Strona 25 z 31

: czw cze 03, 2010 10:11
autor: Dani90
" jest napisane że wtyczka niebieska pin 6(poduchy), 19(ABS),31(pasy) i zielona 14(antypoślizg) to ma iść do masy a ja nie mam tych kabelków w swojej kostce więc muszę je dopinać czy nie? czy mogę to później vagiem wyłączyć?"

Pewnie że możesz wyłączyć to vagiem. wydaje mi się że w innym wypadku otrzymasz choinkę.

: pt cze 11, 2010 13:06
autor: nowik997
no i podłączyłem, ręczny cały czas mi pika chociaż nie jest zaciągnięty i świecą mi się kontrolki od oleju i wody(chyba)

: pt cze 11, 2010 14:18
autor: hepos
Co do ręcznego :
masz ABS podlaczony do masy?
Jak tak to odłącz i zaizoluj kabelek z pinu 29 przy niebieskiej wtyczce.
Tak zeby przy 18 pinie na przejsciowce podpiety byl tylko kabelek z pinu 13 z zielonej wtyczki. I święto.

A jak ABS nie podlaczony do masy to normalne ze tak piszczy.

A dodatkowo musisz jeszcze podlaczyc do masy kabelek od kontroli ilosci plynu w spryskiwaczach u mnie tez piszczało jak nie bylo zmasowane

Co do kontrolki oleju : Trzeba odłaczyć Odpinamy kabel z pinu numer 8 , albo 9 - nie pamietam we wtyczce po stronie oryginalnej instalacji MK3 w przejściówce - tak żeby do niego nic nie było podpięte . To jest czujnik od za wysokiego cisnienia oleju - widocznie takiego nie masz. Zostaje ten od niskiego cisnienia czyli wszystko ma działać

Trzeba przeczytać cały temat, wiadomo ma duzo stron ale duzo problemów jest poruszonych

: pt cze 11, 2010 23:38
autor: nowik997
czytałem temat, nawet parę postów temu pisałem o tym ABS, że z kostki nie wychodzi mi żaden kabelek i czy mam go dołożyć czy nie.
dzięki za odp w poniedziałek pogrzebie :grin:

Zegary z MK IV do MK III - mini FAQ - uzupełnienie

: sob sie 14, 2010 23:04
autor: Y@RO
siema. przelozylem do siebie licznik z polo 6n 98r 1.4. Wszystko ok ale mam dwa pytanka. ponizej 2 tys obr zaswieca mi sie kontrolka od cisnienia oleju, co z tym zrobic ? odlaczyc przewod odpowiadajacy za ta kontrolke czy moze przelozyc z tego polo sam czujnik cisnienia oleju bo mam go za free, tylko czy to bedzie dobry pomysl. A drugie pytanie to falujacy poziom paliwa, wiadomo ze pokazuje na odwrót ale przy przyspieszaniu pokazuje inaczej a przy hamowaniu inaczej i sie sama waha. Od czego to zalezy ? Na starym liczniku mialem to samo, myslalem ze to wina licznika.

pozdro.

Re: Zegary z MK IV do MK III - mini FAQ - uzupełnienie

: ndz sie 15, 2010 20:00
autor: Dani90
Y@RO pisze:siema. przelozylem do siebie licznik z polo 6n 98r 1.4. Wszystko ok ale mam dwa pytanka. ponizej 2 tys obr zaswieca mi sie kontrolka od cisnienia oleju, co z tym zrobic ? odlaczyc przewod odpowiadajacy za ta kontrolke czy moze przelozyc z tego polo sam czujnik cisnienia oleju bo mam go za free, tylko czy to bedzie dobry pomysl. A drugie pytanie to falujacy poziom paliwa, wiadomo ze pokazuje na odwrót ale przy przyspieszaniu pokazuje inaczej a przy hamowaniu inaczej i sie sama waha. Od czego to zalezy ? Na starym liczniku mialem to samo, myslalem ze to wina licznika.

pozdro.

