Krzylu pisze:duzy_przemo, dlatego chyba będę musiał użyć glinki i teraz pytanie gdzie ją kupie i którą?Po użyciu glinki jaki jest kolejny etap przywracania głębi koloru(który 3m i jaki korek?) no i wosk lub politura najlepiej dobra aby się świecił jak psu końcówka może a nawet musiała by być 3M
Jeszcze jedno jakie jest zadanie cleanera i czy za każdym razem się go używa?
Pozdrawiam
Rozumiem że polerkę będziesz wykonywał mechanicznie.
Zakładam że lakier nie mam rys, jest tylko spłowiały czy tam "chropowaty"
Czyli potrzebujemy, gąbkę miękką oraz bardzo miękką. Glinka sam nie wiem ja kupuje tą z 3M, jest trochę droga ale za to bardzo wydajna.
Pasty 3M żółty korek, 3M fioletowy. Wosk hmm sam nie wiem ile masz kaski - dla mnie wosk Natty's Paste Wax (wszystkie warianty) ma dobry stosunek jakość cena.
Przygotowanie
"glinkujesz" cało auto, ja jako lubrykanta do glinki używam wody choć Polscy " detailerzy" używają chemicznych lubrykantów.
Powinno wyjść coś takiego
Polerka
1 Etap
Miękka gąbka (średnio twarda) plus pasta 3M żółty korek,
2. Etap
b. miękka gąbka pasta 3M fioletowy korek.
Przykład efektu po dwóch etapach
Woskowanie
Dla utrzymania efektu zastanowił bym się na kupnem detailera. W miarę możliwości po myciu przelecieć nim auto.
Ja swoje auta po każdym myciu osuszam nanosząc przy okazji detailer