Strona 4 z 20

Re: SWAP 1,9 TDI AFN do golfa mk2 jetta mk2

: śr mar 21, 2012 08:36
autor: kamilini
Crayzol pisze:Przemek, szukaj chłodnicę od toledo mk1 tdi jest cienka a długa na 100% ci spasuje


W tdi obrotomierz jest sterowany przez ECU więc nie ma się czym przejmować będzie działał
nie jestem pewny czy będzie działał, ori zegary z mk2 biorą sygnał z obrotomierza na podstawie częstotliwości i ten sygnał może się różnic

SWAP 1,9 TDI AFN do golfa mk2 jetta mk2

: śr mar 21, 2012 09:34
autor: 21Golfista21
jak zostawiam sanie i wahacze z mk2 to muszę zostawić pół osie z mk2 ale przeguby przełożyć z mk3?

Re: SWAP 1,9 TDI AFN do golfa mk2 jetta mk2

: śr mar 21, 2012 14:52
autor: Toshiba
kamilini pisze:
Crayzol pisze:Przemek, szukaj chłodnicę od toledo mk1 tdi jest cienka a długa na 100% ci spasuje


W tdi obrotomierz jest sterowany przez ECU więc nie ma się czym przejmować będzie działał
nie jestem pewny czy będzie działał, ori zegary z mk2 biorą sygnał z obrotomierza na podstawie częstotliwości i ten sygnał może się różnic
Dokładnie, a zegarów z mk2 do ECU z tdi nie podłączy :)

Re: SWAP 1,9 TDI AFN do golfa mk2 jetta mk2

: śr mar 21, 2012 22:01
autor: Crayzol
21Golfista21 pisze:jak zostawiam sanie i wahacze z mk2 to muszę zostawić pół osie z mk2 ale przeguby przełożyć z mk3?
jak zostawiasz wszystko z mk2 to polosie tez musza byc z mk2 bo te z mk3 sa dluzsze przeguby moga zostac

SWAP 1,9 TDI AFN do golfa mk2 jetta mk2

: czw mar 22, 2012 21:24
autor: Przemek
muszę kupić chłodnice co ma wejścia z drugiej strony bo nic się nieda wykombinować tylko jaką i z czego

SWAP 1,9 TDI AFN do golfa mk2 jetta mk2

: pt mar 23, 2012 10:06
autor: Crayzol
Przemek, szukaj chłodnicę z seata toledo mk1 td jest długa i cienka na dwa wiatraki węże to już najmniejszy problem nam spasowały od 1.8 rp o ile się nie mylę tylko trzeba było go troszkę skrócić. Szukajcie tylko z wejściami na węże które są po drugiej stronie silnika wiatraka. To wejścia wejdą wam przy alternatorze i wystarczą krótkie węże do silnika i pompy.


UWAGA!! chłodnica nie z toledo tdi tylko z toledo td

a dokładnie chodzi o taki wiatrak i chłodnicę

Obrazek


zdjęcie z aukcji na allegro

Re: SWAP 1,9 TDI AFN do golfa mk2 jetta mk2

: pt mar 23, 2012 16:51
autor: Przemek
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c42 ... 140e2.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek Obrazek

tak to wygląda a nie moge ruszyć do przodu bo już niemam jak. żbędne powycinałem z została góra wzdłóżna i dolna wzdłużna na mocowanie atrapy

SWAP 1,9 TDI AFN do golfa mk2 jetta mk2

: pt mar 23, 2012 21:11
autor: Crayzol
szukaj chłodnicy od toledo TDI

chłodnica od toledo mk1 TD ma wyjścia przy alternatorze
chłodnica toledo mk1 TDI lub seat ibiza TDI ma wyjścia przy akumulatorze to cię ratuje

SWAP 1,9 TDI AFN do golfa mk2 jetta mk2

: pt mar 30, 2012 18:54
autor: kamilini
panowie mam taki problem po swapie 1z do mk2 wyszedl mi taki problem ze co chwile zaswieca sie kontrolka od oleju i piszczy jakby wogole nie mial cisnienia ponadto mfa nie czyta temperatury oleju (mfa z golfa 3) gdzie szukac przyczyny ?