Czujnik od polo, jeśli ma takie same parametry może być jak nie to lipa będzie cię oszukiwał, na starym liczniku też tak było?? może to wina przejściówki, daj przewód od czujnika pod masę i zobacz czy też będzie się kontrolka świecić

zobacz pływak może to jego wina, któryś kabel nie łączy albo ten typ tak ma;D u mnie w porównaniu do innych jest że strasznie wolno pokazywał ile mam paliwa, długo trzeba było czekać i na maxa nie dochodził nawet jak było pełno, przeczyściłem skręciłem i pokazuję ładnie;D

Zegary z MK IV do MK III - mini FAQ - uzupełnienie

: ndz sie 15, 2010 20:14
autor: Y@RO
no to musze poszukac czy ma takie parametry, a jak bedzie mial deczko inne ? to czemu zalozyc mnie moge ? byle by tylko nie swiecilo a dzialalo jak trzeba. plywak wyciagne jutro i zobacze. dzieki za odpowiedz.



mam jeszcze jeden problem, bo Polo 6n ma bak 45 litrow a golf ma 55 i jak zrobic zeby dobrze pokazywal licznik ? wszedlem w instrumens i tam w ktorys modul czy jak to sie zwie i pokazuje jaka jest w danym momecie opornosc i ile jest litrow w baku paliwa, max 45 i wskazowka Full.

Re: Zegary z MK IV do MK III - mini FAQ - uzupełnienie

: wt paź 05, 2010 11:58
autor: tomoff
mam taki licznik motometer w polo
Obrazek

i wymyslilem sobie :hmm: podmienic go na taki z MK IV z 1/2 fis i teraz pytanko czy byl w produkcji motometer bez CAN ***919*** z 1/2 fis jak tak to czy moze ktos podac jakies nr bo VDO w ta obudowe wlazyc to rzezba :(

Re: Zegary z MK IV do MK III - mini FAQ - uzupełnienie

: wt paź 12, 2010 21:23
autor: mateuszek278
siemka.
mam prosbe o pomoc mam juz wsadzony licznik od mk 4 do mk 3 i mam jeden kabel do podlaczenia do vtyczki vag ale nie wiem pod ktory go kolor kabla w vagu podlaczyc. Drugim moim problemem jest ze mi nie pokazuje stanu paliwa mam tdi Afn i moze ktos wie jak to zrobic i ma zdjecia czy cos jak krok po kroku do tego sie zabrac?

Zegary z MK IV do MK III - mini FAQ - uzupełnienie

: sob paź 16, 2010 13:32
autor: Virus8833
Fajna sprawa , tez bym chcial taki , ale nie bardzo widzi mi sie te cale rozbieranie itd ;/ troche sie boje w tym grzebac , najbardziej mnie przeraza ten wskaznik paliwa , i jakies vagi czy jakos tak , w ogole tego nie kumam xD za ile mi takie cos zrobicie xD

Zegary z MK IV do MK III - mini FAQ - uzupełnienie

: pn paź 25, 2010 12:18
autor: damian1712
po wymianie zegarow z golfa IV do golfa III..wskaźnik paliwa pokazuje poziom paliwa w druga strone....czy mam wyginac ten stary czy tez kupic nowy z mkIV

Zegary z MK IV do MK III - mini FAQ - uzupełnienie

: pn paź 25, 2010 23:49
autor: frezerGT
a czy ktoś z forumowiczów zrobiłby takie zegary dla mnie?

Zegary z MK IV do MK III - mini FAQ - uzupełnienie

: wt paź 26, 2010 08:53
autor: damian1712
zrobic te zegary nie jest trudno...najlepiej kupic zegary mkIV razem z kostkami zeby sie nie meczyc z taśma...kup zegary z mkIV i zrob sobie je według http://www.vwgolf.pl/2008/10/14/zegary- ... -golfie-3/" onclick="window.open(this.href);return false;
myśle że nie jest to wcale trudne i czasochłonne...pamietaj ze jesli chcesz wymienic zegary i wsadzic z mkIV to osłona na zegarach bedzie nie pasowac musisz ja wyciąć i rozszezyc...

Zegary z MK IV do MK III - mini FAQ - uzupełnienie

: śr lis 03, 2010 01:43
autor: mateuszek278
ma ktos zdjecia z przerobionym plywakiem?? bo nie wiem jak to zrobic??? najlepiej krok po kroku jak zrobic zeby pasowalo z zegarami od mk4