a to nie jest ta sama blacha co idzie właśnie między skrzynią a silnikiem? Tzn, że są tam dwie blachy? bo mi się wydawało że to jedna całośćMichaś_1977 pisze:Blacha od spodu do zdjęcia,trzymają ją 2 śruby
Demontaż skrzyni z silnika 1.8 GX
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
-
- Wamia Mazury
- Posty: 1250
- Rejestracja: sob mar 29, 2008 19:07
- Auto: Golf V
- Silnik: BKC
- Kontakt:
- Michał_1977
- _
- Posty: 14242
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Nie,ta blacha-półksiężyc trzyma się na 2óch śrubach i po odkręceniu trzeba jeszcze ją odgiąć bo ma takie haczyki,czy cuś takiego.wojtas4589 pisze:a to nie jest ta sama blacha co idzie właśnie między skrzynią a silnikiem? Tzn, że są tam dwie blachy? bo mi się wydawało że to jedna całość
Dodatkowo jest jeszcze jedna blacha między skrzynką a motorem,ale tak jak pisałem-zostaje.
Ta na dole-ewidentnie do zdjęcia,bo zahacza o koło zamachowe.
-
- Wamia Mazury
- Posty: 1250
- Rejestracja: sob mar 29, 2008 19:07
- Auto: Golf V
- Silnik: BKC
- Kontakt:
czuje ze to będzie to bo nawet jak osuwałem skrzynke to miałem takie odczucie jakby chciała iść ale się wracała spowrotemMichaś_1977 pisze:Ta na dole-ewidentnie do zdjęcia,bo zahacza o koło zamachowe.
wielkie dzięki za pomoc, jutro będe walczył dalej
[ Dodano: 07 Wrz 2009 20:29 ]
ok, nie ma sprawyduber pisze:wojtas4589, zrób mi foty jutro
wojtas4589, tam są dwie blachy uszczelniające jedna pod spodem druga od strony ściany grodziowej silnika,
ta druga blacha wygląda tak
ta druga blacha wygląda tak
Ostatnio zmieniony pn wrz 07, 2009 20:34 przez noVWy, łącznie zmieniany 1 raz.
W starszych modelach ta blacha była w całosci czyli nie mozna było wyjąc tego pół ksiezyca czy jak tam go nazwać.
Nawet ta czesć która pokazuje kolega noVWy była zintegrowana z całoscia.
W nowszych jest dzielona na trzy częsci czyli
- za kolem zamachowym-najwieksza przykrecona do obudowy uszczelniacza tylniego wału korbowego.
- na dole skrzyni -srednia przykrecona do skrzyni biegów
-najmniejsza przykrecona do najwiekszej (patrz fotka post wczczesniej)
Nawet ta czesć która pokazuje kolega noVWy była zintegrowana z całoscia.
W nowszych jest dzielona na trzy częsci czyli
- za kolem zamachowym-najwieksza przykrecona do obudowy uszczelniacza tylniego wału korbowego.
- na dole skrzyni -srednia przykrecona do skrzyni biegów
-najmniejsza przykrecona do najwiekszej (patrz fotka post wczczesniej)
-
- Wamia Mazury
- Posty: 1250
- Rejestracja: sob mar 29, 2008 19:07
- Auto: Golf V
- Silnik: BKC
- Kontakt:
- Michał_1977
- _
- Posty: 14242
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
-
- Wamia Mazury
- Posty: 1250
- Rejestracja: sob mar 29, 2008 19:07
- Auto: Golf V
- Silnik: BKC
- Kontakt:
Michaś_1977, dzieki! właśnie znalazłem fajny opis
Myslałem że szybciej mi to pójdzie, dobra ide dalej się grzebać w smarachmiś fazi pisze:najpierw na stojącym samochodzie popuść nakrętkę w środku koła , to jest nakrętka 30 , potrzebny jest naprawdę dobry klucz bo nakrętka jest bardzo silnie zakręcona , i dla tego popuszcza się ją jak auto stoi na kołach , jak ją popuścisz to podnieś z tej strony samochód , odkręć koło i odkręć tą nakrętkę , potem odkręć śrubę blokującą sworzeń wahacza , i wybij ten sworzeń , następnie musisz mieć klucz dwunasto wpustowy 8 mm , nie próbuj innym bo obrobisz śrubę i będzie problem , śrub naokoło przegubu wewnętrznego masz 6 sztuk , jak je odkręcisz to teraz przesuń półośkę w stronę koła , na to właśnie wybiłeś sworzeń wahacza aby udało się popchnąć półośkę , popchnij ją na tyle aby przegub wyszedł z flanszy przy skrzyni , teraz ustaw sobie tak półośkę z przegubem aby udało Ci się wyciągnąć całą ze zwrotnicy koła , nic jej więcej nie trzyma , po wyjęciu półośki zdejmij pierścień sprężysty co blokuje przegub wewnętrzny na półosi i zdejmij go , masz wszystko , teraz wymień gumę i co jeszcze chcesz , potem poskładaj wszystko w kolejności odwrotnej , po tym nie musisz nic ustawiać
[ Dodano: 20 Sie 2009 14:03 ]
a przegub zewnętrzny zdejmiesz zsuwając osłonę gumową , po zdjęciu opaski zaciskowej , potem uderz w rant przegubu młotkiem , powinien zejść już za pierwszym razem , jeśli nie to popraw
słuchaj nie odkręcaj polosi!
nie ma sensu - odkrec tylko sworzen i wypchnij polos ze zwrotnica z wahacza i to juz powinno starczyc,
ja tak robiłem bo akurat w sobote sciagalem skrzynie u siebie;) i miejsca bylo dosc zeby skrzynia wyszła
nie ma sensu - odkrec tylko sworzen i wypchnij polos ze zwrotnica z wahacza i to juz powinno starczyc,
ja tak robiłem bo akurat w sobote sciagalem skrzynie u siebie;) i miejsca bylo dosc zeby skrzynia wyszła
Ostatnio zmieniony wt wrz 08, 2009 12:56 przez kawowy19, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Wamia Mazury
- Posty: 1250
- Rejestracja: sob mar 29, 2008 19:07
- Auto: Golf V
- Silnik: BKC
- Kontakt:
skrzynia wyjęta ciężko było wybić sworzeń ale 2 metrowy łom i sworzeń musiał wyjśc, półośkę wykręciłem, co mi zależało 1 nakrętke wykręcić a miejsca o wiele więcej. Teraz tylko poczekam aż wróci ojciec to pomoże mi przytrzymać skrzynie żebym mógł przyłapać do silnika
Postaram sie zrobić kilka fotek to zawsze sie przyda jak ktoś będzie pierwszy raz wymieniał tak jak ja
Postaram sie zrobić kilka fotek to zawsze sie przyda jak ktoś będzie pierwszy raz wymieniał tak jak ja
-
- Wamia Mazury
- Posty: 1250
- Rejestracja: sob mar 29, 2008 19:07
- Auto: Golf V
- Silnik: BKC
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 67 gości