Witam!
Przewertowałem naprawdę mnóstwo wątków z sieci, ale wciąż najwięcej trudności sprawia mi dobór modułu komfortu. Postaram się w punktach opisać co i jak, by było to w miarę przejrzyste i udało się szybciej znaleźć odpowiedź
Co posiadam:
- centralny zamek, oryginalny, z kluczykiem "scyzoryk" x2:
![Obrazek](http://i.imgur.com/MTU2DUK.jpg)
- immobilizer,
- sterownik centralnego zamka 1C0 962 258 N (fabrycznie).
Co wiem:
- potrzebuję kupić cztery boczki (Golf IV Variant) pod elektryczne szyby,
- potrzebuję kupić wiązki, podnośniki, silniki - ogółem komplet do tego,
- kupić 2x elektryczne lusterka,
- kupić moduł komfortu, a następnie wstawić go na miejsce obecnej jednostki sterującej i wpiąć wszystko do niego (tak? Nie?).
Co chcę osiągnąć:
- 4x elektryczne szyby,
- elektryczne lusterka,
- zachować centralny zamek.
Co potrzebuję wiedzieć:
- jaki moduł komfortu będzie obsługiwał wszystko, co chcę zamontować? Znalazłem, że dwupinowy 1J0 959 799 AH będzie najlepszy, ale z kolei potem wyszukiwałem jeszcze inne propozycje i jestem w kropce... Inna sprawa, to czy jest ostatecznie jakaś różnica, czy komfort pochodzi z Passata, a Golfa? Że był używany w aucie z silnikiem 1.6/1.8/V6, a zostanie wsadzony do auta z 1.9TDI?
- czy moje powyższe piloty da się potem z powrotem zakodować? Prawdę mówiąc najbardziej mi jednak zależy na tym, by dało się chociaż kluczem otworzyć auto i odpalić. Pilot by się najwyżej ogarnęło po wszystkim. Zmiana modułu komfortu chyba nie sprawi, że nagle immo i wkładki powiedzą "nie" i nie wejdę do auta?
- czy moduł komfortu wystarczy wsadzić, podpiąć wtyczki i wsio?
- czy elektryczne szyby same z siebie mają funkcję "blokowania" tylnych szyb przyciskiem na panelu przełączników? Tzn. podłączymy wszystko i działa?
- czy kupując elektryczne lusterka, kompletne, mają one już wszystkie wtyczki, czy te też trzeba dosztukować i prowadzić w dziwne miejsca?
- czy muszę dokupić bezpieczniki i uzupełnić brakujące miejsca w skrzynce? (W zasadzie na logikę, to tak, ale wolę się upewnić),
- czy jeżeli kupię moduł komfortu 1J0 ... AH z dwoma wtyczkami i kawałkami kabli, to wystarczy, że dolutuję "przedłużenie" to każdego z osobna i będzie można podłączyć? Jak w zasadzie wygląda drugi koniec wiązki modułu i gdzie się skrywa?
Jeśli o czymś zapomniałem, a jest bardzo istotne przy montażu tych elementów, to bardzo proszę o przypomnienie. Będą niezmiernie wdzięczny
Pozdrawiam!