Strona 25 z 40

[MK2] Instalacja MFA

: sob sie 28, 2010 21:28
autor: k0nr4d
guti pisze:jak dla mnie smieszne tłumaczenie
Jak dla mnie szukanie drugiej dziury w du.pie. Niech sobie kolega pisze co chce, nic Ci do tego. Co do liczników, jeśli masz instalkę na jedną wtykę, a trafisz licznik na dwie wtyki, to można to połączyć, na forum jest schemat rozdzielacza jednej wtyczki na dwie.

[MK2] Instalacja MFA

: ndz sie 29, 2010 04:24
autor: tommi9097
guti pisze:no póki co to mijasz sie z prawdą.. bo silnika nie masz VR.. tlyko 1,6.. więc nie wiem dlaczego sie wstydzisz..
dobra , ale powiedz czemu wtracasz drugi temat jesli o to nie chodzi również moge napisac ze mam 2,0 ABF i nikomu nic do tego nie badz esesmanem i nie wyrefikuj osób z własnych danych...
k0nr4d pisze:Jak dla mnie szukanie drugiej dziury w du.pie. Niech sobie kolega pisze co chce, nic Ci do tego.
Dzięki kolego za poparcie... :pub:
k0nr4d pisze:Co do liczników, jeśli masz instalkę na jedną wtykę, a trafisz licznik na dwie wtyki, to można to połączyć, na forum jest schemat rozdzielacza jednej wtyczki na dwie.
Jest licznik z MFA na dwie wtyki u kumpla lezy bez urzyteczny , ale tak własnie sie zastanawiam bo u siebie mam na jedna. Jesli mógł bym prosic to prosze o w tajemniczenie na rozdzielenie jednej wtyki na dwie , podeslij jak masz jak linki z tymi schematami, z góry dziekuje :pub:

[MK2] Instalacja MFA

: ndz sie 29, 2010 13:51
autor: k0nr4d
Nie mogę znaleźć konkretnego tematu z tą przejściówką, ale tu masz tematy z pinoutem obu liczników, powinieneś dojść co, do czego podłączyć:

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=735" onclick="window.open(this.href);return false;
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=1329&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;

[MK2] Instalacja MFA

: ndz sie 29, 2010 16:13
autor: tommi9097
k0nr4d pisze:Nie mogę znaleźć konkretnego tematu z tą przejściówką, ale tu masz tematy z pinoutem obu liczników, powinieneś dojść co, do czego podłączyć:
Spoko, moze jakos to rozgryze jezeli nie bede tu pisał, o napotkanym problemie:0 dzieki :pub:

[MK2] Instalacja MFA

: wt sie 31, 2010 11:53
autor: tylny
k0nr4d, już wiem czemu komputer mi nic nie zlicza. Tak naprawdę to zlicza wszystko ale nie wyświetla.
Wygląda to tak: po włączeniu zapłonu i przełączeniu na pierwszą pozycję (zliczanie czasu) w MFA1 nic się nie dzieje, po minucie dalej nic się nie pokazuje (silnik cały czas wyłączony, jedynie zapłon włączony), więc komp stwarza wrażenie niedziałającego.
Ale po przełączeniu w MFA2 pojawia się dosłownie na pół sekundy wynik 0:01 i po chwili wskakuje 0:00. Podczas jazdy, przechodząc po funkcjach są same zera i kreski, jakby komp nie działał. Ale ustawiając na pozycję np spalania średniego i przełączając w drugi tryb (nie ma to znaczenia czy MFA1 czy MFA2) wyskakuje również na pół sekundy spalanie 13,7 (akurat tyle się pokazało) i zaś po chwili 0:00. Ewidentnie po przełączeniu MFA1-> MFA2 lub odwrotnie jest też uaktywniany RESET i jest aktywny przez cały czas wyświetlania (w tym czasie w "nieaktywnym trybie" dane są zliczane ale jak chcę się do niego przełączyć to zaś tam włącza się reset i w kółko o samo).

Podejrzewałem manetkę, że ona coś miesza, zwiera itd. Ale ponowne rozebranie i złozenie pomogło jedynie w kwestii trybów serwisowych (przełączają się bez problemów, ale na nie reset nie działa więc dlatego są i działają wszystkie). Nawet odłaczyłem manetkę i zwierałem odpowiednie styki, dalej to samo więc manetka jest OK.

Problem pewnie siedzi w liczniku - rozebrałem go, płytka kompa wygląda elegancko. Folia po wcześniejszych naprawach wygląda również OK, ale mimo wszystko uważam ją za przyczynę całego problemu.....

Co Wy na to? Wygląda to na zwarcie gdzieś funkcji RESET....

Re: [MK2] Instalacja MFA

: wt wrz 14, 2010 20:12
autor: cutin
Golfa kupiłem niedawno i może popełniam głupi błąd... ale nie potrafię ustawić zegarka :grin:
No wiem są te dwa cycki na bokach wyświetlacza ale jak je wciskam to nic się nie dzieje. Czy to musi być ustawiane na zapłonie ? Czy może musi być wybrana opcja w MFA ? A może to się nie wciska tylko trzyma ?

I jeszcze jedno ... jeżeli mam ustawioną pozycję MFA1 i funkcje spalanie to jest to spalanie chwilowe. Co ile metrów / sekund jest aktualizowane

[MK2] Instalacja MFA

: śr wrz 15, 2010 09:36
autor: tylny
cutin, zegarek można ustawić w każdej chwili, niezależnie od włączonego zapłonu czy inncyh czynników. Styki odpowiedzialne za zmianę wskazań zegarka wyrabiają się i przez to czasem zegarka nie da się ustawić. Spróbuj mocniej nacisnąć te pręciki i coś się powinno zmienić. U mnie trzeba się mocno te grzybki wcisnąć zeby coś się zmieniło.

Re: [MK2] Instalacja MFA

: czw paź 07, 2010 22:11
autor: skazany88
a co myslicie o takim patencie. gdy mamy pozycje Mfa1 pokazuje nam temp w srodku, zas mfa2 zalacza styk pzrekaznika i mamy temp zewnetrzna

Obrazek

[MK2] Instalacja MFA

: sob paź 09, 2010 16:11
autor: k0nr4d
Banalna sprawa, po przełączeniu na MFA2 przekaźnik przełącza się na nóżkę 87a i napięcie jest na drugim czujniku, na zewnątrz np, a w pozycji MFA1 na czujniku wewnątrz.

Re: [MK2] Instalacja MFA

: sob paź 09, 2010 18:38
autor: skazany88
wlasnie musze pomierzyc czy mfa2 daje mase czy plus

[MK2] Instalacja MFA

: sob paź 09, 2010 20:05
autor: Dioda83
Hmmm...Z tego co sie orientuje ogółem funkcje sterowane są masą :bajer: :bajer: :bajer: Ogółem manetka wysyła masowe sygnały do licznika :D
Potwiedzam, przełączanie funkcji sterowane jest masą.

Re: [MK2] Instalacja MFA

: ndz paź 10, 2010 08:53
autor: skazany88
macie tu juz gotowy schemat (poprawiony)
prosciej sie juz nie da :kac:
mfa1 -temp wewn
mfa2 -temp zewn

Obrazek

[MK2] Instalacja MFA

: sob paź 30, 2010 00:16
autor: majekMK2
nie chce otwierać nowego tematu wiec tutaj napisze bo będę jutro odpalał licznik z GTI ale ten który ma prędkościomierz do 260 km/h a obr.do 8tys.
poprzedni miałem z GT 220km/h i obr.do 7tys.nie będzie tamten mi zakłamywał km??index ma ten sam

[MK2] Instalacja MFA

: pn lis 01, 2010 01:12
autor: zielu
ja mam takie pytanie jak podłączyć średnie spalanie z silnikiem od mk3 :?:

wpinam rureczkę podciśnienia w miejsce gdzie serwo jest przyłączone i teoretycznie powinno śmigać... a nie śmiga :(

ktoś ma jakiś pomysł :?:


niby tak ale w mk2 licznik zlicza kilometry i pobiera ciśnienie z serwa i sam oblicza średnie spalanie...
w obecnym silniku przecież też idzie wężyk do serwo z ciśnieniem wiec powinno działać średnie spalanie w liczniku mk2 po podłączeniu tam przewodziku...

chyba tak :?: