Strona 4 z 18

: czw lut 09, 2006 23:37
autor: jo55
peterson -> ja pisałem. Zasysa OK, dmucha ALARM. A tę rurkę już szykuję do wymiany bo ona w środku zgniła i dziamgowata taka jakaś. Co gorsze to czarne maźglawe we środku spływa do miski olejowej co mnie skrajnie niepokoi.

P.S. do petersona
Właśnie się dowiedziałem znienacka że będę we STOLICY kilka dni stacjonował na Wołoskiej. Gdzie to na Żeranu osłonę silnika znajdę? Może telefon jakiś? Dziękuję z góry. Dobranoc muszę biec czynić nagłe przygotowania.

: pt lut 10, 2006 10:55
autor: peterson
jo55, jesli chodzi Ci o to czy wiem gdzie na Żeraniu ta oslone to nie ja pisalem tylko kolega MaLiBU ja tylko znalazlem na allegro goscia a link jest troszke wyzej :)

: pt lut 10, 2006 11:19
autor: jo55
A no z pośpiechu pokręciłem. Przepraszam peterson i za link dziękuję. Już sprawdziłem.
Za co aż 80 chcą? Jak coś kupię (może taniej) i zainstaluję fotki podłączę. Już mam pomysła o mocowaniu.

[ Dodano: 10-02-2006 ]
[ Dodano: 10-02-2006 ]
UWAGA!!! UWAGA!!! Do wszystkich zainteresowanych osłonięciem silnika od spodu.
Osłona musi byc zrobiona twale i bezpiecznie żeby w czasie jazdy nie mogła odpaść i dostać sie pod koła. Już szukam twalszej. Blacha, laminat albo ABS i mocowanie na śruby.
Eksperymentalna prowizora którą wykonałem potwierdziła że idea ta działa. Na krótkich trasach w zimie znacznie skróci czas nagrzewania silnika. Warto to zrobić ale pamiętajcie o naszym wspólnym bezpieczeństwie.

[ Dodano: 10-02-2006 ]
Do malibu prośba
Gdzie to na Żeraniu osłonę silnika kupię. Podeślij azymut, adres, telefon lub link?
Pozdrawiam

: pt lut 10, 2006 12:52
autor: peterson
jo55, nie fajnie by bylo jak by jechal za Toba i nagle mi Twoja oslona na szybie ląduje ;) Wydaje mi sie za taka plastkikowa w zupełności wystarcza mocowanie na pewno ma dobrze zrobione Jak cos znajdziesz to pisz

[ Dodano: Czw Lut 16, 2006 20:33 ]
Szacunek dla MaLiBU, oraz wszystkich ktorzy pisali cos na ten temat
Dzisiaj wyczyscilem pierwszy raz odme i jestem zadowolony Opis w zupełności wystarczajacy Nic trudnego jesli ma sie checi i kanał Bez niego tez da rade ale gorzej Zobaczymy jak to w praniu wyjdzie Pozdrawiam

: wt lut 21, 2006 12:03
autor: MaLiBU
jo55 pisze:A no z pośpiechu pokręciłem. Przepraszam peterson i za link dziękuję. Już sprawdziłem.
Za co aż 80 chcą? Jak coś kupię (może taniej) i zainstaluję fotki podłączę. Już mam pomysła o mocowaniu.

[ Dodano: 10-02-2006 ]
[ Dodano: 10-02-2006 ]
UWAGA!!! UWAGA!!! Do wszystkich zainteresowanych osłonięciem silnika od spodu.
Osłona musi byc zrobiona twale i bezpiecznie żeby w czasie jazdy nie mogła odpaść i dostać sie pod koła. Już szukam twalszej. Blacha, laminat albo ABS i mocowanie na śruby.
Eksperymentalna prowizora którą wykonałem potwierdziła że idea ta działa. Na krótkich trasach w zimie znacznie skróci czas nagrzewania silnika. Warto to zrobić ale pamiętajcie o naszym wspólnym bezpieczeństwie.

