Strona 23 z 53

16V PL , KR , 9A z digifantem

: pn cze 03, 2013 23:06
autor: KoguT
djleo2201, a który czujnik to jest tan który opisałeś że do zegara? ten biały w głowicy to jest do licznika a do zegara?
jaki czujnik temperatury płynu ma być do ECU?

ogólnie to masę rzeczy mamy nie podpięte. to był tak zwany pierwszy rozruch. z podstawowych czujników to wpięty jest copot, stukowy, sonda i switche.
nawet dolotu jeszcze niema ani alternatora. copot leży sobie luźno

16V PL , KR , 9A z digifantem

: pn cze 03, 2013 23:15
autor: djleo2201
Tam miałem pomyłkę, kostka pod niebieski czujnik ten do ECU jest opisana jako do zegara, ta druga jest do licznika co jest obszerniej opisana, wszystko przez pośpiech, jak będę w polsce to zrobię to od nowa porządnie i załączę zdjęcia jak to wszystko po kolei wygląda u mnie, wtryski jeśli są sprawne na pewno te co masz to powinien chodzić nawet na takich małych stabilnie.
Marszall pisze:nie kombinuj zapodawaj czujnik wody orginalny z 9A co tam siedzi wkręcony (o ile sprawny) i ciesz się jazdą.
2 piny, biały, wkręcany na gwint 10x1,5
toffic pisze:Pl ma ten sam czujnik, jak sprawny to zostaw
czyli podpinasz tą kostkę opisaną jako "do zegara" pod ten biały czujnik i po kłopocie :)

16V PL , KR , 9A z digifantem

: wt cze 04, 2013 22:50
autor: KoguT
ma niestabilne jałowe ale nie gaśnie. Jest na krokowcu z 9a i strasznie falują mu obroty. I ciężko się mu wkręcić wyżej. Dopiero przy powolnym dodawaniu gazu idzie do góry. Wtryski od 1.8 20v które mają wydajność 156cm3/min a ecu jest wystrojone do wtrysków od g60 (jadą już od 1.8T - najbardziej zbliżone do tych z g60 - 280 cm3/min przy 3bar) i program jest seryjny. dopiero dojdzie soft na 16v.

jak ma jałowe to falują do tego stopnia że co chwilkę słychać syczenie z krokowego.
co może to powodować?

16V PL , KR , 9A z digifantem

: wt cze 04, 2013 23:05
autor: djleo2201
To juz pewnie program jedynie zostal, moj tez tak robi jak jest zimny i czuc troche spaliny, jak dostanie temperature to bangla az milo... a jesli jest cos nie tak, to podpinam sie sam do tego pytania

16V PL , KR , 9A z digifantem

: czw cze 06, 2013 15:57
autor: KoguT
ok panowie wiem już ze czarna wtyczka od temperatury na ECU ma być wpięta w biały czujnik w głowicy a co zrobić z niebieską która idzie na licznik?

i jeszcze pytanko:
koło kostki od krokowca mam jeden konektorek na brązowo białym kablu. gdzie on idzie?

16V PL , KR , 9A z digifantem

: sob cze 15, 2013 18:53
autor: mslawkowski
Witam czy ten komp podjedzie pod instalacje od PF?
http://allegro.pl/komputer-sterownik-pa ... 83557.html" onclick="window.open(this.href);return false;

16V PL , KR , 9A z digifantem

: sob cze 15, 2013 20:33
autor: KoguT
wtyczki od temperatury ogarnięte :bigok:

auto hula aż miło :food: jest ogień :satan:

16V PL , KR , 9A z digifantem

: ndz cze 16, 2013 16:38
autor: HIREK1970
Panowie pomocy założyłem wiązkę od Pb do 9A iniema iskry i nie mogę odpalić jakie przekaźniki trzeba powymieniać lub pozamieniać proszę o pomoc w uruchomieniu a i jeszcze dodam że zostały mi dwie wtyczki nie podpięte

16V PL , KR , 9A z digifantem

: pn cze 17, 2013 07:05
autor: KoguT
Jakie wtyczki? Daj foto.

A w pole R3 musisz wstawić przekaźnik 30 ewentualnie 32. Oba sterują digifantem. Tylko że 30 ma 5 nóżek a 32 ma tylko 4. MłodyemuKoguTowi wkładałem 30 i digi zagrało. Bez tego przekaźnika niema prądu na ecu i nie będzie ani pompa paliwa kręciła po daniu na zapłon ani iskry nie ma na świecach.

W to miejsce jest wkładany jeszcze przekaźnik 109 ale jego nie wkładaj bo on steruje układem MOTRONIC i na digi nie pójdzie.
Jeśli się nie mylę to 30 i 32 podają plus na ecu a 109 minus.

16V PL , KR , 9A z digifantem

: pn cze 17, 2013 08:09
autor: HIREK1970
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek
kolego dzięki za pomoc załączyłem foty ,ale mam pytanie odnisnie gniazda na przekaźnik które było razem z wiązką bo jak tam wpinam jakiś przekaźnik to pompa paliwa chodzi jak głupia cały czas po przekręceniu kluczyka i się nie wyłancza jak nabije ciśnienia paliwa

16V PL , KR , 9A z digifantem

: pn cze 17, 2013 09:37
autor: toffic
Oba podają + tylko 109 jest sterowany z ECU a 30/32 ze stacyjki

16V PL , KR , 9A z digifantem

: pn cze 17, 2013 16:36
autor: HIREK1970
podziekowania dla koguta bo mi bardzo pomógł passat odpalony gada ,została kwestia wtyczki niebieskiej,i brązowej oraz pojedyńczego kabla brązowo białego oraz pozostał problem węża który szedł od filtra powietrza do bloku silnika tuż nad filtrem oleju proszę o cenne wskazówki

16V PL , KR , 9A z digifantem

: pn cze 17, 2013 20:04
autor: KoguT
to jest odma

załóż taki malutki filterek stożkowy

16V PL , KR , 9A z digifantem

: wt cze 18, 2013 07:31
autor: HIREK1970
Panowie podpowiedzcie do czego założyć te dwie wtyczki niebieską i brązową i jeszcze został kabelek brązowo-biały