Strona 4 z 6

: czw kwie 14, 2005 14:58
autor: kom&os
WITAM I OD PROGU MAM PYTANKO...

OTÓŻ NABYŁEM W DRODZE KUPNA PASSATA ROCZNIK 93 (PRZEJŚCIOWA BUDA) POSIADAŁ ON JUZ ZAMONTOWANĄ INSTALACJE GAZOWĄ , Z PODANEGO OPISU WNIOSKUJĘ ŻE JEST TO II TYP INSTALACJI. CAŁA CHECA POLEGA NA TYM ZE AUTKO JEST W AUTOMACIE, A MONTUJACY INSTALACJĘ UMIEŚCIŁ PAROWNIK WRAZ Z CHŁODZENIEM NA CHŁODZENIU SKRZYNI... I TU ZACZYNAJA SIE SCHODKI I SPORY "FACHOWCÓW":) JEDNI TWIERDZĄ ZE NIE MOZE BYC TAK ZAINSTALOWANA BO W ZIMIE DA RADE TAK JEZDZIC A W LECIE ROZWALE SKRZYNIE, DRUDZY ZE NIC SIE NIE DIZEJE...
NO COZ NIE ZWROCILEM NA TO UWAGI PODCZAS ZAKUPU, GDYZ NIE JEZDZILEM POPRZEDNIO SAMOCHODEM Z GAZEM, WIEC W DOBREJ WIERZE ZAKUPILEM UFAJAC W FACHOWOSC INSTALUJACEGO INSTALACJE...
BYLBYM WDZIECZNY ZA JAKIEKOLWIEK OPINIE NA TEN TEMAT, ALE PRZED SEZONEM UPALOW ZEBY ZDARZYC ZARADZIC KONIECZNOSCI NAPRAWY SKRZYNI... POZDAR I NARTA:)

: pt kwie 29, 2005 20:44
autor: Siekiera
Vwitam,chciałbym sie dowiedziec co moze byc jak po przełączeniu na gaz z wydechu wydobywa sie biały dym?[Opel Astra]?pozdrawiam i czekam najakąś fachową:D odpowiedź

: sob maja 28, 2005 17:43
autor: cezarsa
Koolas pisze:na gazie pracuje mi lepiej niz na benzynie, czemu??
przed zalozeniem gazu oddalem do ustawienia zaplon i do regulacji gaźnik...i bylo dobrze
po zalozeniu instalacji na gazie chodzi okej rowne obroty itp. a na bezynie nie mozna go "zgasić" i trzyma wyższe obroty
co sie dzieje i do kogo sie z tym zglosić??do gazownika czy na ustawienie zapłonu??

przy lpg na benz ma zawsze wyzsze obroty to normalne

: pt lip 15, 2005 12:15
autor: czyś
Korzystając z okazji, bo to jest chyba nisza dla LPG pytanko, bo widzę że są fachowcy: jest problem z instalką gaźnikową (reduktor i zawory BRC, wielozawór i zawór tankowania toamasetto, ster stag2-g, zbiornik stako) był odłączony akumulator i zakręcony zawór gazu przy zbiorniku. Po ponownym podłączeniu akumulatora i odkręceniu zaworu gazu sterownik brzęczy (a raczej terkocze....) w położeniu "gaz", nie zapala żółtej diody (jarzy się ona mdłym światłem). Benzyna - ok, cisza, czerwona diodka pali się. Nic nie było ruszane przy instalce. Bezpiecznik instalacji ok (7,5A), masa na centralce jest. Na siłę dało się odpalić auto na gazie. Ki diabeł?

[ Dodano: Pon Lip 18, 2005 8:32 am ]
Re: brak masy centralki (sterownika) - pęknięty przewód masy [kolor czarny].

Pomogli dobrzy ludzie z www.autogaz.lublin.pl :pub: :pub: :kwiat:

: śr sie 03, 2005 15:57
autor: DamianCU
Ja zagazowałem swojego golfioza 2 tygodnie temu. Zapłaciłem 1550 zł za założenie i pełny zbiornik walcowy o pojemności 32 litrów. Myśle że to zajebista inwestycja. Za 60 zł zrobie ok 360 km. Instalacia Lovato :bajer:

: wt sie 09, 2005 09:34
autor: absalon
Nigdy wiecej gazu!!! mialem hyundaja pony 1.5 na gazie,gaz tani ale dolicz ciagle regulacje u mechanika,wymiany filtrow,przewodow,swiec,wezy,wezykow,sumujac to nie oplaca sie zachodu,a gaz w Polsce nic tylko plakac totalny syf widac to po zatankowaniu chocby w Niemczech.

: wt sie 09, 2005 22:09
autor: Prince2005
:smoke: Witam. Jakiś miesiąc temu zagazowałem mojego Golfika III AAM 1.8 i jak dotąd zrobiłem ok 1000 km . Na początku palił gazu ok 15 l. a teraz jakieś 12,5 l. Myślę że to dobrze ale jeśli się mylę to mnie poprawcie. Instalacja Lovato zbiornik w kole centralka Bingo M . Poki co (ODPUKAĆ) sprawuje się nieżle. :bigok:

: czw sie 11, 2005 14:18
autor: foxiu2k5
Prince2005, mozna wiedziec ile Cie to wynioslo ? i jaki zbiornik wchodzi w kolo, ile litrow ?
Ja sie caly czas wacham czy warto bedzie gazowac....

