Strona 4 z 8

: wt mar 24, 2009 11:32
autor: azizi
Cześć. Słuchaj ja to zrobiłem u siebie tak, po przełożeniu grotu do nowego kluczyka włożyłem go do stacyjki i przykładając stary kluczyk w różnych odległościach od stacyjki próbowałem auto odpalić. W sumie sprowadziło się to do tego że przyłożyłem pozostałości starego kluczyka z immo na końcu nowego scyzoryka i auto odpaliło bez problemu. Z tego też powodu wiedziałem że stare immo mogę włożyć obojętnie gdzie w nowym scyzoryku aby wszystko ok chodziło. Na dziś dzień po tak długim czasie nigdy nie miałem problemów w związku z tą przeróbką.

: wt mar 24, 2009 17:49
autor: brynol
czyli generalnie mi tez to bedzie dzialac, skoro Ty w Mk3 testowałes to u mnie tak samo bedzie :)
ja nie chce tak probowac, bo nie mam teraz mozliwosci pod vaga podpiac i skasowac blad migajacych swiec
dzieki

[ Dodano: 28 Mar 2009 20:27 ]
no i nie działa mi chip z immo, u mnie musi byc max 1 cm od stacyjki :(
i teraz nie wiem co zrobić bo w scyzoryku nie mam mozliwosci gdzie indziej wsadzic immo

[ Dodano: 16 Kwi 2009 20:44 ]
w którym dokładnie miejscu jest to urządzenie co odczytuje chip z immo?

: wt cze 23, 2009 08:23
autor: azizi
Przy stacyjce gdzieś ale dokładnie niestety nie wiem. Ja mając immo przy kluczyku nie mam problemów aby coś nie łączyło.

: śr cze 24, 2009 10:06
autor: Kosiuk
Moduł od imo masz pod licznikiem który jest połączony z anteną (pierścień na górze stacyjki)

: ndz wrz 13, 2009 13:59
autor: Pjotrek
mam pytanie cz podejdzie srodek z chinskiego scyzoryka takiego jak z tej aukcji :
http://moto.allegro.pl/item737759777_st ... _logo.html

do oryginalnego scyzoryka vw ?? przerabial ktos juz takie cos ??

: pn wrz 14, 2009 21:01
autor: W_I_T_E_K
Ja przerabiałem i daje rade.

: wt wrz 15, 2009 21:07
autor: Pjotrek
a jednak ? kumpel ktory zajmuje sie kluczami itp rozebral kombinowal kombinowal i stwierdzil ze nie da rady ? dasz mi jakies wskazowki albo najlepiej foto co i jak ?? bylbym bardzo wdzieczny ......

: wt wrz 22, 2009 20:47
autor: yank
dołączam się również prosiłbym o wskazówki :bajer:

: śr wrz 23, 2009 08:14
autor: W_I_T_E_K
Szczerze mówiąc odradzam takie kombinacje. Niby to działa ale zawsze to przeróba.
Sam zamierzam zmienić alarm na taki z wkładką do oryginalnego pilota vw.

http://www.allegro.pl/item742335999_ala ... _audi.html

A teraz fotki mojej kombinacji alpejskiej:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek




Może zastanówcie sie i nie niszczcie tego oryginalnego scyzora.

: śr wrz 23, 2009 08:28
autor: atn
Ja mam pytanko tak apropo. Mam właśnie takowy scyzoryk i od pewnego czasu przestał działać. Na początku działał i było git, później niekiedy działał, niekiedy nie. Następnie nie działał ;) taka kolej rzeczy ale gdy go rozebrałem to jak kręciłem bateryjką to niekiedy łapał (widziałem po diodzie). Teraz natomiast przyszły czasy że nie działa w ogóle, nie łapie nic. Baterie są dobre, podejrzewam że gdzieś może nie łapać napięcia z baterii na układ. Co można z tym zrobić ?!

: wt lis 03, 2009 00:58
autor: krasnal997
a czy jest możliwość modyfikacji piloa z dwu przyciskowego na 3?? tzn mam teraz w borze pilot na dwa przyciski a chciałbym założyć na 3 przyciski. co musze zrobić by mi klape otwierało?? muszę zmieniać centarlke??

: śr gru 23, 2009 16:09
autor: Marioo
Witam mam pytanie dotyczące tematu.
Chcę w moim mk3 zrobić sterowanie fabrycznym centralnym zamkiem z pilota w scyzoryku od mk4/passat. Mam fabryczny alarm i chcę z niego korzystać własnie za pomocą tego pilota.
Więc co kupić i jak się wpiąć aby sterować zamykanie centralnego fabrycznego. Czy samo to, że bedzie sygnał z pilota na centralny zamek uaktywni też alarm. Czy alarm jest aktywowany tylko po przekręceniu bębenka w zamku?
Pozdrawiam

: śr gru 23, 2009 21:39
autor: brynol
Marioo, alarm jest raczje wlączony poprzez czujnik drzwi, maski, bagaznika.
czyli napewno przez swiatlo wnetrza itp.
musisz zakodowac nowy pilot pod centralny. pilot da sygnal zeby alarm sie rozbroil i jednoczesnie otworzyl drzwi no i odwrotnie przy zamykaniu

: czw gru 31, 2009 16:01
autor: daizor
a ja mam pytanie czy ktoś próbował wyjąć immo ze scyzoryka metodą odklejenia znaczka i wykręcenia śrubki?
Ponieważ doszedłem do wykręcenia śrubki ale co mam zrobić dalej? Ma się rozpołowić ta część czy co innego bo po prostu nie widzę jak ten stary immo ma wyjść :p

dodam jeszcze, że próby podważenia obudowy kończą się niepowodzeniem jakby trzymało coś pośrodku jesio (a przecież śruba odkręcona) i nie wiem, w którym miejscu podważać aby się rozłożyło