Strona 4 z 39

: ndz lis 11, 2007 11:10
autor: damcio151
Devil84 pisze:damcio151, tak to było pierwszą rzeczą którą zrobiłem...
więc może coś nie wyszło z tą aktywacją :chytry: Jeżeli wartości się zmieniają , wszystko jest dobrze podłączone , to albo jeszcze tempomat jest nieaktywny :P albo coś dzieje się z ECU :?:

: ndz lis 11, 2007 12:25
autor: Devil84
damcio151, w środę robie wycieczkę do kolegi Gitnera więc wszystko się wyjaśni gdzie zrobiłem błąd i wtedy napiszę co i jak było nie tak...

: wt lis 13, 2007 00:33
autor: Ceglarz
cowboy, u mnie tak samo dziła jak u Ciebie, ale fajnie jest jak zwolnisz do 100-110 a masz ustawione 180 albo wiecej, naciskasz a tu dusi w fotel :helm:

: wt lis 13, 2007 20:55
autor: wozo
Goofi pisze:przesuwanie bardziej w lewo to zwalnianie
nie zgodze sie, wychylenie suwaka w lewo to RESUME, czyli po nacisnieciu hamulca lub sprzegla wciskamy resume i tempomat dobija do poprzednio ustawionej predkosci

: sob lis 17, 2007 08:08
autor: Devil84
Witam.
I znów kolejny raz jestem załamany...
Po niedługiej wycieczce znalazłem sie u kolegi Gitnera
Podłączył mojego TDIka do komputera i wszystko wyszło...
oto wyniki z VAGa:

tempomat ON
Obrazek

hamulec
Obrazek

sprzeglo
Obrazek

pierwszy przycisk
Obrazek

drugi pryzcisk
Obrazek

Proszę o pomoc jakiegoś dobrego magika elektrycznego... :crazy:

: sob lis 17, 2007 10:36
autor: Ceglarz
Devil84, a może masz ECU z Audi, u mnie przed pierwszą próbą gdy miałem pożyczone ECU z Audi też były podobne cyrki. Muszę poszukać screen z tego ECU.

: sob lis 17, 2007 12:45
autor: damcio151
Ceglarz pisze:Muszę poszukać screen z tego ECU.
http://www.diagtronik.pl/forum/viewtopi ... c&start=20 ;)

[ Dodano: Sob Lis 17, 2007 11:47 ]
Devil84 pisze:Proszę o pomoc jakiegoś dobrego magika elektrycznego... :crazy:
napisz do voss

: sob lis 17, 2007 22:31
autor: Gitner
Devil84 pisze:Podłączył mojego TDIka do komputera i wszystko wyszło...
oto wyniki z VAGa:
Zapomniales dodac ze ECU wywalilo blad 637 czyli uszkodzony czujnik predkosci przy lewym kole. Po wykasowaniu nie wrocil, ale wnioskuje ze po dluzszej jezdzie znow sie pojawi.

: ndz lis 18, 2007 00:51
autor: Devil84
Gitner pisze:
Devil84 pisze:Podłączył mojego TDIka do komputera i wszystko wyszło...
oto wyniki z VAGa:
Zapomniales dodac ze ECU wywalilo blad 637 czyli uszkodzony czujnik predkosci przy lewym kole. Po wykasowaniu nie wrocil, ale wnioskuje ze po dluzszej jezdzie znow sie pojawi.
Tak masz rację...
sprzedawca w sklepie pokazał mi trzy różne rodzaje o tej nazwie.
musiał bym więc wykręcić ten stary ale nie wiem w którym miejscu on jest...

poproszę o jakąś małą fotoporade.
z góry dzięki :)

: ndz lis 18, 2007 21:06
autor: voss
HI


no temat robi sie coraz bardziej interesujacy, teraz juz piszemy na dwoch forach

zeby tempomat w twion golfie dzialal to:

1.block 006/02 musi reagowac na pedaly sprzegla i hamulca ( wszystkie 3 bity)
2.w 006/03 logika bitow musi sie zgadzac.
3. ecu musi pokazywac predkosc np. 006/01 w czasie jazdy

co wy z tym bledem, 00637 to dlamnie "Geber für Beschleunigung vorn links -G122"
czujnik przyspieszenia przod lewy G122
tego w twoim golfie nie ma - poprostu tam nie ma takiego czujnika G122
czym to bylo czytane ? z jakiego sterownika ? i czy ten blad sie powtarza ?
Devil84 pisze:sprzedawca w sklepie pokazał mi trzy różne rodzaje o tej nazwie.
musiał bym więc wykręcić ten stary ale nie wiem w którym miejscu on jest...
no ja niewiem gdzie szukac takiego czujnika nie mam pojecia
jedyny czujnik oprucz wylacznikow na manetce i pedalach jaki jest potrzeby by dzialal tempomat to G22 i jest nie na kole a na skrzyni i on daje tez sygnal na szafe. Wiec jesli szafa pokazuje szybkosc to ten czujnik jest ok.
A moze bys tak podal dokladny rocznik auta i jaka tam masz skrzynie ( oznaczenie )
nie jest to przypadkiem automat ?

: ndz lis 18, 2007 21:49
autor: Gitner
voss pisze:no temat robi sie coraz bardziej interesujacy, teraz juz piszemy na dwoch forach
Bledy byly szczytane vagcomem 3112, na ktorym u siebie robilem tempo. Blad napewno dotyczyl "predkosci" moze jakas pomylka z numeracja, nie wiem.. Z tego co mi wiadomo "jakies bledy" byly kasowane wczesniej, po dluzszej trasie znow sie pojawily ktore wykasowalem. Trzeba sprawdzic teraz czy komp cos wywali, bedzie wiadomo jaki to byl blad.
voss pisze:z jakiego sterownika
to juz musi devil zczytac..
Teraz co mnie ciekawi dlaczego wartosci bitow sie nie zgadzaja? Skrzynia w aucie manual. Rocznika nie znam ale chyba 1Z.

: pn lis 19, 2007 00:44
autor: Devil84
Gitner pisze:Rocznika nie znam ale chyba 1Z
Tak zgadza się... jest to silnik 1Z a rocznik auta to 95'

W najbliższym czasie kupię sobie taki kabel więc podam błędy dokładnie.
mam nadzieje że uda mi się z forumowiczami ten problem rozwiązać.

: wt lis 27, 2007 17:39
autor: micky
jaki bezpiecznik trzeba zalozyc do tego tempomatu donmowej roboty? i na jakim przewodzie go dac?

: wt lis 27, 2007 20:48
autor: Gitner
Ja kupilem 7A bo mniejszych nie bylo, od razu i gniazdo, ale go nie podpinalem.. Podpinasz pod czarny przewod.