[ Dodano: 10-02-2006 ]
Do malibu prośba
Gdzie to na Żeraniu osłonę silnika kupię. Podeślij azymut, adres, telefon lub link?
Pozdrawiam
wiesz, generalnie wszyscy ci rzemieslnicy co nadkola robia... powinni miec. Wiele osob narzekalao na jakos wykonania i dopasowania, ja w tym temacie albo mialem fuksa albo osoby narzekajaca maja mocno pokrzywione golfy. U mnie pasuje idealnie, we wszystkie miejsca montazowe, pare razy po roznych koleinach jezdzilem, i w zime pare razy "odginalem" ja zeby filtr oleju wyminic i nic nie popekalo itd... Ja kupilem na Słomczynie ale te co widzialem na Żeraniu wygladaly identycznie... przy czym widze ze ceny na allegro spadly mocno... 2 lata temu jak do siebei kupilem na gioeldzie na allegro po 120 chodzily takze moze warto z allegro...

: śr mar 01, 2006 21:42
autor: jo55
Dzęiki za informacje.
A osłonięcie dołu działa. Nawet nieco sfatygowane. Tej zimy oleju mi nie wywaliło :)
Czego oczywiście wszystkim Zyczę

: pt mar 03, 2006 18:30
autor: łyssy
SłUCHAJCIE (A RACZEJ CZYTAJCIE) WSZYSCY!
A MOżE BY TAK POPROSTU CAłą Tą INSTALACJę ODMY PRZEłOżYć NA DRUGą STRONę SILNIKA-TAK żEBY TO WSZYSTKO PRZECHODZIłO BLISKO KOLEKTOTA WYDECHOWEGO CO O TYM MYśLICIE?

: wt mar 07, 2006 18:40
autor: jo55
Kombinowałem zad tym ale bez dużej przeróbki w silniku nie wyjdzie. Z bloku silnika w tył wychodxi króciec a tłustawe opary łyka rura ssącea powyżej tego króćca. Można niby nawiercić króciec w bloku silnika z przodu i poprowadzić tłuste opary po bloku silnika do puszki filtra powietrza ale zasyfią filtr powietrza i przepływomierz. Alternatywnie myślałem o grubej miedzianej rurze przymocowanej trwale do bloku z tyłu tam gdzie mamy teraz tem nieudany labirynt.

: śr mar 08, 2006 00:37
autor: łyssy
mi w sumie zamarzl tylko regulator cisnienia oleju-zastanawiam sie co by bylo bdyby go calkiem wymontowac i uzupelnic ten odcinek oizolowana rurka, jak by to wplynelo na prace silnika?

: czw kwie 06, 2006 16:15
autor: lokii
A moze poradzicie czym zastapic ten gumowy trójnik. w serwisie chca za niego 175 zł a nigdzie indziej nie moge go dostac.

trojnik - pytanie

: wt kwie 18, 2006 15:13
autor: daretzky
Witajcie, w jaki sposob ten dlugi przewod idacy od pokrywy wchodzi w trojnik ?, czy jestem w stanie wymienic sam przewod bez pomocy mechanika?

: czw kwie 20, 2006 20:54
autor: marceliii
A ja mnie interesuje czy w PF też są problemy z tą odmą ?
Czy lekko przytkana oddma może mieć negatywny wpływ na obroty na biegu jałowym , tzn. czy może wywoływac falowanie ?
I jeśli tak , to gdzie szukac tej odmy w PF , bo nie mam zielonego pojęcia a chciałbym jak cos ją wyczyścić .
:)

: sob lip 29, 2006 12:10
autor: emgrala
łyssy pisze:mi w sumie zamarzl tylko regulator cisnienia oleju-zastanawiam sie co by bylo bdyby go calkiem wymontowac i uzupelnic ten odcinek oizolowana rurka, jak by to wplynelo na prace silnika?
Ja o wywalilem i jest super zero problemow zima

[ Dodano: Sob Lip 29, 2006 12:13 ]
lokii pisze:A moze poradzicie czym zastapic ten gumowy trójnik. w serwisie chca za niego 175 zł a nigdzie indziej nie moge go dostac.
ja do zastapilem trojnikem miedzianym od centralnego ogrzewania a wszystkie weze wstawilem nowe olejoodporne zbrojone po ok 7zl za metr (sklep chemiczny z wezami i innymi *#cenzura#* "chemia")

: czw sie 03, 2006 12:13
autor: janisz
CZy problem odmy dotyczy także Golfa 1,3 MH,bo chyba jest to trochę inaczej rozwiązane.