, w takim razie można mówić o rarytasie gdyż szukałem od tych aut i kompletnie nic, to już zderzak USA szybciej kupi bo jest 1 sztuka :kac: . Rozumiem, że skoro ciężko je dostać to cena też będzie z kosmosu?

[MK4]Montaż od podstaw el. szyb + central + lustra + komfort

: ndz mar 27, 2016 12:48
autor: riccardoa
G0 Karcio pisze:Naprawdę taki deficyt jest z tym towarem czy ja szukać nie potrafię?
Prędzej z Passata B5FL,ale też bardzo ciężko znaleźć.Nie występowało to w serii,to i deficyt na rynku części wtórnych.

Freddy pisze:Na tył są tylko 1C0 także innych nie znajdziesz
Są jeszcze 1J4 do samochodów bez Can.

[MK4]Montaż od podstaw el. szyb + central + lustra + komfort

: ndz mar 27, 2016 13:36
autor: borzo
Mam problem, przerabiałem korbki na elektrykę, na silniczkach 1j0 na module 1j0 959 799 ah, po odłączeniu akumulatora do restartu i podłączeniu prądu otwieram drzwi jest ok, lustra mogę ustawiać, grzanie luster i tylnej szyby działa, wszystkie szyby działają i blokowanie drzwi i tylnych okien działa. Niestety po pierwszym zamknięciu auta i ponownym otwarciu otwierają się już tylko drzwi kierowcy, przestaje działać elektryka luster i grzanie szyb i luster, blokowanie drzwi, okien tylnych i regulacja szyb działa. Czego to może być wina ? Moduł zawilgotniał ?

Re: [MK4]Montaż od podstaw el. szyb + central + lustra + kom

: pn mar 28, 2016 11:46
autor: Freddy
Sory źle zrozumiałem

Wysłane z mojego Tornado 348 przy użyciu Tapatalka

[MK4]Montaż od podstaw el. szyb + central + lustra + komfort

: pn mar 28, 2016 12:45
autor: riccardoa
G0 Karcio pisze: Rozumiem, że skoro ciężko je dostać to cena też będzie z kosmosu?
Jak ktoś wie co sprzedaje,to tak może być.

[MK4]Montaż od podstaw el. szyb + central + lustra + komfort

: pt kwie 15, 2016 17:58
autor: Skrzak
Z pinoutu komfortu 1C0:
Qto pisze:Opis wtyczki z komfortu 1C. Pisane na szybkości więc w razie czego zgłaszać zauważone błędy.

1. Brązowo/żółty – 1,00mm. Sygnał otwarcia drzwi kierowcy. Niebieska wtyczka licznika pin nr 21.
2. Zielono/brązowy - 0,50mm. Wtyczka na słupku A pin nr 9
oraz brązowa wtyczka na lewym słupku C pin nr 3. Dalej do klamki pin nr 2. - BORA/VARIANT
3. Zielony – 0,50mm. Centralny zamek bagażnika. Brązowa wtyczka na lewym słupku C pin nr 2. Dalej do siłownika pin nr 2. – GOLF/BORA.
4 – Pusty
5 – Pusty
6. Pomarańczowo/brązowy – 0,50mm. CAN–L. Zielona wtyczka licznika pin nr 9. oraz wtyczki w słupkach A i B pin nr 7.
7. Brązowo/niebieski – 0,50mm. Sygnał otwarcia bagażnika. Czarna wtyczka na lewym słupku C pin nr 3. Dalej do krańcówki zamka bagażnika pin nr 3. - VARIANT
8. Czerwono/brązowy – 0,50mm. Szyberdach.
9. Pomarańczowo/zielony – 0,50mm. CAN–H. Zielona wtyczka licznika pin nr 8. oraz wtyczki w słupkach A i B pin nr 6.
10. Brązowo/czarny – 0,50mm. Sygnał otwarcia bagażnika. Niebieska wtyczka licznika pin nr 16 oraz czarna wtyczka na lewym słupku C pin nr 3 (VARIANT - pin nr 4). Dalej do krańcówki zamka bagażnika pin nr 1.
11. Szaro/biały – 0,50mm. Linia K. Niebieska wtyczka licznika pin nr 25 lub złącze diagnostyczne pin nr 6.
12. Żółto/czarny – 0,50mm. Szyberdach.
13. Brązowo/zielony - 0,50mm. Sygnał otwarcia bagażnika z kluczyka. Brązowa wtyczka na lewym słupku C pin nr 5. Dalej do krańcówki przy wkładce zamka pin nr 1.
14. Szaro/niebieski - 0,50mm. Podświetlenie. Np włącznik świateł pin nr 17.
15 – Pusty
16. Czarno/brązowy – 1,00mm. Sygnał dla podgrzewania lusterek. Włącznik ogrzewania tylnej szyby pin nr 3.
17 – Pusty
18. Niebieski – 0,50mm. Centralny zamek bagażnika. Brązowa wtyczka na lewym słupku C pin nr 4. Dalej do siłownika pin nr 1. – GOLF.
Czerwono/niebieski – 0,50. Centralny zamek bagażnika. Brązowa wtyczka na lewym słupku C pin nr 1. Dalej do siłownika pin nr 1. – BORA/VARIANT.
19 – Pusty
20. Czerwono/niebieski – 0,50mm. +12V dla oświetlenia wnętrza. Wtyczka w lewym słupku A (przy lewym dolnym rogu szyby czołowej) pin nr 6.
21. Niebiesko/szary – 1,00mm. Masa dla oświetlenia wnętrza. Wtyczka w lewym słupku A (przy lewym dolnym rogu szyby czołowej) pin nr 1.
22. Czerwono/czarny – 1,00mm. Zasilanie modułu komfort. Bezpiecznik nr 14.
23. Brązowy – 1,00mm. Masa.
Sorry ale nie ogarniam moje kompetencje umysłowe chyba są zbyt niskie, więc proszę o podpowiedź. Problem mam taki, że nie dochodzi sygnał od mikrostyku klamki klapy bagażnika mk4 variant w celu otwarcie klapy. Mam pomodzone otwieranie z pilota i to działa, po naciśnięciu klapa sie otwiera. Wyciągałem klamkę, sprawdzałem mikrostyk i działa, nawet na złożonym wszystkim jak się wciśnie klamkę to słychać że cyka.

