Wiązka jest ta sama, ja dokładnie taką mam u mnie o jakiej piszesz, ale to jest prawie to samo, czerwony jest od obrotomierza, więc od razu wciągnij sobie kabel jeden tam, bo u mnie obrotomierz nie ruszał i musiałem dokładać,
te 2 wtyczki oznaczone jako t4e i t3c to są wtyczki które separują wiązkę sterującą i wiązkę do skrzynki, osobiście jeszcze sam nie widziałem na oczy takiej, ale wszystko inne jest prawie to samo.
Brązowa to jest czujnik ciśnienia paliwa w układzie, jeśli masz te 3,5 bara to teoretycznie powinna chyba rozłączyć pompę paliwa właśnie, u mnie mam to zainstalowane i podpięte, ale jak jest niepodłączone to też działa, w sumie można to pominąć.
Czarna wtyczka to nie jest niebieski, brązowo biały i biało niebieski kabel? Jeśli tak, to CoPot
Z ostatniego zdjęcia:
kabel numer 1- do złącza 13 ? Musi ktoś pomóc, bo nie pamiętam gdzie jest u mnie, dopiero w czwartek będę mógł coś więcej powiedzieć i zdjęcia zrobić, bo nie pamiętam jak mam to podłączone
nr2 zielono czarny to czujnik temperatury oleju MFA musi być, czyli do odpalenia nie jest jakoś specjalnie potrzebny
nr 3 niebiesko biały - nie używany do niczego, wolny kabel, u mnie wisi sobie po prostu
nr 4 złącze Z1 w skrzynce bezpieczników
nr 5 złącze Y3
nr 6 nie podłączamy, jest to właśnie ten kabel od tego wiatraka, który defacto chyba nie istnieje
Postaram się opisać później całą wiązkę jedną i drugą krok po kroku co gdzie i jak podłączać, takie DIY dla obydwu rodzajów wiązek i zrobię fotki jak to mam u mnie wszystko podłączone, ale to dopiero po czwartku dam radę zrobić, tzn przetłumaczyć może ogarnę dzisiaj i opisać wiązki, a później dokleję zdjęcia jak to u mnie chodzi.
Co do tego co pisałeś wcześniej o tym zasilaniu we wtyczce od ECU, sprubuj podpiąć zasilanie po zapłonie i zobacz co wtedy się będzie działo może?
Kable 1 i 6 powinny być połączone ze sobą, tak wynika z opisu z tych dwóch zdjęć, sterują one pracą wentylatora po wyłączeniu zapłonu, czego chyba nie trzeba podłączać na moje, bo wentylator powinien działać i tak po wyłączeniu zapłonu jeśli temperatura jest za wysoka.
Jeśli się mylę, to niech mnie ktoś poprawi zanim ktoś uszkodzi sobie instalację, bo kolory mi się nie podobają zbytnio żeby je łączyć ze sobą...
edit:
Edytuj posty a nie jeden pod drugim, Stalu ![Obrazek](http://fotem.pl/data/mini/male_e6e9b57be14672a3cb6fc4c63a54.jpg)
Wyczytałem, że były 3 rodzaje wiązek dla g60, jedna zespolona, i dwie które można było separować, jedna opisana powyżej i do tego jeszcze w mk2 g60 dzieliło się wiązkę jedną 6cio pinową wtyczką. Wiązki te można ze sobą łączyć biorąc komponenty z wszystkich 3 wiązek, tylko trzeba wiedzieć które kable łączyć. Jak będę miał czas, a ktoś będzie potrzebował kiedyś, to postaram się ogarnąć dokładnie które kable jak łączyć jeśli będzie ktoś posiadał wiązkę samego silnika i będzie potrzebował ją spiąć ze starą wiązką, bądź z wiązką pod starą elektrykę....
Sorki za jakość i słabą czytelność tłumaczenia na powyższych zdjęciach, ale da się ogarnąć chyba.