Strona 28 z 40

[MK2] Instalacja MFA

: ndz lip 31, 2011 19:32
autor: k0nr4d
Czyli będzie to wina licznika, bo w liczniku z MFA powinien działać również obrotomierz bez względu na to, czy masz dodatkową wiązkę do MFA.

[MK2] Instalacja MFA

: pn sie 01, 2011 22:48
autor: avisek
a jeszcze mam pytanko, cz drukowana plytka zielona ta w srodku jest ze tak powiem uniwerslana dla wszystkich zegarow z obrotkiem? bo mam jeszcze jedne zegary z obrotkiem i sie zastanawiam czy plytek nie podmienic

[MK2] Instalacja MFA

: wt sie 02, 2011 01:01
autor: Xabingo
avisek pisze:a jeszcze mam pytanko, cz drukowana plytka zielona ta w srodku jest ze tak powiem uniwerslana dla wszystkich zegarow z obrotkiem? bo mam jeszcze jedne zegary z obrotkiem i sie zastanawiam czy plytek nie podmienic
Możesz wymienić te płytki. Jeśli obydwa zegary są na jedną wtykę i obydwa są europejskie lub US to musi wszystko spasować.
Z tego co zauważyłem to US jest nieco inny w środku (przynajmniej ten na dwie wtyczki).
A czym się te drugie (sprawne) zegary różnią od tych co masz teraz włożone? Wyskalowaniem kilometrów?
Tylko podczas zmiany musisz być bardzo ostrożny, bo płytka jest przykręcona i dodatkowo siedzi na zaczepach, także musisz najpierw wszystkie śrubki wykręcić, a z tego co pamiętam to jedna jest schowana i po odchyleniu zaczepów musi zejść lekko. Nic na siłę! Uważaj też na folię ze ścieżkami i pamiętaj aby nie dotykać cyferblatów bo potem po złożeniu będziesz miał odbite paluchy. Polecam też uważać na kurz, żeby nic się do środka nie dostało i nie osiadło np.na cyferblatach.

Re: [MK2] Instalacja MFA

: wt sie 02, 2011 09:24
autor: marcin_krk
Panowie, mam problem z MFA w Golfie III.
Na wyłączonym zapłonie na lewy wyświetlaczy pokazuje mi całkowity przebieg.
Po odpaleniu na lewym mam same poziome kreski albo czasami pojawi się CE i tak jakby 2 małe literki "r", czyli CErr.
Na prawym, czyli tym co powinienem mieć wskazania komputera, widać tylko pojedyncze kreski, tak jakby coś było nie tak z wyświetlaczem.
Manetka działa, bo widać, że dane się zmieniają, tylko wyświetlacz nie wyświetla wszystkiego.

Jak zabrać się za naprawę?

Re: [MK2] Instalacja MFA

: wt sie 02, 2011 12:35
autor: Dioda83
avisek pisze:a jeszcze mam pytanko, cz drukowana plytka zielona ta w srodku jest ze tak powiem uniwerslana dla wszystkich zegarow z obrotkiem? bo mam jeszcze jedne zegary z obrotkiem i sie zastanawiam czy plytek nie podmienic
Absolutnie! :bajer:

[MK2] Instalacja MFA

: czw sie 11, 2011 20:26
autor: mmmarcinnn1987
Witam, mam taki mały problem... Założyłem licznik z MFA, podłączyłem podciśnienie, manetkę podpiąłem na krótko do licznika i wszystko śmiga że aż miło, prawie wszystko... Podstawowe funkcje MFA są wszystkie, czas jazdy, przejechane kilometry, średnie spalanie, średnia prędkość, temperatury oleju i powietrza nie ma bo nie mam czujników. Działa to wszystko zarówno w pozycji MFA1 czyli od ostatniego odpalenia oraz w pozycji MFA2 czyli średnia ze wszystkich jazd od ostatniego zerowania MFA. Problem pojawia się gdy chcę przejść w tryb serwisowy. Pokazuje mi wtedy tylko 6 pozycji z MFA1, a nie da się przejść na MFA2 tam gdzie jest miedzy innymi spalanie chwilowe. Dla czego tak się dzieje że nie mam tego MFA2 w trybie serwisowym?

[MK2] Instalacja MFA

: czw sie 11, 2011 21:31
autor: k0nr4d
Próbowałeś odpalić tryb serwisowy od razu w trybie MFA2?

[MK2] Instalacja MFA

: czw sie 11, 2011 21:57
autor: mmmarcinnn1987
Tak, chyba wszystkie kombinacje robiłem jakie tylko można i niestety nie da się go uruchomić :panna:

[MK2] Instalacja MFA

: czw lis 10, 2011 14:22
autor: CIENKII
witam . . . problem z MFA od zawsze , tzn od kupna auta :D

spalanie pokazuje idealnie trase tez , temp oleju i powietrza tez . . . ale nie moge przełaczyc z 1 na 2 . . poprostu po przełaczeniu z 1 na 2 nic sie nie dzieje i MFA kasuje sie po ostygieciu ponizej 50 stopni itp . .

podłaczalem manetke z MKIII ,, na krotko '' i jest to samo . . .

zauwazylem ze jak mam właczone np kierunkowskaz w lewo lub awaryjne to wtedy spalanie ,, zmienia sie '' tzn wtedy razem z kierunkiem jest raz ,, dzienne '' raz ,,roczne'' . . . ma ktos foto gdzie dokładnie wpiąc te 4 kabelki z kostki od MFA do skrzynki ??

[MK2] Instalacja MFA

: ndz lis 27, 2011 15:57
autor: pozdraVWiam
u mnie nie działa spalanie?? nie pokazuje,jaka to może być przyczyna ??

[MK2] Instalacja MFA

: ndz lis 27, 2011 16:17
autor: k0nr4d
Wężyk podciśnienia podpięty i linka prędkościomierza? Wakuometr w liczniku może być uwalony. Ta czarna kostka, do której wpina się wężyk. Jeśli dopiero założyłeś MFA, to musisz przejechać jakiś odcinek, żeby cokolwiek zaczęło pokazywać.

[MK2] Instalacja MFA

: ndz lis 27, 2011 21:51
autor: blind_walker
Witam wszystkich,
Mam wersję GT z 1991roku, licznik bez MFA, ale jest manetka pod kompa. Zacząłem trochę węszyć i tak:
- czujnik temperatury oleju i zewnętrznej są
- manetka jest podłączona do instalacji samochodu
- wężyk podciśnieniowy jest zaślepiony pod maską

Czyli wychodzi na to, że wystarczy podłączyć licznik z MFA, pociągnąć wężyk do licznika i powinno wszystko działać.
Mogę okazyjnie kupić taki licznik, tylko ma małą wadę. A mianowicie obrotomierz zawyża lekko obroty. Można to jakoś wyregulować? Tutaj na Forum znalazłem informacje o jakiejś śrubce z tyłu obrotomierza, która to?
Jaką średnicę powinien mieć wężyk?

Za pomoc z góry dziękuję. :)

[MK2] Instalacja MFA

: wt gru 27, 2011 16:14
autor: avisek
jak dla mnie wystarczy dobrze ustawic wskazowke od obrotomierza i powinno byc dobrze :bigok:

[MK2] Instalacja MFA

: sob kwie 07, 2012 16:19
autor: barto125
hm, czy w wypadku zastosowania w mk2 (1.6PN) zegarów z mk3/4 jest możliwe uzyskanie spalania w mfa?