Pytanko:
Do którego pinu w komforcie 1C0 (mak4 variant 2002) jest podłączony mikrostyk klamki klapy? I czy sygnał powrotny od komfortu do siłownika w klapie załączany jest masą czy plusem?

[MK4]Montaż od podstaw el. szyb + central + lustra + komfort

: pt kwie 15, 2016 18:40
autor: Noxi
Jak na moje oko na pin T23/2 powinna zostać podana masa z szeregu podzespołów tylnej klapy określonych jako E234,E232 oraz F124(są specyficznie połączone szeregowo), co wyzwala sygnał napięciowy do siłownika T23/18

Pozdrawiam

[MK4]Montaż od podstaw el. szyb + central + lustra + komfort

: pn maja 30, 2016 11:16
autor: Trendekf
Hej mam problem podłączyłem tylko czerwono niebieski zasilenie drzwi i żółto czerwony do wtyczek drzwi no i te kostki do uziemienia i działa centralny problem pojawia się gdy daje zasilenie na moduł czyli czerwono czarny i brązowy pod masę. W centralnym przy zamykaniu otwiera na powrót drzwi pasażera. Ustawiając lusterko lewe prawe działa w tym samym czasie w przeciwna stronę a moduł się grzeje. Ktoś ma pomysł gdzie może być zwarcie

[MK4]Montaż od podstaw el. szyb + central + lustra + komfort

: wt cze 07, 2016 23:08
autor: jakub117
Witam, można prosić o odświeżenie zdjęć i schematów z początku postu?? z góry dziękuje!

[MK4]Montaż od podstaw el. szyb + central + lustra + komfort

: wt cze 14, 2016 00:15
autor: Garrison
Witam!

Przewertowałem naprawdę mnóstwo wątków z sieci, ale wciąż najwięcej trudności sprawia mi dobór modułu komfortu. Postaram się w punktach opisać co i jak, by było to w miarę przejrzyste i udało się szybciej znaleźć odpowiedź :)

Co posiadam:
- centralny zamek, oryginalny, z kluczykiem "scyzoryk" x2:
Obrazek
- immobilizer,
- sterownik centralnego zamka 1C0 962 258 N (fabrycznie).

Co wiem:
- potrzebuję kupić cztery boczki (Golf IV Variant) pod elektryczne szyby,
- potrzebuję kupić wiązki, podnośniki, silniki - ogółem komplet do tego,
- kupić 2x elektryczne lusterka,
- kupić moduł komfortu, a następnie wstawić go na miejsce obecnej jednostki sterującej i wpiąć wszystko do niego (tak? Nie?).

Co chcę osiągnąć:
- 4x elektryczne szyby,
- elektryczne lusterka,
- zachować centralny zamek.

Co potrzebuję wiedzieć:
- jaki moduł komfortu będzie obsługiwał wszystko, co chcę zamontować? Znalazłem, że dwupinowy 1J0 959 799 AH będzie najlepszy, ale z kolei potem wyszukiwałem jeszcze inne propozycje i jestem w kropce... Inna sprawa, to czy jest ostatecznie jakaś różnica, czy komfort pochodzi z Passata, a Golfa? Że był używany w aucie z silnikiem 1.6/1.8/V6, a zostanie wsadzony do auta z 1.9TDI?
- czy moje powyższe piloty da się potem z powrotem zakodować? Prawdę mówiąc najbardziej mi jednak zależy na tym, by dało się chociaż kluczem otworzyć auto i odpalić. Pilot by się najwyżej ogarnęło po wszystkim. Zmiana modułu komfortu chyba nie sprawi, że nagle immo i wkładki powiedzą "nie" i nie wejdę do auta?
- czy moduł komfortu wystarczy wsadzić, podpiąć wtyczki i wsio?
- czy elektryczne szyby same z siebie mają funkcję "blokowania" tylnych szyb przyciskiem na panelu przełączników? Tzn. podłączymy wszystko i działa?
- czy kupując elektryczne lusterka, kompletne, mają one już wszystkie wtyczki, czy te też trzeba dosztukować i prowadzić w dziwne miejsca?
- czy muszę dokupić bezpieczniki i uzupełnić brakujące miejsca w skrzynce? (W zasadzie na logikę, to tak, ale wolę się upewnić),
- czy jeżeli kupię moduł komfortu 1J0 ... AH z dwoma wtyczkami i kawałkami kabli, to wystarczy, że dolutuję "przedłużenie" to każdego z osobna i będzie można podłączyć? Jak w zasadzie wygląda drugi koniec wiązki modułu i gdzie się skrywa?

Jeśli o czymś zapomniałem, a jest bardzo istotne przy montażu tych elementów, to bardzo proszę o przypomnienie. Będą niezmiernie wdzięczny :)


Pozdrawiam!