: sob wrz 10, 2005 11:07
autor: kkasper
Założyłem niedawno instalację LPG IIgen. do mojej IIIki z 95r z silnikiem 1.6. Kosztowało mnie to 1750PLN. Póki co jestem zadowolony i odpukać żadnych uwag jak na razie. Jedyną wadą trójki z gazem jest wneka na koło. Założyłem zbiornik 34litrowy i dóść sporo wystaje zwłaszcza z lewj strony bo tam wnęka uniesiona jest nieco ku górze. Ale coś za coś.

Mam pytanie do uzytkownikow trójek z gazem z silnikiem 1.6 ile wam spala średnio gazu??

: czw wrz 15, 2005 14:49
autor: maxi900
Witam wszystkich. Też tutaj jestem nowicjuszem. Małe pytanko: Mam Golfa 3 1.6 CL. Zamontowałem gaz i wymieniłem to co trzeba wymienić. Najpierw na gazie falowały obroty. Po ok 2000KM zmieniłem świece na NGK i jest ok. Drugi problem który się niestety nie rozwiązał to sytuacja: jade np na 2 biegu obroty około 3000, puszczam noge z gazu... samochód zwalnia i nagle wyrwie do przodu na 0,5 sekundy... i dalej normalnie zwalnia. Co może być powodem takiego "pchnięcia" (uczucie jakbym depnął na moment na pedał gazu). Na początku było to słabe puknięcie ale ostatnio zdarza się że mocno pchnie. Jest to nie bezpieczne jak np jade na dupie za kimś... CO O TYM SĄDZICIE???????

: sob wrz 17, 2005 20:20
autor: janusz przybylski
Założyłem gaz w czerwcu , najprostsza instalacja po 3 miesiącach zwróciło już mi sie w 70 % . Piszcie co chcecie , też miałem obawy ale teraz nie załuje , pali trochę więcej ale jak się dobrze samemu ustawi mieszankę to do 100 zbiera się jak na benzynie. Pali mi 28 lna 320 kilometrach w ruchu mieszanym .

: pn wrz 26, 2005 14:19
autor: mustang7
Tydzień temu wymieniałem reduktor bo stary przestał prawidłowo działać. Instalator kazał mi przejechać ze dwa zbiorniki i pojawić się na regulacji. Samochód przed tą regulacją w ogóle nie miał mocy, nie ciągnął z niskich obrotów i nie wjeżdżał pod górki. Byłem dziś na regulacji i powiedziałem o tym wszystkim instalatorowi. A on wyciął kawałek plastikowej butelki i umieścił to na dolocie powietrza do filtra - że niby golfik dostaje zbyt dużo powietrza. I jest ok - na gazie jeździ bardzo dobrze, ale na benzynce nie trzyma wolnych obrotów. Czy to jest normalne, że on tak po prostu wkładają jakieś zagrody do rur z powietrzem czy odstawił jakąś chałę?

: wt wrz 27, 2005 07:52
autor: janusz przybylski
mustang7 pisze:Tydzień temu wymieniałem reduktor bo stary przestał prawidłowo działać. Instalator kazał mi przejechać ze dwa zbiorniki i pojawić się na regulacji. Samochód przed tą regulacją w ogóle nie miał mocy, nie ciągnął z niskich obrotów i nie wjeżdżał pod górki. Byłem dziś na regulacji i powiedziałem o tym wszystkim instalatorowi. A on wyciął kawałek plastikowej butelki i umieścił to na dolocie powietrza do filtra - że niby golfik dostaje zbyt dużo powietrza. I jest ok - na gazie jeździ bardzo dobrze, ale na benzynce nie trzyma wolnych obrotów. Czy to jest normalne, że on tak po prostu wkładają jakieś zagrody do rur z powietrzem czy odstawił jakąś chałę?
Coś jest z tym dolotem powietrza , bo mnie powiedział żeby końcówkę rury dolotowej nie zakładac na podtoczenie w błotniku tylko ma sobie luźno leżeć na półce przy błotniku.

: pt paź 07, 2005 09:29
autor: Pwl
Witam

Znalazłem ciekawą stronke na temat instalacji gazowej.
Przeglądłem na szybko forum i jej nigdzie nie widze więc postanowiłem się z wami linkiem podzielić.
Stronki jeszcze nie czytałem tylko przeglądłem w locie i stwierdzam że jest całkiem fajna.

Autor nazwał strone tak: KRÓTKI POEMAT NA GAZU TEMAT

A tu wstęp autora: Całość dotyczy przeróbki układu zasilania silnika spalinowego na gaźniku do pracy na paliwie LPG i ma charakter jak najbardziej praktyczny bez wgłębiania się w teorię.

A tu z kolei link do stronki: http://dermaclin.pl/lpg/lpg.htm :grin:

Jeżeli stronka nie będzie działać to dajcie znać mam ją na dysku.

Pozdrawiam