Strona 4 z 17

: wt kwie 15, 2008 11:00
autor: damcio151
chmielek.vw pisze:hx_malbork napisał/a:
Polecacie "reanimacje" N75, SWAP z N18, czy zakup nowego N75?

Ja proponuję ci najpierw podmiankę i zobaczysz czy jest jakaś różnica. Jak będzie to będziesz wiedział przynajmniej od czego zacząć szukania przyczyny takiej pracy turbiny.
w 1Z podmiankę :?: w 1Z mostkuje się wężyk czerwony z niebieskim

: wt kwie 15, 2008 18:07
autor: hx_malbork
damcio151 pisze:
chmielek.vw pisze:hx_malbork napisał/a:
Polecacie "reanimacje" N75, SWAP z N18, czy zakup nowego N75?

Ja proponuję ci najpierw podmiankę i zobaczysz czy jest jakaś różnica. Jak będzie to będziesz wiedział przynajmniej od czego zacząć szukania przyczyny takiej pracy turbiny.
w 1Z podmiankę :?: w 1Z mostkuje się wężyk czerwony z niebieskim
Czyli, ze masz na mysli, aby polaczyc czerwony z niebieskim omijajac zaworek, czyli polaczyc je ze soba bezposrednio tak? Bo nie wiem jak przewody powietrzne mozna mostkowac :P

: wt kwie 15, 2008 19:33
autor: damcio151
hx_malbork pisze:Czyli, ze masz na mysli, aby polaczyc czerwony z niebieskim omijajac zaworek, czyli polaczyc je ze soba bezposrednio tak?
tak ...
hx_malbork pisze:Bo nie wiem jak przewody powietrzne mozna mostkowac :P
każdy wie o co chodzi :P bierzesz kawałek rurki i łączysz ze sobą 2 wężyki ;)

: sob maja 17, 2008 19:06
autor: somar4
w 1Z mostkuje się wężyk czerwony z niebieskim
problem polega na tym ze ja mam wszystkie wezyki czarne - moge prosic wiec bardziej szczegółowo które mam zmostkowac?

: sob maja 17, 2008 19:53
autor: damcio151
somar4 pisze:problem polega na tym ze ja mam wszystkie wezyki czarne - moge prosic wiec bardziej szczegółowo które mam zmostkowac?
http://rbs2360.wrzuta.pl/obraz/mYOUUbls ... zaworu_n75

N75 w passacie b5 1.8T benzyna

: sob cze 14, 2008 11:34
autor: drozda
Czy ktoś ma jakieś doświadczenia w reanimacji n75 w passacie 1.8t benzyna. Vag wywala błab tego zaworu i auto faktycznie troche mocy i zniknoł chrakterystyczny efekt upuszczania ciśnienia przy odpuszczaniu gazu.

: śr cze 18, 2008 01:54
autor: cooler21
Gratuluję Spons. ..(Nuda) matką wynalazków...
Temat bardzo pożyteczny.

Pytanie do tematu, czy zawór powinien cały czas cykać. Tzn u mnie jest tak że czasem na postoju słyszę go w środku autka. lekko przygazuje i cichnie. W czasie jazdy ale przy stałej prędkości też czasem słychać. Z przyspieszniem raczej nie ma problemów sporadycznie zdażyło mi się chyba tak jak u większości przy prodkości jakoś ponad 120 chwilowy "blok". Ciągnie chwila przerwy bez szarpania itp i znowu ciągnie.
Wiem że zabore sie za czyszczenie. Chce się jedynie do tego przygotować. Myśle o wymianie sprężynki ale obawiam się że ta z długopisu będzie raczej nie odpowiednia. Czy może ktoś wie gdzie można kupić coś zbliżonego do orginału?

Z góry dzieki.

: wt cze 24, 2008 10:22
autor: camelmk
chmurapawel napisał/a:
czy ten zaworek ma wpyw na rozruch silnika?

damcio151 odpisał: nie ...
I tu mam pytanie - mi czasem nie chce odpalić golf na ciepłym silniku - i wtedy n75 cyka cały czas, jakby miał jakieś zwarcie (słychac takie trrrr) i cholera wystarczy odpiąć mu zasilanie wtedy auto odpala od strzała - o co biega ?

: wt cze 24, 2008 20:58
autor: v122
cooler21, u mnie cyka cały trrrr.. czas ale słyszałem ze w jednym cyka w drogim nie i w obu przypadkach jest dobrze :green_fuck:
camelmk, to dziwne ze tak jest bo przeciez zaworek służy do czego innego

: śr cze 25, 2008 14:18
autor: camelmk
nie rozumiem też tego ale tak jest - ma ktoś jakiś pomysł czemu?

: ndz cze 29, 2008 12:32
autor: gaceqq
damcio151 pisze:
hx_malbork pisze:Czyli, ze masz na mysli, aby polaczyc czerwony z niebieskim omijajac zaworek, czyli polaczyc je ze soba bezposrednio tak?
tak ...
hx_malbork pisze:Bo nie wiem jak przewody powietrzne mozna mostkowac :P
każdy wie o co chodzi :P bierzesz kawałek rurki i łączysz ze sobą 2 wężyki ;)
Czyli jak tak połącze i wtedy będzie śmiagało ok to znaczy że N75 jest do reanimacji ?
U mnie podejrzana jest przepływka i N75. Raz ciągnie super a raz chodzi jak zwykły disel czyli wchodzi chyba w tryb awaryjny.

Oczywiście chodzi o N75 w silniku 1Z !!

: pt lip 18, 2008 22:47
autor: matt24
Napiszczie który zawór to n75 bo mam oba obok siebie, na pierwszym zdjeciu jest bez metalowej obudowy a na pozostałych tak i juz nie wiem a wystepuje ten sam problem silnik ma oznaczenie ahu a na tabliczce jest 1z (ciekawe czemu?)

: pt lip 18, 2008 23:30
autor: Sztomel
matt24 jakbyś jeszcze te zdjęcia wkleił to by było łatwiej :wink:

[ Dodano: 18 Lip 2008 23:45 ]
matt24 pisze:silnik ma oznaczenie ahu a na tabliczce jest 1z (ciekawe czemu?)
na jakiej tabliczce ?
jeśli masz na myśli wlepkę w bagażniku to pewnie ktoś zrobił podmiankę silników na ten oznaczeniu AHU ale w obydwu przypadkach wkładasz do niego taki sam zaworek N75 (sterujący nadcisnieniem) jaki wkleiłem na wcześniejszej stronie.

: sob lip 19, 2008 13:18
autor: matt24
chodzi mi o zdjecia które sa na pierwszej stronie mam oba obok siebie i nie wiem teraz który to n75 a znajduja sie na kolo zbiorniczka wyrównawczego