Strona 4 z 7

: czw gru 24, 2009 20:01
autor: m1chal
matisim pisze:po co montować wspomaganie z benzyny do diesla? jaka jest różnica? na mój rozum skoro diesel jest cieższy to wspomaganie musi nam bardziej pomagać, ale to raczej pompa za to odpowiada....
tylko ze konstruktorzy VW zainstalowali we wszytskich mk2 tylko jeden typ wspomagania :bajer:

: sob gru 26, 2009 16:19
autor: matisim
dzieki za uświadomienie... (ale ktoś z forum mi pisał że lepsze jest o b3- lepszy skręt ma- tak nawiasem mówiąc.)

: śr sty 06, 2010 11:17
autor: Gigabyte85
witam zakupiłem kompletne wspomaganie z golfa mk2 td i bede je zakładal w mk2 w PN-ce i takie zarazem moje zapytanie czy bedzie cos potrzebne jeszcze czy tylko wystarczy je zamontowac i bedzie wszystko ok pozdrawiam

: śr sty 06, 2010 17:09
autor: skibszczok
Gigabyte85, wszystko masz w zasadzie w pierwszym poscie wiec nie wiem po co to pytanie :P Jednej lapy pewnie nie masz i tyle chyba.

: wt sty 12, 2010 18:05
autor: Baryla
mam takie pytanie. Jaki pasek potrzeba do wspomagania oryginalnego do JR? Według katalogu 10x740, ale niestety dziś taki zakupiłem i jest za krótki. Wie ktoś jaki powinna być długość tego paska?

: śr kwie 07, 2010 19:21
autor: wojtf23
koledzy czy ma ktos moze zdjecie wspomy razem z klima??/

: śr kwie 07, 2010 21:58
autor: skibszczok
wojtf23, jak z klima?? Chodzi Ci z ta chlodnica niby?? To zwykly kawalek metalowej rurki jest poprostu :P

: czw kwie 08, 2010 19:09
autor: wojtf23
nie kolego chodzi mi o to czy ma ktos zdjecie z pod auta jak wyglada uklad wspomagania razem z klimatyzacja czyli ile jest lap od wspomagania przy benzynie bo nie wiem czy jest to inaczej roziwazane jak jest sprezarka klimy i pompa wspomagania

: czw kwie 08, 2010 21:11
autor: golfiarz1
wojtf23 pisze:nie kolego chodzi mi o to czy ma ktos zdjecie z pod auta jak wyglada uklad wspomagania razem z klimatyzacja czyli ile jest lap od wspomagania przy benzynie bo nie wiem czy jest to inaczej roziwazane jak jest sprezarka klimy i pompa wspomagania
inna jest lapa jak jest klima i idzie wtedy 3 paski

: czw kwie 08, 2010 23:15
autor: wojtf23
kolego niestety ale wprowadzasz w blad :) przy klimie jest taka sama jak przy wspomaganiu ale jest inna w dieslu :)

: pt kwie 09, 2010 17:43
autor: golfiarz1
wojtf23 pisze:kolego niestety ale wprowadzasz w blad :) przy klimie jest taka sama jak przy wspomaganiu ale jest inna w dieslu :)
mialem autko ze wspomaganiem i jak zakladalem klime to musialem zmieniac lape mocujaca alternator doszly kolo inne na wal i na pompew wody kolega pytal czy montujac wspomaganie jest to samo co z klima i bez klimy

: sob kwie 10, 2010 06:58
autor: majekMK2
nie chce otwierac nowego tematu wiec mam pytanko czy przy zakladaniu wspomagania z mk3 silnik ABS do mk2 PF wejdzie bez problemu tylko drazki trzeba dac z mk2?? i zadnych innych komplikacji nie bedzie????

: wt kwie 13, 2010 23:49
autor: wojtek0231
Cinek pisze:Pompa z kompletem łap ( do diesla jedna z nich jest niepotrzebna, chyba że ktoś ma nieoryginalne mocowanie alternatora )
Witam. Przeszukałem chyba wszystkie tematy związane z montażem wspomagania i nie znalazłem żadnego zdjęcia oryginalnej łapy mocowania alternatora w mk2 diesel. Może ma ktoś fotki z montażu pompy wspomagania i jak po kolei idą te łapy bo u mnie jakoś to nie pasi do tej pieprz..ej łapy altka.
Z góry serdeczne dzięki za pomoc

: czw kwie 15, 2010 14:58
autor: Radek90
Ja powiem tyle że w swoim dieselku zwykłym bez turbo dawałem jedną łape :P