Strona 26 z 31

Zegary z MK IV do MK III - mini FAQ - uzupełnienie

: pn lis 29, 2010 19:07
autor: slonik98
Witam, ja od pewnego czasu meczę się z wskaźnikiem paliwa, a widzę, że chyba tutaj dostane najprędzej odpowiedź na moje pytania. Oto treść ostatnio zamieszczonego tematu:
Witam. Po zrobieniu swapa na 1.9 PD wskaźnik przez około 2 miesiące pokazywał poziom paliwa, aż do momentu gdy wsiadłem do auta po pracy i już nie działał :goof: . Jeździłem tak trochę czasu, aż w końcu postanowiłem się tym zająć. Więc tak: output test zegarów OK. Zmostkowanie dwóch przewodów, tych cienkich we wtyczce na środku przy pompie nie powoduje podniesienia się wskazówki na MAX (a chyba powinien?). Jeden z tych cienkich przewodów to MASA i miernik "dzwoni" po zmostkowaniu do karoserii, drugi przewód to chyba plus i dochodzi on do głównej skrzynki bezpieczników. Bląd na Vagu (już nie pamietam jaki dokładnie) ogólnie open or short, nie pamiętam czy zwarty do plusa czy minusa. Na najbliższe dni zostały mi dwie opcja. Pierwsza to nie jestem pewien, ale we wtyczce niebieskiej przy liczniku na 5 pinie powinien dochodzić sygnał plusowy. Ogólnie wiązkę do licznika już miałem przerobioną to terazmuszę się nad nią pogłowić co i gdzie. Aha miernik pokazuje oprór na zapłonie 300 coś 400ohm i tak sobie skacze. Macie jakieś sugestie ?

Edytuje, ponieważ komuś to się może przydać. Po kilku podchodach do tego wskaźnika, w końcu natknąłem się na wykres oporu do wychylenia wskazówki, i okazało się, że może w ori zegarach z mk3 zmostkowanie sprawi wychylenie się wskazówki na maxa, jednak na zegarach z mk4 jest to nie możliwe. Tak więc, żeby sprawdzić połączenie zegary/pompa paliwa można zmostkować te dwa cieńkie przewody, ale opornikiem o oporze od 30 do chyba 300ohm. Ja dałem jakiś pierwszy co miałem pod ręką i wskazówka się ruszyła, czyli winny pływak. Pompa wyciągnięta, przeczyściłem papierem te dwa ślizgi po których lata pływak i wskaźnik pokazuje poziom paliwa. :bigok: człowiek całe życie się uczy :pub:

Zegary z MK IV do MK III - mini FAQ - uzupełnienie

: ndz gru 05, 2010 23:07
autor: Dani90
frezerGT, mam takie na sprzedaż z 1.8T od angola, z mfa,
slonik98, licznik od mk4 ma inne opory dla warotści pokazywanej przez licznik, dokładnie to w mk3 a mk4 pusto a nawet za rezerwą;)
mateuszek278, popytaj speców ale łatwiej jest wsadzić pływak od mk4 przynajmniej pokazuje ładnie.

Zegary z MK IV do MK III - mini FAQ - uzupełnienie

: wt gru 07, 2010 22:22
autor: basior1997
frezerGT, zgłos sie do mnie jak chcesz

Re: Zegary z MK IV do MK III - mini FAQ - uzupełnienie

: czw gru 09, 2010 19:02
autor: TheBiSHoP
Zeby kontrolka od ESP nie pozostała niewykożystana podłączyłem ją pod pompę systemu ABS/EDS. Zapala się w momencie uruchomienia pompy czyli wtedy gdy następnuje utrata przyczepności

[youtube][/youtube]

Zegary z MK IV do MK III - mini FAQ - uzupełnienie

: pn sty 03, 2011 17:28
autor: matisim
mam golfa 3 1.9tdi. zastanawiam sie nad licznikiem od mk4/t4 tylko zastanawiam sie jaki brać najlepiej? taki z mfa czy bez mfa ale z fis'em? duży fis też wyświetla to co mfa?

Re: Zegary z MK IV do MK III - mini FAQ - uzupełnienie

: wt sty 04, 2011 22:02
autor: wojtek06061989
TheBiSHoP pisze:Zeby kontrolka od ESP nie pozostała niewykożystana podłączyłem ją pod pompę systemu ABS/EDS. Zapala się w momencie uruchomienia pompy czyli wtedy gdy następnuje utrata przyczepności

[youtube][/youtube]
Witam serdecznie, kolego TheBiSHoP mam pytanie jaki przewód podłączyłeś pod ta kontrolkę? chciałbym tak zrobić w mk4 możesz mi poradzić jak to zrobić??

Zegary z MK IV do MK III - mini FAQ - uzupełnienie

: wt lut 08, 2011 13:11
autor: tomkun
WItam. Nie orietuje sie za bardzo w takie przerabianie licznikow ale tez mi sie to podoba i mam takie pytanie. zeby go przerobic do golfa III to trzeba gable z tej jednej wtyczki przedzielic na 2?? a i czy to wystarczy zeby on prawidlowo dzialal czy trzeba jeszcze robic jakies przerubki??

Zegary z MK IV do MK III - mini FAQ - uzupełnienie

: czw lut 24, 2011 09:30
autor: witek271
Poczytaj posty w tym dziale ja właśnie poczytałem i chyba się wezmę za robotę tu jest wszystko opisane jak ktoś umie czytać to zrobi te zegary

Zegary z MK IV do MK III - mini FAQ - uzupełnienie

: czw lut 24, 2011 13:59
autor: Dani90
witek271 pisze:Poczytaj posty w tym dziale ja właśnie poczytałem i chyba się wezmę za robotę tu jest wszystko opisane jak ktoś umie czytać to zrobi te zegary
pewnie że da, ja nic nie wiedziałem o elektryce i dałem rade to i wy dacie;)

Zegary z MK IV do MK III - mini FAQ - uzupełnienie

: pt lut 25, 2011 09:03
autor: witek271
A efekt Twojej pracy? jakaś fotka?

Zegary z MK IV do MK III - mini FAQ - uzupełnienie

: pt lut 25, 2011 17:45
autor: Dani90
witek271 pisze:A efekt Twojej pracy? jakaś fotka?
sprzedałem jej mam gdzieś foto jak znajdę to wrzuce;)

Re: Zegary z MK IV do MK III - mini FAQ - uzupełnienie

: wt wrz 20, 2011 22:35
autor: krzysiu5
Witam wszystkich,
mam pytanie, czy można do golfa III 1.8 włożyć zegary z golfa IV 1.4
dzięki za odpowiedź

Zegary z MK IV do MK III - mini FAQ - uzupełnienie

: wt wrz 20, 2011 23:47
autor: mateuszek278
jak chcecie mam od mk4 tdi do 3 tdi z mfa itp chce za nie 150 zl + org zegary od 3 tdi z mfa

Zegary z MK IV do MK III - mini FAQ - uzupełnienie

: pn wrz 26, 2011 17:21
autor: repek92
witam chcialem zadac kilka pytan odnosnie montazu zegarów z mk4 do mk3 czy przycinał pan maskownice na dole aby bardziej dolegała do zegarów i zeby pasowała na swoje mijsce? i czy trzeba przyciac kokpit od srodka w strone kierwonicy do tego metalowego wspornika aby nizej lezały? prosilbym o odpowiedz