Strona 27 z 53

16V PL , KR , 9A z digifantem

: sob gru 21, 2013 20:50
autor: KoguT
Z 2E nie podejdzie ster do wtyczki z digi.
Sprawdzałem

16V PL , KR , 9A z digifantem

: czw gru 26, 2013 23:02
autor: spirit77
Komp Digi 2 w silnikach PB, PF, 1P, 2H ma 25 pinów, zaś komp Digi 2 w silnikach 2E, ABK ma już 38 lub 45 pinów. Tak więc pozostaje szukanie ory kompa, mi się udało kupić kompa z PB za 100 zł i dosyć długo wisiał na allegro zanim go kupiłem.

16V PL , KR , 9A z digifantem

: pt gru 27, 2013 11:55
autor: derman
Po wstawieniu digi II planuję założyć sekwencje lpg napiszcie czy ktoś z was tak jeździ i czy zwykły gazownik bedzie miał problem z wystrojeniem tego

16V PL , KR , 9A z digifantem

: pt gru 27, 2013 14:42
autor: S.
Przecież digi to nie sekwencja....

16V PL , KR , 9A z digifantem

: pt gru 27, 2013 18:09
autor: derman
Chciałbym założyć gaz sekwencyjny (np. stag 200), ogólnie golfika mam już pięć lat i ma u mnie dożywocie (jako drugie auto w rodzinie) ale nie będe mu tankował za 65zł na 100km bo zbankrutuje napiszcie jeśli ktoś z was ma 16V na digi z lpg sekwencyjnym jak to działa i jak to się ma z dalszymi modami

16V PL , KR , 9A z digifantem

: sob gru 28, 2013 18:44
autor: S.
derman, Mówie Ci przecież że Digi 2 to nie sekwencja.... wszystkie wtryski pracują cały czas, bez podziału na 1-3-4-2....

16V PL , KR , 9A z digifantem

: ndz gru 29, 2013 09:32
autor: derman
digi 2 to full group tak?. S. ale ponoć do pf zakładają gaz sekwencje a abf normalnie na tym lata, pojaśnij mnie jeśli mylę pojęcia, Nie chcę lpg na dolot bo już kiedyś zbierałem przepływkę z asfaltu

16V PL , KR , 9A z digifantem

: ndz gru 29, 2013 16:40
autor: KoguT
ABF lata normalnie bo ma czujnik położenia wału.

16V PL , KR , 9A z digifantem

: ndz gru 29, 2013 21:03
autor: homer21
derman ja jetem świeżo po zakładaniu sekwencji w silniku 2e silnik chodzi elegancko nie ma różnicy między pb a lpg a właśnie wtryski dają wszystkie razem jak w PB czy PF ,a co do tego tego digi 1 a digi 2 ja mam digi 1 z passata na 25 pinów ori wymontowany z silnika 2e żeby nie było że nie ma :P

16V PL , KR , 9A z digifantem

: wt gru 31, 2013 21:04
autor: Lucki
tak w ramach sprostowania to 2e nie bylo na sekwencji tylko na wtrysku ciaglym. Wszystkie wtryskiwacze w jednostce czasu zaleznej od polozenia czujnika halla walily paliwo do gara :-)

jedyna 2 litrowka 8 zaworowa ktora ma sekwencje to motor agg, ady

16V PL , KR , 9A z digifantem

: śr sty 01, 2014 20:18
autor: KoguT
Lucki, i ABA też ma sekwencję

16V PL , KR , 9A z digifantem

: wt sty 07, 2014 09:33
autor: Gacekk
Ja do PL założylem digi 2 z PFa i do tego lpg sekwencje Diego G3 i działało to bardzo dobrze... Nie chodzi o to czy to będzie wtrysk sekwencyjny czy fullgroup, sekwencje dopasujesz do każdego wielopunkta.

16V PL , KR , 9A z digifantem

: pt sty 10, 2014 00:48
autor: spiderekkk
Witam, tak sledze temat i zastanawiam sie nad jedna kwestiom a mianowicie chodzi mi o listwe wtryskowa, bo z tego co czytalem to duzo ludzi zaklada gotowe np od 1.8T ktora jest wciskana. A słyszalem ze czasem sa z tym problemy ze sie cos spalilo. Slyszalem taka propozycje zeby zrobic samemy ( wywiercic w alu i nagwintowac)
Moze sie ktos na ten temat wypowiedzec? z gory dzieki

16V PL , KR , 9A z digifantem

: pt sty 10, 2014 18:36
autor: KoguT
spiderekkk, co masz na myśli że jest wciskana i się spaliło?

Ja MłodemuKoguTowi zakładałem od 1.8t. Tylko wcześniej wysyłałem ją do jednego z forumowiczów i on mi wspawywał przedłużki. Dopiero w te przedłużki są wciskane wtryski i zapinane zawleczkami. Ale przed zapięciem najlepiej przygiąć kombinerkami zawleczki żeby dobrze trzymały wtryskiwacze. AHA i najważniejsze to porządnie przymocować listwę do kolektora żeby ciśnienie nie wydmuchało z niej wtryskiwaczy. U Młodego się tak stało głównie dla tego że ma pompę 6bar od 9a ale lepiej dmuchać na zimne :hmm: