Strona 25 z 53

16V PL , KR , 9A z digifantem

: ndz sie 11, 2013 17:43
autor: djleo2201
Oto schemat o który proszono mnie w kilku pmkach:

Schemat nie jest kompletny, nie przerabiałem instalacji nowego typu pod starą skrzynkę, więc nie wiem do końca jak to będzie, ale zacząłbym od podpięcia kabli instalacji nowego typu w kostkach starej instalacji wg schematu:Obrazek

Gdyby ktoś w kuj-pom zabierał się za taką przeróbkę, to z chęcią mogę pomóc na żywo i wtedy będzie można sporządzić dokumentację dla potomnych w całości wszystko.

Re: 16V PL , KR , 9A z digifantem

: wt sie 13, 2013 18:17
autor: Dzikibambosh
Witam ;)
W moje ręce wpadł silnik 1.8 16v o oznaczeniu PL. Niestety bez wiązki i niekompletny wtrysk mechaniczny. SWAPa planuje dopiero po zimie jak silnik przejdzie generalny remont. Skoro wtrysk mechaniczny Ke-Jetronic jest niekompletny to po co szukać brakujących pierdółek i wsadzać w niego jeszcze pieniądze? Postanowiłem wrzucić DIGI I czy DIGI II. Przeczytałem wszystkie strony tematu, ale i tak pozostało trochę pytań :) Znalazłem na tablicy coś takiego KLIK . Czego by jeszcze było trzeba aby skompletować swapa DIGI zamiast KE-Jetronica ?? Przydadzą się wszystkie informację, kto u siebie w PL'ce ma DIGI :) Wezmę dosłownie każdy materiał jaki macie ;) .

Re: 16V PL , KR , 9A z digifantem

: wt sie 13, 2013 21:43
autor: homer21
Witam . po wrzuceniu silnika została mi instalacja i właśnie posiadam tą na jedną kosć digi1 na 6 kabli oraz jeden kabel zółty i zielony sa one oddzielnie oraz kość zasilająca pozostała z silnika 1.3 pełny wtrysk posiada ona 4 piny lecz o podobnych kolorach jutro dodam foty ma ktoś jakis pomysł jak to spiąć żeby nie upalić sterownika ?

16V PL , KR , 9A z digifantem

: śr sie 14, 2013 09:16
autor: KoguT
Dzikibambosh, masz praktycznie wszystko w tym linku co potrzebujesz. Ale dokupić musisz listwę wtryskową od 1.8 20v, wtryski do których będzie ecu strojone i przedłużki do wtrysków.

Lepiej szukać kompletnego digifantu. Digi 1 jest bardzo prosty w montażu i idzie go na allegro znaleźć.

16V PL , KR , 9A z digifantem

: śr sie 14, 2013 10:14
autor: Dzikibambosh
KoguT, Dzięki za info, ale z kolei digi 1 ostatnio widziałem to była cena około 1 tysiąca i jest ona trochę zaporowa :( I jeszcze do tego strojenie.

16V PL , KR , 9A z digifantem

: śr sie 14, 2013 11:05
autor: homer21
oto zdjęcia ,jak to podpiąć
Obrazek
Obrazek

16V PL , KR , 9A z digifantem

: śr sie 14, 2013 16:53
autor: KoguT
Dzikibambosh, za 500zł idzie wyhaczyć a soft 300zł

16V PL , KR , 9A z digifantem

: czw sie 15, 2013 17:27
autor: mslawkowski
digi II
panowie mam wielki problem wszystko już działa jak należy ale nie mam iskry ;/
czujnik hala przerywa impuls, z kompa do modułu zapłonowego idzie 12v przerywany zielonym przewodem. i z tego co wiem to czerwono czarny idzie do cewki i tam tez powinno być 12v przerywane? jak możecie dajce foty jak wy to macie podłączone

16V PL , KR , 9A z digifantem

: pt sie 16, 2013 08:52
autor: boss999
mslawkowski, do cewki powinien iść jeszcze plus po zapłonie chyba czarny przewód jak dobrze pamiętam, a czerwono/czarny jest razem z zielonym - sygnał z ecu na cewkę i na obrotek,

16V PL , KR , 9A z digifantem

: pt sie 16, 2013 22:03
autor: homer21
Panowie wie ktoś może jak wyregulować COPOT ?

16V PL , KR , 9A z digifantem

: pt sie 16, 2013 22:39
autor: mslawkowski
boss999, zasilanie mam podłączone do cewki a dokładniej do + na cwewce. u mnie jest tak że z ecu idzie zielony do modułu, a od modułu do cewki, a z cewki na obrotek :)

16V PL , KR , 9A z digifantem

: sob sie 17, 2013 08:41
autor: boss999
mslawkowski, zasilanie na module masz ? pin 1plus po zapłonie, 2 pin masa

16V PL , KR , 9A z digifantem

: sob sie 17, 2013 09:05
autor: KoguT
homer21, przykładasz multimetr do pinu 1 i 3 i kręcisz śrubą na 550 - 600

16V PL , KR , 9A z digifantem

: sob sie 17, 2013 09:30
autor: boss999
KoguT pisze:przykładasz multimetr do pinu 1 i 3 i kręcisz śrubą na 550 - 600
wszystko zależy jak jest napisany program, ogólnie trzeba go ustawić na analizator spalin