Strona 27 z 45

: czw sty 31, 2008 02:32
autor: Tommek-GTI
Gratuluje! Tez mam NZ-ta i za tydzien po egzaminach zabieram sie do roboty!!!! Obrotek juz jest!!!!

: pn lut 11, 2008 20:58
autor: treborrrrrr
Jak już pisałem mam obrotomierz od benz. Wyrwałem elektronikę, połamałem i pożyczyłem tylko 3 kondensatory. Dwa ukaądy scalone i trochę pracy przy płytce drukowanej. Obrotomierz działa jak należy. Oczywiście pozostaje kwestia wyskalowania. Dlatego proszę o pomoc. Podobno można to ustawić wg. prędkości jazdy na danym biegu. Jest jeszcze jeden problem. W tym obrotomierzu mam tabliczkę ze skalą od benzyny (do 7000obr) posiada ktos może wzór tarcz z indeksem 950 prędkością do 200km/h i obrotomierzem do 5000obr/min? Pozdrawiam.

P.S.: Link do moich wypocin: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic929047.html

: czw lut 14, 2008 10:37
autor: memory5pit
Witam.

Mam Golfa III 1.4 ABD, licznik w zakresie 20-200 z zegarkiem.

Czy licznik w zakresie 0-200 i obrotek 7000 bedzie pasowal, czy beda jakies przeklamania?

: pt lut 15, 2008 18:21
autor: rysiektr
memory5pit pisze:Witam.

Mam Golfa III 1.4 ABD, licznik w zakresie 20-200 z zegarkiem.

Czy licznik w zakresie 0-200 i obrotek 7000 bedzie pasowal, czy beda jakies przeklamania?
proponuje przeczyta temat od poczatku

: sob lut 23, 2008 13:29
autor: Tommek-GTI
Witam, jak juz wczesniej pisalem mam NZ-ta 1,3 90 rok. Chcialem zmienic licznik caly na taki z obrotkiem, lecz w tym nowym z tylu za obrotomierzem jest pusta wtyczka, tak jakby cos mialo tam byc wtykniete!! Co to ma byc, bo zadnej dodatkowej wtyczki u mnie w aucie nie widze. Czy mozliwe ze to jakis bezpiecznik??? Jesli tak to czy dostane to w motoryzacyjnym i w jakiem cenie???

: ndz lut 24, 2008 20:02
autor: k0nr4d
Może chodzi o wężyk podciśnienia. Może masz zegary z mfa.

montaż obrotka

: ndz mar 02, 2008 18:34
autor: marcinek84
Kto ma obrotek z wskaznikiem paliwa i temperatury? :grin: ja kupiłem zegary wygląd jak od golfa ale! 2 wtyczki kżda inna :-) uszkodzone na dodatek plus licznik z innym indeksem ale obrotek był :grin: maiłem obrotek elektroniczny ale chciałem mieć oryginalny. więc wystarczy obrotek podłączasz plus ze stacyjki, masa plus sygnał z alternatora i działa :grin: nie trzeba męczyć się z szukaniem odpowiedniego licznika. jak chce ktoś zobaczyć jak wygląda obrotek z wskaźnikiem paliwa i temperatury lub gdzie wychodzi sygnał to piszcie na PW

: czw mar 06, 2008 11:23
autor: Rafałgolomk2
ja mam zegary mk2 od diesla z obrotomierzem(biale tarcze z logo vw w tle sam robilem:))) )na 2 wtyczki i moge sie z kims wymienic na takie same ale do benzyny chetni niech pisza na gg 7510165

: śr mar 12, 2008 22:04
autor: dogu18
Witam dziś zabrałem sie za załozenie obrotka:)
najpierw miałem problem z wyjeciem zegarów:/ (wkuzyłem sie i sszarpnołem, okazało sie odłamałem kawałeczek tego plastiku przy zagaracz na lince prędkosciomierza:/
potem przełozyłem swoj prędkościomierz do nowych zegarów(obyło sie bez problemów)
podłaczyłem i obrotomierz zadziala:D
ale okazało sie ze prędkosciomierz niedziała:((
co moze byc tego przyczyna czy ten kawałem odąłmanego plastiku czy moze mogłem coś uszkodzic jak szarpnołem???
prosze pomżcie!!

: śr mar 12, 2008 22:37
autor: BartekGTI
mam takiego digitala ale nie działa predkościomierz a obrotomierz tak nie wiem od czego to zależy i gdzie jest ten impulsator, proszę o pomoc.

: ndz mar 16, 2008 23:49
autor: dymas666
dolar pisze:Czesc

Moj problem polega na tym ze po zamontowaniu zegarow - (2 wtyki) z obrotkiem do swojego golfa II 1.6TD niby pozauje obroty silnika ale podczas jazdy gdy obroty silnika wchodza na ok. 3200-3500obr/min zaczyna mrygac kontrolka oleju i cos bzyczec w tych zegarach na biegu jalowym gdy go porzadnie przegazuje dzieje sie to samo...dodam ze licznik obrotow silnika dalej odczytuje wskazania poprawnie... bzyczenie i mruganie tej kontrolki oleju ustepuje dopiero po wylaczeniu silnika...Wiem tylko tyle ze nie jest temu winien zaden z czujnikow temp. oleju cis.oleju czy czujnik temp. wody bo gdy odlacze wtyczke z tego wyjscia "W" alternatora to po ponownym uruchomieniu sinika i gazowaniu go czy podczas jazdy nic nie bzyczy i nic nie mroga a gdy tylko ja ponownie podlacze i silnik wejdzie na te obroty wyzsze powyzej 3200obr/min zaczyna sie to bzyczenie i mruganie... :otepienie: .
Czy ktos spotkal sie moze z takim przypadkiem albo wie gdzie moze tkwic przyczyna tego stanu rzeczy ?


Ja mam podobnie w Mk2 1.3, no masakra totalna. Przy obrotach 3200 i powyżęj włącza mi się kontrolka oleju i miga i delikatnie zaczyna falowac obrotomierz. O co tu chodzi? Na luzie, na biegu jałowym to się nie dzieje, więc naprawde nie mam pojęcia. Prosze o pomoc. A i jescze mam taki problem, jak włączam długie światła to przestaje działać obrotomierz, o co chodzi, ktos może mi pomóc? I jeszcze jedno, w starym liczniku miałem index prędkości 935, taki był naprawdę w mk2 1.3 gaźniku czy może powinien być inny? To jest składak ten mój golf więc już sam nie wiem.

: wt mar 18, 2008 19:40
autor: chudi01
w 1,3 był na pewno licznik o indeksie 935 a co do dziwnego zachowania obrotomierza to skłaniał bym sie do "walniętej" instalacji elektrycznej - ale o tym niech ktoś inny sie wypowie

: wt mar 18, 2008 21:14
autor: dymas666
tez tak myślę że to wina instalacji, coś nie tak pewnie z masą. To znaczy ze jak miałem na stówę index 935 to teraz jak 950 to źle mi będzie pokazywał prędkość?