Re: SWAP 1,9 TDI AFN do golfa mk2 jetta mk2

: pn kwie 02, 2012 17:13
autor: marcinas1983
Przemek pisze:http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c42 ... 140e2.html
Obrazek Obrazek

tak to wygląda a nie moge ruszyć do przodu bo już niemam jak. żbędne powycinałem z została góra wzdłóżna i dolna wzdłużna na mocowanie atrapy

Mam ten sam problem ze sprężarką, ale... ja będę montował tą od mk2, i postaram się tylko zmienić kółko z pasków klinowych na pasek PK.
Co do chłodnicy to ja jutro jadę odebrać chłodnicę od seata inc'a 1.9D, która ma wyjścia koło akumulatora, jest prawie 5cm krótsza niż ta z 1.6TD, ale wysokością pasuje do mk2. Mam nadzieję, że zamontuję do niej wentylatory podwójne te które miałem obecnie...

Re: SWAP 1,9 TDI AFN do golfa mk2 jetta mk2

: pn kwie 02, 2012 19:26
autor: Crayzol
kamilini pisze:panowie mam taki problem po swapie 1z do mk2 wyszedl mi taki problem ze co chwile zaswieca sie kontrolka od oleju i piszczy jakby wogole nie mial cisnienia ponadto mfa nie czyta temperatury oleju (mfa z golfa 3) gdzie szukac przyczyny ?
odwrotnie założyłeś kable na filtrze oleju temperaturowy z MFA założyłeś zamiast ciśnienia zmień miejscami te kabelki i będzie git :)

Re: SWAP 1,9 TDI AFN do golfa mk2 jetta mk2

: pn kwie 02, 2012 22:34
autor: kamilini
Crayzol pisze:
kamilini pisze:panowie mam taki problem po swapie 1z do mk2 wyszedl mi taki problem ze co chwile zaswieca sie kontrolka od oleju i piszczy jakby wogole nie mial cisnienia ponadto mfa nie czyta temperatury oleju (mfa z golfa 3) gdzie szukac przyczyny ?
odwrotnie założyłeś kable na filtrze oleju temperaturowy z MFA założyłeś zamiast ciśnienia zmień miejscami te kabelki i będzie git :)
dla pewnosci jeszcze zapytam czy dlatego na luzie nie lapie tego bledu ? bo mfa nie dziala caly czas

SWAP 1,9 TDI AFN do golfa mk2 jetta mk2

: wt kwie 03, 2012 13:09
autor: marcinas1983
Chłodnica firmy THERMOTEC D7W041TT ma wyjścia po drugiej stronie ( stronie kierowcy ), do tego pasuje na nią blacha z dwoma wentylatorami do toledo 2.0 8v z klimatyzacją, problem się robi z dolnym wężem gdy się zamontowało skrzynię z TDI... wąż opiera się o rozrusznik. Dzisiaj jeszcze dokładnie zobaczę czy pójdzie skrócić trochę ten element co jest nakładany na kruciec chłodnicy i czy nie będzie problemu z opieraniem się o stojan rozrusznika. I druga sprawa to inaczej rozwiązanie górnego mocowania... w mk2 w chłodnicę wkłada się takie blaszki i następnie przykręca do przedniego pasa, zaś w seacie inca, z którego pochodzi ta chłodnica w pas przedni od góry się wkręca śruby, które powinny dociskać gumę tym samym blokując chłodnicę.


Dodam też rozwiązanie jak uniknąć uderzania koła napędzającego pompę wspomagania o podłużnicę... rozwiązanie to jest banalne, ale z tego co tu wyczytałem niektórzy wolą młotkiem klepać w podłużnicę... :panna:

Obrazek

po lewej koło od TDI, po prawej koło od benzynowego silnika z mk3, montujemy na silnik i tak to wygląda...

ObrazekObrazekObrazek

Pasek do wspomagania kupujemy jak do benzynwego silnika :helm: .

SWAP 1,9 TDI AFN do golfa mk2 jetta mk2

: śr kwie 04, 2012 15:07
autor: Crayzol
określ jaki pasek (rozmiar) kupiłeś bo w benzynie też są różne długości, niemniej jednak patent dobry :pub: