Strona 24 z 53

16V PL , KR , 9A z digifantem

: wt cze 18, 2013 08:14
autor: KoguT
W wolnym gnieździe będzie przekaźnik 90 jeśli dobrze pamietam

Niebieska jest to wtyczka czujnika temperatury na licznik.
Obcinasz zielono/brązowy kabel, zakładasz konektorek i wpinasz do pojedynczego czujnika w głowicy. A brązowy kabel zaizolować.
Brązowa wtyczka to jeśli się nie mylę, idzie na czujnik ciśnienia paliwa. Jeśli masz takowy to możesz założyć gdzieś na trójniku na wężu podającym paliwo.
Ma on za zadanie wyłączyć pompę gdy ciśnienie będzie za duże. A jeśli nie chcesz się z nim bawić to zostawiasz luźno.

Kabel brązowo biały to zapewne masa bo jak w DF1 leciałem po kablach to on się właśnie z masą łączy. Podpiąć pod masę lub doizolować do wiązki

16V PL , KR , 9A z digifantem

: śr cze 19, 2013 21:28
autor: bibu26
Witam ja też mam digi 1 tylko nie wiem jaka instalacji bo taki zestaw kupiłem ale mam jedną wtyczkę wolną 6pinową między innymi jest tam kabel plusowy od wtryskiwaczy nie wiem co mi brakuje pomóżcie.
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

16V PL , KR , 9A z digifantem

: śr cze 19, 2013 23:11
autor: HIREK1970
Panowie szukam pomocy ale moje posty nie są wyświetlane .Pisze jeszcze raz odnośnie przeróbki 9A na digifanta co zrobić z
1 zaworem oparów paliwa
2 dziwnie skaczący obrotomierz
3 nie dzałający prędkościomierz
4 nie dzałające MFA
5 co zrobić z odmą

wielka prośba do osób które przerabiały ten model o zdjecie poprawnego rozmieszczenia przekaźników
za pomoc wielkie dziękuję

16V PL , KR , 9A z digifantem

: czw cze 20, 2013 00:47
autor: S.
Biało-czerwony, trzeci od lewej na pierwszym zdjęciu jest to plus z przekaźnika pompy paliwa na grzanie sondy lambda
Czerwono-żółty to sygnał masowy z ECU na przekaźnik pompy paliwa
Reszta to plusy. Nie pamiętam już dokładnie które są stałe a które po zapłonie...
Mas żadnych w tej kości nie ma, czasem zdarza sie kabelek czerwono-zielony, pin1 ECU czyli sygnał rozrusznika... Nie wiem na cholere to, spinałem pare DF1 i w jednym było w innym nie. Czy z podpiętym czy odpiętym nie było żadnej różnicy w odpalaniu i pracy silnika.

Odpisałem Ci na vwzone z resztą wcześniej, tutaj będzie dla potomnych ;)

16V PL , KR , 9A z digifantem

: czw cze 20, 2013 08:27
autor: KoguT
HIREK1970 pisze:1 zaworem oparów paliwa
ten podłączyłem bezpośrednio do króćca na przepustnicy
HIREK1970 pisze:2 dziwnie skaczący obrotomierz
podłącz kabel z pinu 1 na cewce do pinu G1/12 w skrzynce bezpieczników. Jeśli jest tam już jakiś kabel to go odłącz. Możliwe że masz wpięte dwa i się zakłócają.
HIREK1970 pisze:3 nie dzałający prędkościomierz
jak masz licznik na linkę to może nie podpięta z tyłu licznika albo na skrzyni. A jak elektryczny to przepatrz kable od impulsatora w skrzyni (może sam impulsator padł - koszt 55zł a AD)
HIREK1970 pisze:4 nie dzałające MFA
a co się dzieje że nie działa?
HIREK1970 pisze:5 co zrobić z odmą
założyć malutki filterek "simota"

16V PL , KR , 9A z digifantem

: pt cze 21, 2013 19:07
autor: HIREK1970
3 nie dzałający prędkościomier


elektroniczny wychodzą z niego 3 kabelki tylko niewiem gdzie wpiąć w które złącze i który pin

16V PL , KR , 9A z digifantem

: wt cze 25, 2013 00:19
autor: djleo2201
Panowie, czy ktoś mógłby podać numery, parametry i lokalizację czujnika od pl/9a? Czy jest on może wkręcany w kruciec i jedno-pinowy? Bo przeglądając graty trafiłem na taki czujnik z krućcem który pasowałby na głowicę z kr, tylko charakterystykę bym chciał potwierdzić, bo od pół roku nie mogę znaleźć krućca od abf z klimą, a nie wiem czy warto mi kombinować z krućcem od sbka i podkładkami pod niego żeby odsadzić...

16V PL , KR , 9A z digifantem

: wt cze 25, 2013 07:21
autor: toffic
Nie potrzebujesz żadnego króćca, wszystko jest opisane w tym temacie jak to poprawnie zrobić

16V PL , KR , 9A z digifantem

: wt cze 25, 2013 15:46
autor: KoguT
biały czujnik dwu pinowy wkręcany w głowicę pasuje do digi. A jak masz dwa to już lux.

kilka postów wyżej opisałem wszystko

16V PL , KR , 9A z digifantem

: wt lip 02, 2013 09:02
autor: waldi-1990
Panowie, przeczytałem cały temat z tym ze nie wszystkie linki i zdjęcia chcą mi się otworzyć ( szczególnie te z pierwszych stron). Posiadam silnik 2.0 16 v ace przerobiony na digifanta I, i moje pytanie dotyczy, czy digi I obsługuje klimatyzacje? To znaczy, czy do komputera podajemy, na któryś pin napięcie po włączeniu klimatyzacji, ponieważ nie mogę wyregulować mieszanki na jałowym biegu. Widzaiałem na schemacie od digi II że tam jest zaznaczona klima. Posiadam komputer digi I z 25 pinami.

16V PL , KR , 9A z digifantem

: śr lip 03, 2013 17:34
autor: Lucki
16 pin

16V PL , KR , 9A z digifantem

: czw lip 04, 2013 08:26
autor: waldi-1990
Tak podejrzewałem, tylko jak sprawdzałem na włączonym silniku do na pinie 16 jest już napięcie +12V niezależnie od tego czy klima jest włączona czy nie. W instr. dotycz digifanta ( za jakiejś rosyjskiej stronki) widziałem jakiś moduł "idle stabilization control unit", który jest podłączony do ecu, do którego wchodzi info od klimy , temp. i czegoś tram jeszcze i wychodzą z niego piny na regulacje krokowym. Możliwe że jest to zintegrowane z ecu. Posprawdzam jeszcze raz te napięcia na pinach.

16V PL , KR , 9A z digifantem

: pn lip 08, 2013 13:50
autor: norek111
Panowie kupiłem instalacje + graty od corrado digifant I,przepustnica posiada wlot z filtra i chyba odmy,co mam zrobić z tym dość grubym wejściem odmy ?Obrazek

16V PL , KR , 9A z digifantem

: pn lip 08, 2013 21:58
autor: KoguT
To jest przepustnica dodatkowa od G

Odkręć ją i tyle. To jest tak zwany powrót ciśnienia do kompresora żeby dolotu nie rozdarło.


Pany a mam pytanko. Wiadomo że w golfie jest filtr węglowy w podłużnicy i wychodzi z niego wężyk. W przepustnicy z 9a jest wyjście na niego. Prawidłowo na tym wężu jest zaworek taki szary który odpowiada za przepływ powietrza (w 9a są nawet dwa - czarny i szary). Czy smiało mogę podpiąć ten wężyk do przepustnicy czy lepiej zaślepić i wąż i wyjście na przepustnicy?