Strona 3 z 14

Tak działa SYNCRO...

: pt lut 11, 2011 23:52
autor: golfiarz1
olej silikonowy jest do kupienia w aso kiedys sie pytalem niecale 100zl za litr a idzie go mniej

Tak działa SYNCRO...

: sob lut 12, 2011 00:31
autor: daniel1d
A testował ktoś syncro na większych mocach niż jest w serii? Ciekawe ile jest w stanie znieść?

Re: Tak działa SYNCRO...

: sob lut 12, 2011 08:20
autor: --Andree--
daniel1d pisze:A testował ktoś syncro na większych mocach niż jest w serii? Ciekawe ile jest w stanie znieść?
było już milion razy pisane na tym forum... jak szanujesz i jeździsz z głową ponad 400Nm zniesie. Zresztą w serii Mk3 2.9 syncro miało 190PS. z innego postu cytat:

golfiarz1 pisze:
jarol2002 pisze:Moze ktoś napisać jaka moc taki napęd syncro jest w stanie przenieść. Czy np. po uturbieniu sirnika VR6 i mocy powiedzmy 400km i 500Nm taki napęd da rade????
jezdzac z glowa na sprawnych napedach spokojnie
EVO w swoim golfie mial ponad 350km i z procedury startu urywal czasem wal lub poloski reszta dawala rade a byla z 90 konnego syncro
evolution pisze:jarol2002, wytrzyma spokojnie 500nm o ps nie ma sensu mowic bo one napedu nie zabija. przy jakis 600nm ukreca poloski a przy ich wzmnocnieniu przy okolo 700 nm ukreca sie wal

Tak działa SYNCRO...

: sob lut 12, 2011 12:25
autor: daniel1d
--Andree-- pisze:było już milion razy pisane na tym forum... jak szanujesz i jeździsz z głową ponad 400Nm zniesie.
A co to dokładnie znaczy jak szanuje i jeżdżę z głową? Rozumiem że chodzi o starty z małych obrotów nie z odcinki?

Re: Tak działa SYNCRO...

: sob lut 12, 2011 22:25
autor: golfiarz1
daniel1d pisze:
--Andree-- pisze:było już milion razy pisane na tym forum... jak szanujesz i jeździsz z głową ponad 400Nm zniesie.
A co to dokładnie znaczy jak szanuje i jeżdżę z głową? Rozumiem że chodzi o starty z małych obrotów nie z odcinki?

ma na mysli ze musi byc wszystko w 100 % sprawne wtedy znosi wiele ale mniej niz 4 motion
80 % sprzegiel wiskotycznych nietrzyma juz parametrow i to jest bolaczka syncro

Re: Tak działa SYNCRO...

: pn lut 14, 2011 22:17
autor: --Andree--
golfiarz1 pisze:
daniel1d pisze:
--Andree-- pisze:było już milion razy pisane na tym forum... jak szanujesz i jeździsz z głową ponad 400Nm zniesie.
A co to dokładnie znaczy jak szanuje i jeżdżę z głową? Rozumiem że chodzi o starty z małych obrotów nie z odcinki?

ma na mysli ze musi byc wszystko w 100 % sprawne wtedy znosi wiele ale mniej niz 4 motion
80 % sprzegiel wiskotycznych nietrzyma juz parametrow i to jest bolaczka syncro
DOKŁADNIE :pub:

Tak działa SYNCRO...

: sob lut 19, 2011 23:35
autor: OsteR9019
Jeśli wytrzyma spokojnie 500nm to jest to już ogromna wartość, aż mi się w głowie nie mieści że konstruktor dał aż taki współczynnik bezpieczeństwa. Może podeszli w ten sposób że wcześniej opony stracą przyczepność niż coś pęknie, bo nawet w 4x4 przy 500nm ciężko o trakcje.

Tak działa SYNCRO...

: czw lip 28, 2011 22:43
autor: sebool12
O co chodzi z tym wolnym kołem ?(od 3:55 na filmie)
Wnioskując z tego filmu, kazdy syncro miał abs?

Re: Tak działa SYNCRO...

: sob lip 30, 2011 14:04
autor: --Andree--
sebool12 pisze:O co chodzi z tym wolnym kołem ?(od 3:55 na filmie)
Wnioskując z tego filmu, kazdy syncro miał abs?
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

w filmie powiedziane było:

Obrazek

"Jest to cecha szczególnie pożądana... " czyli najlepiej działa z systemem ABS ale niekoniecznie musi być montowany. http://www.doppel-wobber.de" onclick="window.open(this.href);return false; podaje że w zwykłem SYNCRO (Model Rok: do 1986 ) nie było ABS pojawił się od wersji SYNCRO GT (Rok modelu: od 1986 - 1989 )

Tak działa SYNCRO...

: sob lip 30, 2011 23:50
autor: kubas-63
1) Olej w visco jest bardzo gęsty i jeżeli miałeś podniesione koła to kręcąc wałem na sucho nie ma oporów które przytrzymały by koła. 2) mówisz że miałeś różne profile opon. z własnego doświadczenia powiem że ma to wielkie znaczenie, mianowicie założyłem kiedyś właśnie różne profile opon (inne przód inne tył) i tak walił mi wał że nie szło jechać więcej niż 40km/h, wtedy właśnie rozwaliło mi łącznik między wałem a skrzynią. Założyłem 4 takie same koła i nowy łącznik i wszystko działało.

Tak działa SYNCRO...

: ndz lip 31, 2011 19:45
autor: bombowy
A może orientujecie się w jakich modelach VW na skrzyniach biegów były montowane włączniki /czy też czujniki/ wstecznego biegu takie jak w Golfie 2 SYNCRO?? bo w moim goferku nawalił i na wstecznym tylko przód mi ciągnie :crazy:

Re: Tak działa SYNCRO...

: wt sie 02, 2011 01:18
autor: daniel1d
bombowy pisze:A może orientujecie się w jakich modelach VW na skrzyniach biegów były montowane włączniki /czy też czujniki/ wstecznego biegu takie jak w Golfie 2 SYNCRO?? bo w moim goferku nawalił i na wstecznym tylko przód mi ciągnie :crazy:
A jak on wygląda masz może zdjęcie?

Re: Tak działa SYNCRO...

: wt sie 02, 2011 20:52
autor: golfiarz1
bombowy pisze:A może orientujecie się w jakich modelach VW na skrzyniach biegów były montowane włączniki /czy też czujniki/ wstecznego biegu takie jak w Golfie 2 SYNCRO?? bo w moim goferku nawalił i na wstecznym tylko przód mi ciągnie :crazy:
skrzynia na linki czy na drut do skrzyni na linki mam jak cos

Tak działa SYNCRO...

: wt sie 02, 2011 23:11
autor: bombowy
tak znalazłem coś na necie, u mnie w skrzyni jest podobny Obrazek

gofer rocznik 1987 skrzynia taka jak na foto :grin: