Strona 22 z 33

: wt sie 19, 2008 02:34
autor: kwaczy
Panowie ja mam jetta front w MK 2 co mam zrobic z lampami zeby zalozyc Bi-Xenon w taki sposob zeby mi i innym jezdzilo sie wygodnie ?? :helm:

: wt sie 19, 2008 08:12
autor: MAPET
in.pro soczewkowe lub samemu wstawiac soczewke od czegos

: czw sie 21, 2008 22:52
autor: Goofi
Soczewka ma duzo mniejsza powierzchnie niz klasyczna lampa, wiec tak nie oslepie.
Najgorsze co mozna zrobic to wpakowac xenon w klasyczne _nie_ gladkoszybowe lampy, wtedy takie lampy nie raza zle ustawionym strumieniem swiatla, ale swoja jasna wielka chropowata powierzchnia.

Dlatego jak wspomnial Mapet, 99% xenonow montuje sie w soczewce, niektore marki (np. Volvo) pakuja xenony bez soczewek, ale klosz tych lamp jest gladki (tzw. clear).

: pt sie 22, 2008 08:40
autor: Marioo
Goofi pisze:Dlatego jak wspomnial Mapet, 99% xenonow montuje sie w soczewce, niektore marki (np. Volvo) pakuja xenony bez soczewek, ale klosz tych lamp jest gladki (tzw. clear).
Niektore marki montowaly ksenon bez soczewek i bez gladkich szkiel np. Mercedes W210, znajomy ma takiego z 96 roku i ma seryjny ksenon. Wiec sa wyjatki :bajer:

: pt sie 22, 2008 10:39
autor: MAPET
sa wyjatki ale maja one zazwyczja twedy inny kształt odblysnika i szkla

: pt sie 22, 2008 11:06
autor: Marioo
MAPET pisze:sa wyjatki ale maja one zazwyczja twedy inny kształt odblysnika i szkla
tak to wiadomo ale w poscie na ktory odpisalem byla mowa ze szklo jest przy ksenonie gladkie. I jeszcze jedno przy ksenonie bez soczewki montuje sie inny zarnik przy soczewie jest d2s a bez soczewy jest d1s, roznia sie tym ze zarnik d1s jest tak skonstruowany aby juz sam w sobie skupial odpowiednio swiatlo, w lampach z soczewka wlasnie ona sie tym zajmuje.

: sob sie 23, 2008 14:29
autor: kwaczy
Czyli jak bym wygładził przednie szkło w lampie to wychodzi na to że też będzie oślepiało :bajer: wiec zostaje tylko soczewa

: pn sie 25, 2008 08:03
autor: Marioo
kwaczy pisze:wiec zostaje tylko soczewa
Ale tylko dobra soczewa bo kiepska soczewa bedzie tak samo oslepiac jak zwykla lampa.

: pn sie 25, 2008 23:12
autor: mally
jaki zestaw do mk3 polecacie ..mam lampy in pro


Panowie nie mam zielonego pojęcia wiec może by ktoś mnie naprowadził jaki zestaw zakupić?... :pub:

: sob wrz 13, 2008 21:06
autor: b00ster
witam, mam pytanie czy jak wstawie do golfa IV w seryjne reflektory żarnik d2r (z zachowaniem ogniskowej) to czy wiązka światła będzie taka sama jak w zwykłych żarówkach? pzdr

: sob wrz 13, 2008 21:49
autor: Goofi
b00ster pisze:witam, mam pytanie czy jak wstawie do golfa IV w seryjne reflektory żarnik d2r (z zachowaniem ogniskowej) to czy wiązka światła będzie taka sama jak w zwykłych żarówkach? pzdr
A masz lampy z gniazdem pod D2R?

: ndz wrz 14, 2008 13:12
autor: b00ster
chodzi mi o zestaw HID z żarnikami D2R

: czw paź 02, 2008 20:28
autor: Condi
Kupował już moze ktos zestaw u MAPET, bo wlasnie sie zastanawiam nad zakupem(jakosc, itp.)..dokladniej chodzi mi o zestaw o barwie 4300K.Pozdrawiam

: czw paź 16, 2008 09:52
autor: blachy
Pościk pisałem już w temacie style, ale myślę że przyda się i w FAQ

Dla wszystkich zastanawiających się nad różnicą, porównanie niżej. Po prawej 4300, po lewej 6000k. Lampki in.pro oczywiście.

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

A tutaj różnica w oświetlaniu drogi po założeniu 2x4300k w porównaniu do Audi A3 na oryginalnych reflektorach soczewkowych i zwykłych żarówka.

Obrazek Obrazek

Zdjęcia słabej jakości gdyż wykonywane słabym aparatem, ale mam nadzieję że komuś ułatwią wybór xenonów.

Pochwalcie się, gdzie umieściliście przetwornice. U siebie o ile z prawą nie miałem kłopotów i schowałem ją za zbiornikiem z płynem do spryskiwacza montując do blachy, tak z lewą mam problem, gdyż filtr powietrza zajmuje tyle miejsca że nie mogę znaleźć tam fajnego miejsce i tymczasowo przetwornicę przyczepiłem do przepływomierza na opaski zaciskowe. Profi to na pewno nie wygląda.

Pozdro