Strona 4 z 7

: pn lut 19, 2007 23:28
autor: greg
Przemo440 pisze:atomiast kontrolka pali sie czerwona od hamulców ale dopiero jak sie ruszy
mówisz o kontrolce na środku czy też tej na prędkościomierzu.

[ Dodano: Pon Lut 19, 2007 10:29 pm ]
bigozz pisze:a kontrolkę od poduch i abs wulutowałeś czy zamalowałeś jeśli którys z tych sposobów to będzie ci piszczał i swieci się kontrolka (!).
ja nie wylutowałem tylko podpiąłem pod masę - pogasły i nie piszczy

: pn lut 19, 2007 23:29
autor: Przemo440
greg pisze:
Przemo440 pisze:atomiast kontrolka pali sie czerwona od hamulców ale dopiero jak sie ruszy
mówisz o kontrolce na środku czy też tej na prędkościomierzu.

[ Dodano: Pon Lut 19, 2007 10:29 pm ]
bigozz pisze:a kontrolkę od poduch i abs wulutowałeś czy zamalowałeś jeśli którys z tych sposobów to będzie ci piszczał i swieci się kontrolka (!).
ja nie wylutowałem tylko podpiąłem pod masę - pogasły i nie piszczy
ta na środku

[ Dodano: Pon Lut 19, 2007 22:31 ]
bigozz pisze:Przemo440, a kontrolkę od poduch i abs wulutowałeś czy zamalowałeś jeśli którys z tych sposobów to będzie ci piszczał i swieci się kontrolka (!). Co do oleju to nie wiem jak u ciebie w abu bo w 1Z działało bez problemu w twoim mogą byc inne wartości i dlatego przy większym ciśnieniu szaleje.

z abs i immo zrobiłem tak ze od spodu pod folie przykleiłem kwadracicz z czarnej tasmy izolacyjnej

: pn lut 19, 2007 23:31
autor: greg
pin 6 - wtyczka niebieska - do masy - poduchy zgasły
pin 19 - wtyczka niebieska do masy - ABS zgasł

: pn lut 19, 2007 23:32
autor: bigozz
ale jak ona wygląda
bo trzeba zrobic tak że abs i poduchy spinasz razem do masy

[ Dodano: Pon Lut 19, 2007 22:34 ]
dlate
Przemo440 pisze:z abs i immo zrobiłem tak ze od spodu pod folie przykleiłem kwadracicz z czarnej tasmy izolacyjnej
dlatego ci piszczy
sygnalizuje że człowieku nie działa ABS a ty jedziesz :(

: pn lut 19, 2007 23:36
autor: Przemo440
bigozz pisze:ale jak ona wygląda
bo trzeba zrobic tak że abs i poduchy spinasz razem do masy

[ Dodano: Pon Lut 19, 2007 22:34 ]
dlate
Przemo440 pisze:z abs i immo zrobiłem tak ze od spodu pod folie przykleiłem kwadracicz z czarnej tasmy izolacyjnej
dlatego ci piszczy
sygnalizuje że człowieku nie działa ABS a ty jedziesz :(
jest to kontrolka z wykrzyknikiem która mam na środkowym panelu ale patrzac na drugi licznik jest ona na taczy prędkościomierza

: pn lut 19, 2007 23:39
autor: bigozz
wszystko zalezy odl icznika róznie je umieszczali ale sygnalizuje to samo "coś jest nie tak"
podłącz to co trzeba do masy i zginie.
a co do oleju to podmień czujniki i sprawdź czy jest ok. ale wydaje mi się że możesz mieć coś nie podłączone w przejściówce i dlatego ci szaleje. Spawdź jak będziesz rozbierał.

: pn lut 19, 2007 23:42
autor: Przemo440
bigozz pisze:wszystko zalezy odl icznika róznie je umieszczali ale sygnalizuje to samo "coś jest nie tak"
podłącz to co trzeba do masy i zginie.
a co do oleju to podmień czujniki i sprawdź czy jest ok. ale wydaje mi się że możesz mieć coś nie podłączone w przejściówce i dlatego ci szaleje. Spawdź jak będziesz rozbierał.
Dzieki za porady jutro postaram sie dobrac do kabelków i sprawdze czy są prawidłowo podłączone
Dzieki za porade :pub:

: wt lut 20, 2007 15:43
autor: stasiu14
Mam 1.6 z abs imo....

: wt lut 20, 2007 18:10
autor: bigozz
greg, przykto mi ale nie udało mi się zrobić tego czego ci obiecałem. Moje stanowisko do badania 1Z odmówiło posłuszeństwa. Powiem ci tylko że zmienia się częstotliwość sygnału a napięcie pozostaje na ustalonym poziomie. Jutro napiszę ci na jakim.

: wt lut 20, 2007 22:19
autor: greg
bigozz, i tak dzięki - kumplowi kupilem juz gratki - będzie robil urządzenie do próby zmiany impulsu

[ Dodano: Pon Mar 19, 2007 5:32 pm ]
uprzejmie informuję że zegary z TDI tj obrotek chodzi w dieslu a dokłądniej zegary z mk4 wsadzone do mk3 po wykonaniu odpowiedniego urządzenia dzielącego wskazują prawidłowe obroty. Teraz prośba - jak ktoś montował - potrzebuję rysunek podstawki do której przykręca się zegary z mk4 żeby przykręcić wraz z podstawką do mk3

[ Dodano: Pon Mar 19, 2007 5:48 pm ]
a tak wygląda urządzonko do zaadaptowania zegaró z TDI do diesla lub zegarów z mk4 do mk3 diesel
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

: wt maja 08, 2007 19:22
autor: Kwiatoshi
Witam wszystkich!!! chcialem troche odgrzebać temat... mam zegary od skody fabi, i chce je wpakowac do golfa MK3. Kolor zielony nie do konc mi odpowiadal, wiec wymienilem diody na czerwone a pod wyswietlaczami i wskazówkami na biale. Teraz mam nowy problem nie wiem jak podlaczyc te zegary!!! jakby ktos mial rozpiske ktore piny sa od czego to byl bym bardzo wdzieczny!!!!! :bigok:

: wt maja 08, 2007 19:50
autor: Gobo90
z tego co wiem zegary od fabii nie podpasują bo mają CAN ...

: wt maja 08, 2007 19:59
autor: Kwiatoshi
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... i&start=15
a tutaj kolega bartex4 podlaczyl i dzialaja

: wt maja 08, 2007 20:12
autor: bigozz
Kwiatoshi, W temacie w którym się udzielam a który przytoczyłeś są to zegary od octavi nie od fabii. od fabii ni w ząb nie podejdą bo tam po canie idzie obrotek podświetlenie i inne takie :( temat już przerabiałem.